Mørke, vakre prinsesse…

 

“Mørke vakre Mira våkner denne dagen… strekker litt på seg… Kaster  litt på det lange svarte håret… Tar på seg de  mørkrgrønne- høyhælte støvlettene, den lange svarte kjolen med korsettsnøring og smører på seg et strøk  blå-sort lebestift over de myke leppene…. “

Nei, dette er ikke en av mine noveller… lik den jeg hadde i går.. Det er heller ikke et eventyr laget for små barrne-sjeler.. Nei, det er beskivelsen av starten på en dag i Prinsesse Miras liv 😉 

Mira driver bloggen Miras Gotiske Verden. Hun er Goth-prinsesse, og pryder divierse Goth-pager, blant annet har hun vært cover på Gothic Culture.. Mira liker svarte klær, og grønt er også en av hennes favorittfarger.Hun er som andre prinsesser glad i lange kjoler,med snøring i livet og høye snørte støvletter.  Mira er ikke bare glad i mote og goth, men er veldig glad i fotografering, musikk, tegning og katter.  Hun er glad i å reise overalt og har vært mange steder,men måtte hun valgt seg et reisemål NÅ måtte det bli Irland.  Av filmer liker hun action, thrillere og katastrofefilmer.

Mira er en av de få bloggerne jeg har møtt. VI var begge publikum på en In August-konsert i vår. Mira ser mørk ut og for noen kan hun sikkert se litt skumel ut. I virkeligheten er hun liten, vever, blid og ikke det minste nifs 😉

Og hva er det med denne prinsessen, hvorfor fortelle eventyet om Mira i dag akkurat, en ny blogg-anbefaling?? 

Vel, Mira, vår mørke vakre prinesse har bursdag i dag, og hvor gammel hun blir…? Se, det vet ingen…. 😉

Ønsker deg masse, masse gratulerer med dagen søte Mira 🙂 Håper du får en nydelig dag med din vakre prins og at du får tatt mange vakre shoots i dag 🙂 Synd du er så sjelden på blogg om dagen 🙂

Stor klem fra meg på dagen din <3

Og kaken- jo såklart lakris- med mint-fyll 😉 Det må jo passe deg 😉

Og til deg som leser dette: Har du vært inne på Mira sin blogg?

Hva har du for planer på Mira sin bursdag?

36 kommentarer
    1. Ja jeg klarer ikke å få ut nok liksom, men jeg telepaterte til deg så du kjente det <3 <3 Vet om den der liker knappen også.. det er jo lett å klikke der, når man ikke alltid føler for å skrive 🙂 Men det virker så slapt på en måte at man liksom ikke legger igjen en kommentar (og jeg som oppfordret til det i et innlegg selv engang: trykk på liker knappen hvis du ikke alltid vil kommentere )
      Så sitter jeg selv med den følelsen av at det er for lettvint..Men det er meg, lyse ideer som jeg ikke bruker selv..:))
      Tusen hjertelig takk fineste Frodith (synes navnet ditt passer til det vakre håret ditt) og store megaklemmer tilbake <3 <3 <3

    2. Mira: Jeg kjenner det helt hit, at du ble oppriktig glad 🙂 Og det gjør MEG glad 🙂 Bare legg igjen spor når du får lyst, men kos å vite at du er innom av og til uansett 🙂 Store megaklemmer til fine prinsessen <3

    3. Kansje jeg burde tenkt litt når det gjelder deg ja:)) Men jeg har gjemt bursdagen min på facebook også, så jeg tenkte at det ble minimalt med hilsener, men med en datter og samboer så er ikke det så lett når de legger ut hilsen og datteren min hadde laget en bildecollage i tillegg og tagget meg 😀 😀 Da kom det litt flere til 🙂 Og ja den var perfekt, tegning, kake og hele den nydelige teksten <3 For en jobb for deg men det var en utrolig glede å få <3 Og jeg hadde en koselig kveld:) Men syns det var kjempekoselig og få gaven din i dag også jeg 😀
      Jeg er fremdeles helt satt ut og kjempeglad <3 De gangene jeg er på bloggen er det fast at jeg går inn på de jeg har møtt og de jeg har blitt kjent med, ikke alltid jeg legger igjen spor etter meg, må bli flinkere der 😀
      Har sett du har lagt ut hemmeligheter og flotte bilder og ting du lager så jeg har vært her når jeg er på bloggen,
      glemmer deg ikke <3 Må bare skrive dette her for har lyst til at du skal kjenne på hvor mye dette gledet meg <3 Masse hjerter <3 <3 Og megaklemmer til flotte deg Frodith <3 <3 Og dette er fra hjerterota mi <3 <3

    4. Mira: Du husket ikke at JEG vet alle bursdager da :-D? Vi ventet fælt på deg her i går skjønner du 😉 Neida, jeg regnet med at du kom når du kom på nett, og jeg vet jo du ikke er mye på bloggen, så bli ikke veldig vonbroten.. Jeg var veldig fornøyd med tegningen av deg 😉 Synes jeg fikk fram litt av hvem du var 🙂 Glad du ble glad når du så dette da, selv om det var dagen etter 🙂 Man kan jo gjerne bli glad den 4. november også 🙂 Det spiller ingen rolle det 😀 Håper du hadde en flotters dag i går 🙂 Stor varm klem <3

    5. Karina: Ja, jeg traff henne en kveld på konsert jeg da 🙂 Med In August, bandet til Lady August. blogg.no, og vi fikk ikke snakket så mye sammen, Men vi hang nå sammen den kvelden, og ble faktisk bloggvenner etterpå, hadde ikke kjent henne FØR den kvelden 😀 Mira har ikke selv vært innom ennå, og sett innlegget… men hun kommer vel etterhvert 😉

    6. Å kjære Frodith <3..
      Jeg begynte å gråte litt jeg.. for en bursdagspresang <3 <3
      At jeg ikke gikk inn i går, men jeg tenkte jo at ingen der visste om bursdagen min.
      Skjønte ingenting jeg med alle bursdagshilsenene som var der 😀
      Så UTROLIG KOSELIG og for et nyyydelig innlegg ;))
      Og kjempeflotte tegningen og kaken.. har ikke ord her.. bare masse <3 <3 <3
      Tusen tusen takk kjære vennen min, du er utrolig herlig <3
      Dette glemmer jeg aldri <3 <3
      Kjempegod koseklem fra Mira til nydelige Frodith <3 <3

    7. Mira er en alle tiders dame, flott og vakker ^^ Var så heldig å møte på henne i forbifarten i sommer, jeg var skikkelig ustelt og ikke forberedt på det 😀 haha, etterpå ble jeg helt ”å shit, jeg var sikkert skikkelig teit” men jeg kunne liksom ikke bare gå forbi uten og hilse! Hun er like flott på bilder som i virkeligheten 🙂
      Jeg tror jammen meg bare det finnes gode ord å si om flotte Mira 🙂

    8. Livsrom: Ja, jeg synes det er litt kult det med blogg 🙂 At man blir kjent med mye forskjellige folk, mange man er lik som og mange man er veldig ulik, man allikevel liker. Jeg føler jeg har truffet folk her inne av ALLE slag, som jeg liker så godt. Det er liksom ikke TYPENE som fremmer eller hindrer kontakten, men menneskene og hva de velger å vise av seg selv på bloggen som gjør om kontakten blir god eller ikke på en måte 🙂 Jeg har hatt en fin dag på sofaen, strikker luer i Pluto-fasong 😀 Hi-hi… JESS, blir moro med kalender ja 😀 Ha en fin kveld Liv <3 Klemmer <3

    9. Gratulerer med dagen Mira:) Håper du har hatt/ har en super bursdag:)
      Stilig kake, frodith:) Og nok et flott innlegg til ære for dine blogg-venner.
      Har vært inne på Miras blogg (for første gang) interessant det;)
      Håper du har hatt en fin dag du også:) Klem<3

    10. deveny: Ja, grattis til henne 🙂 Håpe hun kommer på bloggen utpå kvelden 🙂 Er lliksom litt kos om folk ser det samme dagen 🙂 Håper du har en fin dag 🙂

    11. MyVidaLoca: Ja, jeg tror mange av de som har skrevet seg på det innlegget mitt, glemmer det innen det er deres bursdag 😀 Og noen har jeg jo rukket å bli litt ordentlig kjent med også, og da er det jo enkelt og veldig koselig å skive om også 🙂 Jeg skal si i fra i innboksen neste gangen jeg legger det ut 🙂 klemmer <3

    12. Engla: Ja, ikke sant… jeg tenkte den hørtes litt noevelleaktig ut 😀 Apropos noveller, jeg går med noen skumle planer for den jeg begynte på her om dagen 😀 Får se om jeg får de ut i livet 😀 Ha en fantastisk dag min venn, her har regnet gitt seg 😀 Klemmer med sjokolade på <3

    13. MyVidaLoca: Så koselig du var inne hos henne 🙂 Jeg har skrevet mange bursdagsinnlegg, Jeg har et innlegg hvor jeg lurer til meg litt informasjon fra bloggvenner 😀 Du får være obs neste gang jeg legger ut det <3 Hadde vært koselig å få skrevet om deg en gang også 🙂

    14. ladyaugust: Men når hun får fint teppe på rommet sitt så blir hun nok så glad så 😀 Ja, nå er det TRE luer altså .-D alle med masse farger. Nå blir det snart jul. Men ikke fått til det med Pluto-ører ennå… får se om denne siste her kan bli det 😀 Den andre ble for trang… Og en blir mer Bob Barley -aktig 🙂 Men herlig å ha noe å gjøre, får gjøre fedig alle i morgen når jeg får tak i mer garn.. Skvismoseklem<3<3

    15. Hipp hurra for Mira og verdens beste frodith som skriver så koselig bursdagsinnlegg <3
      Jeg trodde først du hadde startet på en ny novelle 🙂
      Ha en feiende flott søndag videre min venn <3
      Klem til deg fra meg

    16. ja du traff med den ja 🙂 3 på en gang??! Nå begynner du å høres ut som meg 😉 Her har jeg akkurat rappa engelens dynetrekk, så hun er liiiite fornøyd med meg akkurat nå liksom 😉 Kooozmoz <3

    17. ladyaugust: Ja, hipp hurra for henne 🙂 Synes jeg catchet henne i tegningen litt også 😀 Ja, jeg er SÅÅÅÅÅ enig, her skal det være stille søndag, med tre hekletøy i sving, samtidig… Tar ut pinnen et sted…setter den inn et annet sted… og hekle litt der… og så igang der…. mangler garn på to forskjellige 😀 Må kjøpe i morgen for å gjøre ferdig 🙂 Klemmevarmtoglenge<3

    18. Hipphipphurra :DDD Fineste Goth-dronninga vår <3 I dag skal det være skikkelig søndag her, bare ta dagen helt i sakte fart 😀 og det er ikke feil <3 klæmmevarmtoglænge <3

    19. Helge: Ja, har man riktig tøy så går det greit 🙂 Da er det egentlig bare fint ute. Kos deg i regnet og været med fint regntøy 🙂 Og koselig du gikk innom Mira 🙂 Hava nice sunday you too.. 🙂

    20. Gratulerer til Mira, var innom bloggen og gratulerte. Kom hjem ifra en kjapp tur i skogen, det kom bygevis med regn men det var en kort deilig tur. Man må kle seg ettter været og idag er det regnfrakkvær. Skal snart ut igjen. Have a nice sunday.

    21. Benedicte Fjeldberg: Ja, synes den passet litt 🙂 Stor klem til deg også 🙂 Hva står på programmet hos deg i dag da? 🙂 KLemmerstoresøndagsklemmer<3

    22. ninaoglivet: Så fint 🙂 Hun er ikke så ofte på blogg om dagen, men det er alltid koselgi å få bursdagshilsninger både her og der. Uansett når man ser dem. Og hun VET nok at jeg har innlegg på gang, så vi får håpe å se henne her i løpet av dagen også 🙂 Ha en flotters dag Nina 🙂 Klemmer <3

    23. Min matgale verden: Jeg skal hekle luer til kalenderen… Har begynt med en som er ALTFOR liten… må bli til Emma 😉 Stussli sin datter 😀 Skal være litt sånn Nerdrum/skøyte/pluto-lue-aktig… Skjønner du? Men uten oppskrift blir det gjene noen rare greier først .-D Litt smått 😀 ellers har jeg ikke stoe planer om ikke noen kommer og tar meg med på kjøretur med bil liksom ;-D Kanskje male litt mer… og skrive litt mer novelle…? Hvem vet…? Lurt å bake llitt i smug, før de våkner.. 😀 Her regner det… Men jeg har en uke fri foran meg og skal bruke den til å gå turer i solen 🙂 SÅH!! Søndagsklemmer <3

    24. GRATULERER med dagen til vakre, Mira 🙂 Høres ut som ei koselig jente dette, og siden du skriver så vakkert om henne, så må jeg jo ta turen innom bloggen hennes 🙂

    25. Kul kake til en goth-prinsesse:) Kos deg i søndagen, jeg tror jeg sniker meg til noen timer på kjøkkenet før resten av familien våkner:) Hva skal du bruke tsøndagen til da?? stor søndagsklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg