Frodiths mange ansikter.. ;-)

Vel, nå ligger jeg her fremdeles, på sykehuset, og begynner kjede meg en smule.. Bonanza på hule- boer-tv-en har begynt å miste fargen, jeg er klar for å reise hjem, nå som halsen er på plass 😉 Og kanskje delta på et halloween-party eller noe.. tenkte hvertfall å tipse om noen snille Halloween-looks 😉 Eller kanskje det bare er noen av mine ansikter… som ikke lar seg kopiere 😉

Det som er sikkert er at jeg må ha noen fine skjerf til svanehalsen min framover 😉

Hva skal du fylle dagen med?

 

54 kommentarer
    1. Næ, jeg har bare 20, men de er førsteklassinger så de teller dobbelt. Foreldre er nemlig alltid litt ekstra gira når podene begynner på skolen 😉
      Ønsker de gode dager i sofaen! 🙂

    2. Ja, høna skremte meg litt…;) Så gøy at du skal se på meg:) Men husk å ta det rolig, ikke blir for engasjert nå, du er tross alt nyoperert:) Klemmeribøtterogspann en gang til, siden jeg var så sen idag.)

    3. Mamma til 2: FInt da har jeg både alder og bursdag på deg 😀 Men det er ikke bursdagen jeg snakker om,selv om jeg feirer de her inne også,men jeg laget i fjor en egen dag, for de UTEN blogg, en fest-dag, den var i MARS tror jeg 😀 Den skal nok feires igjen, og da må jeg jo ha litt data 😉 Hvis du forblir blogg-løs da 😀 Jeg haddde også blitt en veldig voksen mor om jeg hadde blitt det, jeg begynte ikke å fable om tanken før jeg var nærmere 40, og da var det for sent.. Viktig å kunne være voksen og barnslig, satt akkurat og skrev et innlegg om det her i stad, til i morgen 😉 Så morsomt at du var inne på samme tanken 🙂 Neida, ikke ta deg sammen når store-tassen kommer, fjolle på 😀 Hi-hi Klemmeflat<3

    4. whatwouldnemido: Jeg er på plass i sofaen hjemme nå, heldigvis 🙂 Slapp ut i dag ,med plasterlapp på halsen. Deilig heller å være på egen sofa, i to uker faktisk, eller en og en halv blir det da 😉 Oi, stakkar, ja da ligger ikke du på latsiden. Jeg har bare 3 sånne i semesteret liksom, og du har vel 25 eller noe? 😀

    5. Min matgale verden: Dukke-makeren er løs og vill fremdeles, så han har vi ikke kontroll på ;-D Veldig deilig å komme seg hjem, til samboeren, til Kake-krigen og lap-topen og hekletøyet og bare til hele den lille rare leiligheten, he-he, det er nå dette som er hjemme <3 Å jasså,du var litt redd den høna altså ;-D Hi-hi.. I dag skal jeg få med meg Kakekrigen, gleder meg 🙂 Jeg er sykmeldt i to uker, til 8 november eller noe 🙂 Klemmeraltjegkan<3

    6. Jeg ikke innom så mange blogger, men av de jeg er innom har du FLEST kommentarer 🙂 Det er noe spes med deg vet du, mye moro og litt alvor, god blanding 😀 Jeg fylte 37 år den 23. juli, så det blir en stund til jeg kan feires da, ja ja :- VEIT DET, jeg er en voksen mor og litt barnslig, men det var sånn det ble, det var lengere leveringstid enn forventa, sånn var det med møblene vi kjøpte også, hi hi. Må ‘fjolle’ litt, jeg skal ta meg sammen til gutta kommer 🙂 Klemmerrrr <3

    7. Så godt å høre at alt har gått bra og at du kjeder deg. Å kjede seg på sykehus er nemlig et svæært godt tegn 😉
      Jeg er i gang med utviklingssamtaler og har det følgelig svært hektisk.

    8. Ha ha ha, så mange ansikter. Og like koselige alle sammen, selv om den høna var litt skummel, fikk meg til å tenke på han der dukkemakeren…..håper han er buret inne nå…. Så deilig at alt er over og at du får komme hjem. Tenker han hjemme og er fornøyd:) Her går alt i totusen som vanlig, ruset på kakekrigen, det er visst det jeg er. God bedring, du blir vel hjemme noen dager?? Massevis av altforseneklemmer på vei….

    9. Mamma til 2: Jeg har heller ikke mange lesere, men de jeg har blir jeg litt kjent med, og det synes jeg er kos med det hele 🙂 Mange kommenterer her, og da blir vi litt kjent. Kos det 🙂 Kan jeg spørre hvor gammel du er? Må vite litt om deg til vi skal feire de “Bloggløses dag” vet du 😉 Jeg feiret det her i fjor 😉 TO av mine bloggløse blogg-venner ble feiret <3 Men det er en stund til altså 😉 Herlig med alene-hjemme-fest 😀 hi-hi KLemmerigjenogigjen <3

    10. MyVidaLoca: Neida, det var bare noe fjas jeg ville vise fram 😀 Jeg hadde det liggende inne på nettbrettet ,og stort mer spennende hadde jeg ikke å vise fram på sykehuset 😀 Men nå er jeg hjemme, har hekletøy, PC, og tegne-programmet Paint, så nå er livet anderledes igjen <3 Glad du likte det 😉 Klemmer <3

    11. HÆ? Var det ikke mye å vise fram fra sykehuset, har ikke hørt makan 😀 😀 Godt å ha hjemme-alene-fest med pasta ja, hi hi. Huff da, nå må jeg begynne å tenke også, når jeg hadde blogg. Tvillings er snart 1 år, først var jeg jo gravid i 9 mnd, det er visst vanlig, ha ha ha. Det må være over 4 år siden, trur eg. Minnes at jeg ikke hadde så mange lesere, men jeg var jo sånn ‘en gang i uka blogger om mangt’ Klemmer igjen <3

    12. Mamma til 2: HI-hi, ja kanskje det,men litt moro måtte jeg ha, hadde jo ikke mye å vise fram fra sykehuset ;-D Selv om bildene som hang på rommet var fine nok 😀 Ja, jeg har begynt med en mobilveske til kalenderen. Så fint du får noen timer litt alene i ettermiddag da, det har nok du fortjent etter dagvakt 🙂 Har du hatt blogg selv før? 🙂 Stor god klem til deg fra sofaen her <3

    13. Du er penest som du er in real (bildene) 😀 SÅ flink du har vært, operasjonen gikk jo strålende, og du er hjemme i sofaen allerede og bedriver håndverk 🙂 Nå kan du kose deg hele dagen i 2 uker, men det fortjener du. Her er det ikke mye action, he he, jeg har hatt dagvakt og slapper av i godstolen, store-tassen og tvillings er til middag hos svigers 🙂 Ha en kos ettermiddag og kveld, i morgen trenger du ingen ‘vekkerklokke’ 😀 Gode klemmer fra meg i godstolen <3

    14. karenmarenmette: Ha-ha, glad du synes det 🙂 Nå er jeg endelig hjemme igjen:-) I sofaen her, og koser meg med strikking og hekling 🙂

    15. Helge: He-he, ja jeg synes det er skikkelig lekkert alt her jeg altså 😀 Alt er lånt på skolen, vi har brukt i forskjellige oppsetninger på skolen. En kollega som har laget før. Jeg fant ut jeg hadde de liggende på nettbrettet, og at de kunne lyse opp litt i hverdagen 😀 Nå er jeg endelig hjemme i sofaen og har satt i gang med mer ting til kalenderen. Helt enig med deg i at timene mellom jobben og man legger seg er veldig like mange ganger, og kan være greit å bryte opp litt med noe annet. Skal ikke så mye til heller, før dagen føles litt anderledes 🙂 Ha en koselig kveld du også 🙂

    16. Velkommen hjem. Virkelig lekker den hatten på det nederste bilde. Dagen har vært jobb og snart skal jeg ut i skogen med pølser over bål, timene mellom jobbslutt og puta blir veldig like så idag ville jeg gjøre noe med det. I morgen skal jeg besøke mine foreldre som vanlig er torsdager. Ha en koslig kveld.

    17. Engla: Nå er jeg hjemme i sofaen igjen, og det er kanskje det beste før det ble for mye rart på skjermen her 😀 Griser, rotter og høner 😀 Nå er jeg klar for hekling og strikking her jeg sitter, er godt i gang allerede, og her blir jeg et par uker 😀 GLeder meg til å se på beisingen din 🙂 Ha en herlig ettermiddag 🙂 Stor klem herfra <3

    18. Ha,ha, for noen herlige bilder!!!
      Skjønnr godt at dagene kn bli lange på sykehuset og spessielt da man begynner å kvikkne i litt.
      Blir sikkert god å komme hjem til din egen leilighet nå da 🙂
      Ønsker deg en så fin dag som du bare kan <3
      Her skal dagen fylles av lek og sång, kos og litt møbelbeising da lykkeliten sover 🙂
      Stoooor klem til deg fra Engla

    19. Tatt av kvinnene: Ja, her blir nok noen dager på sofaen 😀 Får jo heklet og strikket en del til julekalenderen min da 🙂 Det er jo greit 😀 Ha en fin dag du 🙂

    20. Tatt av kvinnene: De er laget på skolen der jeg jobber, av en kollega, og jeg har tatt bildene for lenge siden.Men fant ut jeg hadde på nettbrettet, i dag tidlig. Lå fremdeles på sykehuset og måtte ha noe hyggelig å legge fram. Nå er jeg hjemme i sofaen her. Deilig 🙂 Sykmeldt i to uker 😛 Håper du får til skrivinga, det gjør du sikkert. Du virker seriøs med det du gjør 🙂 Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    21. Hehe, her var det mange morsomme ansikter! Luene til musen og grisen var morsomme, er de hjemmelaget? 🙂 Skal nok en gang fylle dagen med oppgaveskriving, det går litt trådt, men da blir forhåpentligvis kvaliteten bra 🙂

    22. Lisbeth Pedersen: Ja, jeg fant ut jeg hadde disse bildene på brettet, som kunne pynte opp litt i dag 😀 he-he Så kjedelig du har blitt syk da. God bedring. Jeg skal pusle meg ut herifra snart. Bor rett nede i gata 😉 Hjem til sofaen 😉 Stor klem til deg <3

    23. Lithanna: Ja, fin liten gris, ikke sant? Jeg håpet jeg kunne få smilet ditt litt på glid, siden du ikke hadde noen god dag 🙂 Stor klem <3

    24. frokenfjeldberg: Så kos du skal ut å spise litt midt i all lesinga da, det fortjener du 🙂 Lykke til med lesing, nå skal jeg snart snegle meg hjem. Er bare 5 minutter unna her 😉 Stor klem til frøken F <3

    25. outofoffice: Det blir godt å komme hjem 🙂 Men første dagen etter operasjonen føles det veldig trygt å være på sykehuset. Men nå er jeg såpass god form, så blir greit å være på sofaen hjemme 😉 Håper du får en fin dag også 🙂 Klem <3

    26. Vanja: Spørs om det blir noe i halsen i hele tatt, jeg hater ting i halsen. Det er ikke så viktig å skjule det 🙂 og i tilfelle skal jeg finne noe fint 🙂 Nå skal jeg snart hjem har jeg fått beskjed om 🙂 Blir bra. To uker sykemeldt, ikke verst heller 🙂 Stor klem <3

    27. Haha så artige bilder av deg da 🙂
      Jeg skal bruke dagen til ikke noe, fikk en forkjølelse plutselig kastet på meg, så sitter her og nyser, hoster, ekkel nese og rennende øyne….æsj…
      Ønsker deg en riktig god tur hjem fra sykehuset i dag.
      Klemmer

    28. KJære deg, forstår godt at du begynner å kjede deg. Det var slik jeg hadde frem til juli i år, etter operasjonen..KJedelig..Her skal det fortsatt gå i eksamenslesing og en liten tur ut og spise middag med gode venner i ettermiddag..=O) Fortsatt riktig god bedring…Stor klem <3

    29. Det er jo så mange flotte sjal du kan bruke. Det kommer til å bli helt ok. Ikke noe kjekt, men det er jo til det bedre. Jeg har noen store arr på begge lårene etter operasjonene da jeg var yngre. Bikini er det samme som å vise de, og det bryr meg ikke i det hele tatt.:)

    30. ritahobbyfoto: Ja, begynner å komme meg her 🙂 Fant ut jeg hadde disse bildene liggende på nettbrettet, så de fikk duge i dag 😀 Og nri, de passer vel ikke til Halloween 😉 Ikke særlig skummel 😀 Du hadde en stor liste foran deg du også, kose deg med alle tingene på lista 🙂 Klemmer <3

    31. Marit: Ja, du har nesten begynt å vanke i kirken nå? Koselig på konserter da 🙂 Ja, betyr nok at jeg er bedre, når jeg begynner kjede meg her 😀 Fant ut jeg hadde noen morsomme bilder på nettbrettet 😀 Kose deg som mormor i dag da 🙂

    32. Kjempe fine bilder da:)
      Det var ikke en grusomhaloween kostyme da, med blod og skummel ansikter:)
      Din var jo fin og søte 🙂 hi hi.
      Her skal jeg på jobb, trene, blogge, strikke og slappe av litt..( om jeg har ro i kroppen 😉
      Ønsker deg en fin dag videre.
      Bra du er på topp nå da. 🙂

    33. Fru Stussli: Ja, fine bilder ikke sant 😀 Det var litt av en liste som lå foran deg ja 🙂 Lurt å skrive opp og stryke av 😉 Liker jeg også. Pass på å få gått deg en tur 🙂 Veldig glad du passer litt på meg, og vifter med fingeren. Trenger det :-DJeg skal gå pent og stille hjem i senga mi. Lurt å være tidligvute med svømmeforberedelser ja 🙂 Jeg liker også å være godt forberedt og i god tid:-) Stor nesten frisk klem herfra <3

    34. Dagen min skal først fylles med jobb, så barnebarn. Vi skal passe drømmemannens barnebarn i dag, og 5-åringen jeg er mormor til skal synge i Domkirka, så dermed blir det nok en gudstjeneste på oss! 😀 Skal snart ha en pause nå, har gitt beskjed om at jeg iallefall ikke skal dit på julaften ..
      Godt du kommer deg, for det er vel det du gjør når det begynner å bli kjedelig? Fortsatt god bedring :o)

    35. Hahahaha for noen strålende bilder av deg 😀
      I dag er det den store stressdagen hos stusslifolket. Listen er lang og dagen kort.
      Skal starte med å lage nytt svømmeopplegg til neste tirsdag.
      Så er det en liten sy-økt (håper jeg)
      Skikkelig gammeldags ertesuppe med svineknoke og pannekaker er dagens i Stusslivegen 3.
      Leksetid
      Støvsuging
      Svømming
      Teakwondo
      Trening for mor (kommer solen blir det en times gåtur)
      Kakekrigen
      Og skulle det bli mer tid igjen så er det nok av husarbeid å ta seg til 😀
      Nå skal jeg få Emma på skolen og så tar jeg fatt på listen.
      God tur hjem 🙂 Pakke deg godt inn og ta der rolig *vifte formanende med pekefingeren*
      Stoooooooor bli-bra-igjen-klem

    36. ladyaugust: Så bra 🙂 Ja, nå skal heg antagelig hjem å ligge på sofaen i stedet for 😀 Bare litt sjekkinger av diverse først. Snart frokost og legebesøk 🙂 Klemmepannisflat <3 Ha-ha

    37. Moornings søs <3 Når man begynner å kjede seg er det jammen et godt tegn. Herlig at du skal hjem i dag 😀 Her var det en fiin dag i går, og i dag skal bli en ennå finere 😀 Knusekozer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg