Deilig å være hjemme igjen.. ;-)

Deilig å komme hjemme igjen fra sykehuset i går, og som du ser er jeg i full sving igjen med det jeg holdt på med før jeg dro… Forberede julekalender.. 😉 Sykmeldt i to uker, så jeg vet jo hva jeg skal gjøre og hvem jeg skal omgåes 😉 …

For som du ser så er det helt klart hvem som styrer for showet under “The Julekalender” her hos meg i år 😉

Høne-Pøne Von Benatasil-nissen…

og … rotta på låven… 😉

Jeg har laget to nye ting til kalenderen, som det er mulig jeg legger ut på bloggen i morgen. Nok å henge fingrene i her 🙂

34 kommentarer
    1. Flaggermusvinger: Ja, godt å være her igjen. Jeg har ikke ekle sommerfugler i magen mer, og en mindre på halsen også 😉 Litt stram fremdeles der de snittet, men det kommer seg veldig, og om en uke skal jeg kunne ta av plasteret 🙂 Jeg holder meeg mest i ro her hjemme og surrer med kreative ting,og det er egentlig veldig koselig 🙂 DU er vel hjemme igjen? Stor klem <3

    2. Godt å være hjemme og være ferdig med sykehusopphold, tenker jeg. Regner med du bare har de gode sommerfuglene i magen nå. Det er nok deilig! Selv om du må ha litt tid for å bli helt fin og frisk etter inngrepet.
      Så herlig at rotta og høna er med og styrer julekalenderen hos deg, hehe! 🙂

    3. Tatt av kvinnene: Ja, den kalenderen gleder jeg meg til å se hvordan blir også… 😉 Vet aldri helt før man er i gang der.. OG kan jo ikke bli lik som i fjor. Hvis du er LITT nysgjerrig, så titt på den i fjor 😀

    4. Tatt av kvinnene: Jeg har nå begynt med noen luer også 🙂 Det er jo ikke meg som skal ha disse tingene heller vettu,men dere 🙂 På kalenderen. Håper alle vinner en kalendergave de liker 🙂

    5. Lisbeth Pedersen: Ja, her er det fulltidsjobb på sofaen 😀 Og to nye vesker er på plass på bloggen nå 😀 Måtte ut å ta bilder på morgenkvisten 🙂 Skal ut å lufte meg litt etterpå også 🙂 Håper du får en fin dag Lisbeth <3 klemmer <3

    6. ritahobbyfoto: Ja, nå er det to vesker til på plass i kalender-haugen 😉 Ligger på nytt innlegg 🙂 Og vertene er klare til å styre showet i desember 😉 Ha en fin dag du også 🙂

    7. inneuteferdig: Ja, man føler det er trygt de første dagene etter en operasjon å være på sykehus, men nå var det godt å komme hjem til eget hus 🙂 Takk-takk 🙂 Ha en fin helg du også 🙂

    8. Kjekt at formen er så bra at du er kommet deg hjem. Borte greit i dette tilfellet, men enda bedre å komme seg hjem igjen til alle sine gode “venner”
      Riktig god bedring, og riktig god helg..)

    9. Fint inne, jeg er som regel ute en eller to turer på butikken, og så mine timer på biblioteket hver onsdag eller er jeg her inne for tiden:) og nå drar jeg på tur og blir borte til mandag, helledussan, hvordan skal det gå:)

    10. ladyaugust: Jeg har flere vesker med stor nål også nå, pinne 8 tror jeg, blir litt grove og tøffe 🙂 Den malinga, ja vi må nok ikke planlegge for mye. Jeg tror jeg skal bare splæsje i vei, og se hvordan det blir… For jeg har jo ikke prøvd acryl før heller 😀 Nå skal jeg finne bingen her 😀 Sove godt <3 Nattaklemmen<3

    11. Ja nydelige som alltid, skjønner ikke hvordan du får det til. 🙂 Jeg skal også male men jo mer jeg tenker på det jo skumlere er det liksom for jeg vil jo planlegge det litt inni hodet først, men jeg blir jo ikke ferdig med planlegginga så det blir nok malt etter taktikken splasj og klæsj tipper jeg haha Sommerfugler er jo alltid fint og farger 😀 Ja det blir den største nåla dem har om jeg begynner å hekle altså :DDDD hihihi

    12. Ja, ikke sant, ikke såå værst å være syk alikevel :)) hehe.. -Ahh, så morsomt, jeg trodde det var du som hadde lagd den jeg 🙂 Natti natti <3

    13. MyVidaLoca: Ja, jeg nyter virkelig å være hjemme nå. Ikke FOR vondt, og FRI liksom.. Får masse tid til kreative ting 🙂 Ja, høna har jeg fått av Stussli.blogg.no i gave i posten. Bare for kos 🙂 Den studerer her i byen;-) Og har blir nanvedøpt av folk på blogg 😀 Klem <3

    14. ladyaugust: Fine nisseluer, ikke sant 😀 OG to ting som jeg ikke er helt ferdig med ennå, pynter nå… Har jo hatt fri i dag.. Og nå skal jeg male sommerfugler snart 🙂 På lerret 🙂 I helga 🙂 Fargerike fine sommerfugler <3 Ja, begynne å hekle du også. KJøpe stor nål og garn, da går det fort 🙂 Klemmeindrefiletflat<3 😀 Ha-ha

    15. Du har blitt sååå super-rask med den heklenåla at jeg er helt imponert 😀 Vettu jeg holdt nesten på å kjøpe meg heklenål i går, men så gjorde jeg det ikke og nå angrer jeg 😉 Goood bedring søs og good kveld til deg <3 klæmmeflatsåklart om du lurer 😉

    16. Fru Stussli: Ja, de måtte jo ha luer 😀 Så nå er de ganske klare tror jeg ;-D Mangler ennå noen kalenderting da. I fjor strikket jeg alt, i år har jeg nesten heklet alt.. Men nå skal jeg gå løs på noen luer også… kan ikke bare ha vesker ;-D Ut å kjøpe mer garn i morgen, til luer og pannebånd. Har heklet en oransje og grønn i dag, OG en hvit og turkis:-) Driver med pynten 🙂 Moro. Har så mange fine blomster å pynte med 🙂 I morgen skal jeg ut å lufte meg litt, det blir godt 🙂 STOOOR klem tilbake <3

    17. Haha så kule luer!
      Du har virkelig fått fart på heklekroken nå høst. Lager den ene flotte tingen etter den andre. Gleder meg til å se hva du har laget nå!!
      Stooooor klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg