Når vi snakker om bursdag.er…

Du har kanskje vært innom bloggen min i dag, og sett at Mira har bursdag..? 🙂 Vel, hvordan klarer jeg nå å skrive disse bursdagsinnleggene? 😀 Jo, jeg setter meg jo litt inn i hvem som befinner seg rundt på disse bloggene da… danner meg et bilde av hvem folk er. For det meste bare på den daglige kontakten jeg har med mange her inne… kommentarer og besøk, litt samtaler på bakrommet og et og annet treff ute “in real life” 🙂 Man blir jo kjent med folk da. Og det er såååå kos.

OG når da folk har bursdag, er det så kos  å gjøre litt stas på dem, trekke fram det fine jeg ser hos hver og en, bake en kake og servere og la de henge en dag her på bloggen 🙂 Men jeg hadde jo ikke klart å skrive uten å vite når folk har bursdag da… DET er helt umulig for meg… SÅ innimellom så legger jeg ut dette innlegget her… og mange har svart på det før.. men det kommer stadig noen nye bloggvenner på lista mi, og det er noen som ikke har svart FØR kanskje..  Så du er hjertelig velkommen til å svare  på det 🙂 Først litt om meg: 

 

 

 

 

Og så sparker jeg ballen over til deg 🙂 Jeg trenger litt info

1) Når har du bursdag?

2) Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?

3.) Hvor liker du å reise?

4) Hvilken type filmer liker du?

5). Hvilken er din favorittfarge?

6) Hva er hobbyen din? 

 Bare svar i kommentarfeltet :

24 kommentarer
    1. Ideatroll: Hi-hi, ja hivs jeg skal lage bursdagsinnlegg til deg , så får det bli en dag jeg velger ut selv da 😀 Bare bestemmer en dag liksom… 😉 Hvis ikke blir det ikke lett 😀 Men de andre opplysningene kan jo være fine å ha 🙂

    2. inneuteferdig: Ja, jeg får med meg mange av bursdagene, men det er ikke alle som svarer da 🙂 Men jeg har mange av de nye bloggene også nå 🙂 Jeg har jo ikke så stor venneliste, så får med meg de fleste 🙂 Det er kjempkos ting å gjøre dette, jeg koser meg og morer meg 🙂

    3. 1) Når har du bursdag?
      – neh… det skriver jeg ikke her 😉
      2) Hva gjør du? Yrke? Skole? Hjemmeværende? Arbeidssøker? eller noe annet kanskje?
      – Jobber i blogg.no/Nettavisen 🙂
      3.) Hvor liker du å reise?
      – Enten dit det er varmt, eller dit det er mennesker jeg er glad i – eller begge deler på en gang 🙂
      4) Hvilken type filmer liker du?
      – Filmer?!? Husker ikke sist jeg så en film jeg!
      5). Hvilken er din favorittfarge?
      – Det kommer an på hva den skal være på 🙂
      6) Hva er hobbyen din?
      – Tja… jobben kanskje? Det er nok den eneste hobbyen jeg har tid til akkurat nå 🙂 Og så kanskje bloggen…

    4. Du er og blir rå på dete. Glad du er den du er jeg. Lyser opp dagene med kaker og koselige hilsninger. Det er ikke alle som er like heldig å få en slik bursdags opplevelse. Gi gass, mange som nyter dine ord. Riktig lykke til videre med de som er ny innflyttet på bloggene.:)

    5. Engla: Ååå,det ble jeg glad for å høre 🙂 Jeg mener jo det jeg skriver, og man må jo føle man kjenner folk litt for å skrive det. Det kjennes som jeg kjenner noen av dere her inne veldig godt 🙂 uten å ha truffet dere 🙂

    6. Jeg velger også bare og gi deg en kjempegod klem og nok en gang si tusen takk for det koselige bursdagsinnlegget du skrev om/til meg i juli 🙂
      Gode snille frodith <3

    7. MyVidaLoca: Takk skal du ha 🙂 Du er tyr du også da 🙂 Begge vi to. Du har beina på jorda og er litt sta kanskje du også :-)? Nå har jeg noe info om deg, og vi har jo litt jevnlig kontakt her inne også så det er kos. Blir mer kjent da 🙂 Klemmer <3

    8. Livsrom: Neida, du trenger ikke 🙂 Jeg har deg i papirene mine fra forrige gang 😀 Hvis jeg mister ting på laptopen så skal jeg varsle alle 😀 Ja, det blir jo nesten litt sånn blogganbefalinger som noen gjør, men i en litt annen setting, og en og en 🙂 Det er veldig koselig å lage sånne innlegg også 🙂 Man må liksom kjenne litt på hvem folk er 🙂 Ha en super kveld du også 🙂 Klemmer <3

    9. Flaggermusvinger: Det var koselig at du likte det 🙂 Det var veldig koselig å lage til deg også, føler jeg kjenner deg litt av en eller annen grunn 😀 Klemmer <3

    10. Bursdag 14.mai, daglig leder i en interiørbutikk og student på deltid, reiser helst til sol og varme, komedie, beige, mat, vin og gourmet, friluftsliv, interiør og DIY-prosjekter 🙂

    11. Benedicte Fjeldberg: Jeg har visst litt på deg her før 🙂 Men fyller inn med dette hvis det var noe nytt 😀 Jeg har nemlig deg i papirene her <3 hi-hi Stor klem til frøken f, snart bursdag 😀

    12. Jeg trenger vel ikke svare??? Regner med du har laget liste, hehe;);) Ellers får jeg sikkert sjansen før min dag, men hadde navnedag i går;)
      Jeg syns det er gøy det du driver med. Jeg har fått opp øyne for flere blogger på den måten, og så er det hyggelig med litt positiv omtale:) Det tror jeg alle syns…..;)
      Ha en fin kveld videre fine frodith:) klem<3

    13. 15desmfor tiden student snart på reisefot,overalt elsker nye impulser,drama og tenkefilmer,vet ikke helt farger er vanskelig,fotografering blogging,skriving,sang,venner,familie reise og musikk..:);) sånn,svart etter beste evne..;) klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg