Siste nytt fra under dyna.. ;-)

Ja, nå er det ikke noe “koffert”-greier det er snakk om altså.  Du som har vært innom megi det siste vet jo at jeg er på sykehuset.  Og nå er den grå dårlige sommerfuglen på halsen borte.  Og da forsvant all kriblende blafring  i magen også.  Operasjonen har gått fint 🙂 

Jeg ligger på et rom med noen fine bilder,  og det kan man like,  når man skal ligge sånn og glo… 😉 Ellers har jeg det skikkelig luksus,  med tv og greier 😉 Gud vet når den er i fra. ? Men den virker 😉

Nå skal jeg sette meg til med noe snadder mat, og kose meg med Bonanza på huleboer- tv.

Ha en fin dag, hva skal du gjøre?

 

 

52 kommentarer
    1. miriam: Jepp, gjør så godt jeg kan her, harker litt, og er litt stram i halsen, men ellers bra 🙂 Håper du er i bedre form også utpå dagen <3 Klemmer <3

    2. Tv’en funker nok helt fint 😉 Jeg har en flat tv, ikke av dem flateste, men litt flat, men den er veldig liten, typ 27 tommer, eller 28- jeg husker ikke hvordan målene er 😛
      Så koselig <3

    3. Elin Slåen: Så koselig du kom innom 🙂 Ja, greit med bilder, litt mer hjemme koselig. Og tv er gull verdt, selv med denne størrelsen og fasongen 😀 Nå får jeg besøk av bror, og samboeren har vært her, så det blir litt mindre kjedelig 🙂 Ha en fin kveld <3

    4. ladyaugust: Hjemmelaget pizza, hørtes herlig ut. Jeg får sjokolade av bror <3 Godt det også 😉 Kose deg med gjengen, og kreere litt. Jeg skal prøve finne tegneprogram til nettbrettet 🙂 Klemmepaddeflat <3

    5. Dem så litt 3D ut ja 🙂 Sååå kos med besøk, regner med det haggler inn folk <3 Her er det snart hjemmelagd pizza og så har vi vært ute å kappet en haug med plankebiter til vinteren 🙂 Og nå er det først mat, så litt kreering av et eller annet slag:) Ohlala pannisser NOMMI DET fikk jeg sååå lyst på :DDDDD Klæmmeflat <3

    6. Tatt av kvinnene: Huleboer-tv gjør jobben sin :-DJeg ser Friends på den, funker som bare det 🙂 og i dag får jeg besøk av bror. Og har hatt besøk av samboeren 🙂 Koselig 🙂 Håper du har hatt en fin dag også 🙂 Klem <3

    7. Så bra! Hyggelig å høre at det fikk bra, at du får besök og litt sjokolade 😛 Det har du virkelig fortjent nå 😉 hihi.. Kos deg masse og god “bedring”.. Klem <3

    8. MyVidaLoca: Ja, gikk fint 🙂 Bare positive tilbakemldinger fra legene. Litt øm og støl der de har snittet, men det er jo ikke rart 🙂 Fått besøk av samboeren i stad, og får av bror etterpå, så ikke så verst her 😀 får sjokolade etterpå <3

    9. Helge: Ha-ha, ja tv-en er verneverdig, der sa du det 😉 Men helt grei å se på. Jeg fikk vanlig mat med en gang, først litt suppe, så litt omelett 🙂 Deilig det i gå, for da var jeg kjempesulten. I dag vanlig mat, kjøttkaker. Og får dra hjem i morgen. Ha en fin kveld 🙂

    10. Fine bilder på veggen og den TV-en der jo bortimot verneverdi. Men hovedsaken er jo at det virker tross sine 9 tommer. Vil nok tro at du er oppe og går litt av og til, bra for mye det. Kan du spise alt nå eller fikk du noe slags kur? God bedring – koslig med besøk.

    11. ladyaugust: Nei, bildene er helt flate, inni kassa der. Men ser veldig 3D ut 🙂 Har besøk av samboeren her, og bror kommer ettetpå 🙂 Kos med litt besøk i dag 🙂 Håper dagen din er god som gull søs. Klemmeflat som en pannekake <3

    12. Herlig søs at de grå sommerfuglene er bortevekk :DDD Den tv’n så jammen antikk ut ja hehehehe Er det slike kassebilder med ting inni? Ha en fiiin dag søs. Klæmmeflat <3

    13. Fru Stussli: Gleder meg til å se de små tripperne 😀 Lille Supermann kan rulle hele huset rundt, så trenger ikke mye på beina. ? Men fint da 🙂 Ja, lurt med lang fri. Glad hun legen bestemme det. Store gode klemmer <3 <3

    14. Hr Stussli kom farende og hadde funnet en venn med en baby 😀 En veldig begavet (farens uttalelse)en som kan si booo og gooo allerede som 3 mnd gammel 😀
      Er man så begavet må man holde seg varm på beina!
      Du får bare ta det rolig og prøve å hvile mest mulig mens du er på sykehuset. Så du blir helt tipp og topp i en fei. Godt du har fått 2 uker for å komme deg helt på. Ofte er man for kjapp ut i jobb og så får man det igjen senere.
      Stooooor klem

    15. passion4lifeandtravel: Får ikke tegnet noe, har bare nettbrett, og ikke funnet noe tegneprogram ennå.. men ellers koser jeg meg under dyna, med tv og litt blogg 🙂 Ja, nå er jeg tilbake snart i min vanlige farge <3 Stor klem til deg <3

    16. siljefriberg: Absolutt bedre enn ingenting den tv, jeg så masse programmer i går jeg 😉 Joda, humøret er gint det, når de ekle sommerfuglene i magen forsvant 😉 Og den på halsen 🙂

    17. eljos: Ja, det var de 5 bildene, det var alt. Men bedre enn ingenting, og de var pene hvertfall. Og formen er ikke verst heldigvis 🙂 Ha en fin dag Eljos <3 Klemmer <3

    18. Engla: Ja, om aldri så lite, og alt blir bra, så er det slanger i halsen, nåler i hendene og plater på halsen.. så deilig å merke at man har tatt det ganske fint, kroppen 🙂 Ha en fin dag Engla <3 Klemmer <3

    19. Lisbeth Pedersen: jeg kjenner at alle tanker og klemmer har hjulpet i massevis, føler seg litt piggere da 🙂 Ja, greit med litt tv og noe å gjøre. Blir en natt til 🙂 Stor klem tilbake 🙂

    20. Fru Stussli: Jeg kjenner babyer, gleder meg til å se 🙂 Lille Supermann vil vel kanskje ha 😀 Han er ca 9 måneder.. Jada, Bonanza, og hule-boer tv 😀 Jeg blir sykmeldt 2 uker, men hjem i morgen 🙂 Litt stram og rar i halsen, men ellers grei 🙂 Stor nestenfriskklem tilbake <3 <3

    21. ritahobbyfoto: Ja, nå er den vekk, og jeg er bare litt sår i halsen 🙂 Men må være her en natt til. Helt greit det 🙂 Ja, det var litt av en tv, som de kunne hatt i steinalderen 😀 Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    22. Benedicte Fjeldberg: Ja, det går fint her 🙂 Litt stram og rar i halsen, men det går nok over 🙂 Lykke til med eksamens lesing 🙂 Stor klem <3

    23. kommensalisma: Hi- hi, ja det var tv-en sin det 😀 Men det er bilder på den hvertfall, og jeg har jo nettbrett 😉 Og fine bilder 😉 Tv er ca 9 tommer også 😀 Klemmer <3

    24. Ønsker deg riktig god bedring, og at du kommer fort til hektene etter å ha fjernet skjoldbruskkjertelen <3 Godt at dårlige sommerfugl er borte, for vi liker bare sånne vakre glade sommerfugler, og du er en vakker humørspreder sommerfugl i deg selv <3
      Ønsker deg en så fin dag som du kan ha, med huleboertv og litt tegning når du orker det <3
      Mange varme klemmer.

    25. Så fint at fu føler deg bra og har det greit der du ligger. Og bilder på veggen til og med. På mitt sykehus, det berømte Ahus er det ikke gardiner og bilder, skal være så hygienisk og støvfritt ser du……men vi får jo bra behandling der også. God bedring, og fint at du har TV også…

    26. Godt å høre at det går bra med deg <3 Jeg har tenkt mye på deg, for ett inngrep er ett inngrep, om det er aldri så lite.
      Kos deg med Bonanza og snaddermaten og ha en så fin dag som du bare kan 🙂
      Varme tanker og go´klem til deg fra Engla

    27. Flott at alt står bra til med deg da 🙂
      Ja det var litt av et kassa-Tv 🙂
      Du får kose deg med god mat og Bonanza.
      Ønsker deg en riktig god bedring og en strålende dag 🙂
      God bedrings klemmer på vei til deg

    28. Hahaha Bonanza på huleboer- tv, faktisk :-DDD
      Jeg er så glad for at den grå er borte og at du virker bra etter forholdene <3
      HURRA!!
      Jeg skal sy en kimonosko til baby. Ikke at jeg kjenner no særlig babyer, men det virket som en god ide i dag. Husarbeid burde jeg ha gjort med det har jeg ikke noe lyst til. Så da lader jeg opp til kurskveld med litt søm jeg ikke kan 🙂
      Stooooor blibraklemmer i bøtter og lass

    29. He he, bra at alt gikk så bra da 🙂
      Det er godt å høre. Å at den dårlige sommerfuglen er borte.
      Så får du slappe av med julebord Tvn å spise litt 🙂
      Ønsker deg god bedring, klemmm

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg