” Hvor er Waldo”…?

He-he… Du husker kanskje denne mannen7gutten under her?


Han etterlyste jeg mange ganger i sommer… Det var nemlig EMPYT BOX, nesten hele sommeren igjennom her  i blokka…Nesten gjennom hele sommeren… Og det er jo litt rart… er det ikke…? Ikke så mye som en regning nesten en gang i postkassa…. på en hel sommer? Heldige deg liksom, tenker kanskje du? Vel, munnen min snurpet seg ganske godt til utover sommeren, og følte meg ikke heldig i det hele tatt… Bare som Viggo Venneløs… omtrent… Jeg klandret posmannen for å være en latpeis… eller at noe kriminelt måtta ha tilstøtt han…

Vel, utpå sensommeren… når folk begynte å komme fra ferie.. da var det plutselig slutt på Viggo Venneløs her i oppgangen..For med ett “rauset” det inn med ting i kassa mi, fra bloggvenner både her og der: Muumimamma, Stussli Lady August, Kjerstisandnes… Alle sendte meg små nydelige ting, sånn helt uten grunn.. Og jeg ble plutselig bestevenn med den kvisete, hengslete guttevalpen som antagelig leverte posten vår… Jeg SÅ han ikke så veldig ofte nå heller, han er lang og tynn antagelig, og smetter ut før man ser snurten av han., og gjemmer seg bak et hjørne… men kassa hadde stadig noen småpakker til meg… så jeg VET han ikke var kidnappet eller det minste lat… 😉

Vel, nå har jeg blitt varslet av to her på blogg, både Fru Stussli og Wotka , om at det er noe på vei til meg i posten igjen… Og nå ser jeg altså den postmannen OVERALT…


Når jeg bare er ute og rusler i byen….

 

 


Når jeg er ute og går eller forsøker meg på noe små løpeskritt….

 

 

Når jeg er på konsert…..

 


Når jeg tar sjoko-bad med Fru Stussli og Engla nede i dalen på kveldstid…

 

 


Eller når jeg står og venter på T-banen…

 

Overalt er han… Som i bøkene om Waldo… der man ser han i mengden… hele tida… bare man leter litt… Men her trenger jeg altså ikke å lete… Han bare dukker opp… rett foran ansiktet mitt….  Igjen og igjen…Eller GJØR han det… ? På ordentlig…? Eller er det bare jeg som er fryktleig gira nå, fordi jeg venter på pakke? 😀

 

 Synes du det er spennende med pakker i posten?

Er du glad i gaver? Å få eller å gi eller begge deler?

 


30 kommentarer
    1. MyVidaLoca: Ja, og den kom på kveden 😀 Dvs jeg var nede sent på kveld, pga postmannen noen ganger er en treging OGSÅ… og DER VAR DE 😀 Ligger på dagens innlegg hva jeg fikk 🙂

    2. Helge: Det er veldig sant det med at det blir for mye for barna. Og kanskje det blir for mye for de voskne også, vant til å kunne kjøpe seg alt de vil og sånn… Og derfor er det viktig å glede seg litt over de tingene som kommer av godt hjerte , ikke pga innholdet, men fordi noen har villet man skal ha det og at DET er kjempekos 🙂

    3. muumimamma: Ja, ikke sant 😀 Jeg har dilla også 😀 Og den LÅ DER, sent i går kveld… Jeg gikk ned å så, for kom på jeg ikke hadde sett SENT…og noen ganger kommer den på ettermiddagen.. Han er kjempetreg av og til så sent som 17 også… OG så lå de der 2 gaver faktisk.. Og jeg gikk ikke ned før kle 23 eller noe 😀

    4. Pakker i posten er en fin ting, lenge mellom hver gang så det blir liksom noe man tenker på i lang tid. Gaver hører jula til men jeg hørte at sønnen(5 år) til nevøen min sa at han ble så lei alle pakkene han fikk til jul, ikke tid til og leke med alt. Og det er sant, de små idag opplever ikke gleden med og få ei pakke pga at det blir for mange av de.Men en gave kan være mangt, et møte eller avtale kan være en gave i seg selv.

    5. Hihi. Ja, det er koselig med pakker i postkassa. Om ikke annet hjelper får en bestille noen småting på ebay, så kommer det i alle fall litt etterhvert! Nå venter jeg på tesiler, av alle ting 🙂

    6. karenmarenmette: Ja, da blir det gøy, med bursdag vet du , da blir det jo gaver 🙂 Ikke OFTE jeg får heller , men nå har det vært litt i det siste 🙂 Og jeg blir SÅ glad 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂 klemmer <3

    7. herlig med pakke i posten, men ikkje so ofte eg opplever, so blir liksom julafta kvar gong eg får pakkelapp i posten 🙂 No har eg jo snart bursdag også, so då er det jo ekstra spennande.. Klem og ha ein fin kveld og dag i morgon!

    8. Hanne: Åå, jeg er sikker på at det er noe flott, du er flink med pakker, har fått ting før jeg av deg 🙂 Jeg må ned i kassen igjen før jeg legger meg, for jeg har ikke vært der siden kl 14 og noen ganger er de rimelig lovlig sene her… du ser jo på han postmannen at han kan være litt av en slabbedask.. 😉 Så må nok ta en ekstra titt før jeg legger meg.. 🙂

    9. karenmarenmette: Det er så koselg at du sier det 🙂 At noen synes det er godt å lese, og at det er artig liksom 🙂 Da smiler jeg 🙂 Jeg ER sånn som jeg beskriver 😀 Selvsagt med bitte ltt ekstra snert, men jeg ER en gavehund uten like… og derfor blir jeg helt ellevill når jeg venter sånn 😀 Ha en fin kveld Karen <3 håper du koser deg 🙂 Klemmer <3

    10. ladyaugust: Jeg ser postmannen overalt!! Overalt… ! 😀 Ha-ha.. han flimrer her.. Og det er ikke rart når man går sånn og venter på noe fint som skal komme.. Men jeg har kommet på at jeg ikke har sett i ettermiddag.. Den er noen ganger veldig sen… Han ligger vel og drar seg utover ettermiddagen.. OG vi var jo ute en tur litt tidlig i dag, og ikke etterpå.. ;-D Kanskje jeg skal løpe ned og se snart 🙂

    11. Pakken kommer nok forhåpentligvis…vi må stole på staten og posten.
      Men ha nå ikke for store forventninger :)til innholdet i pakken :))

    12. Benedicte Fjeldberg: Ja , nå har han begynt å flimre for øynene her altså… 😀 Ser han jo overalt 😀 He-he.. og jeg VET det er noe på vei 😀 Oi-jeg kom på jeg ikke har vært i ettermiddag… noen ganger kommer den sent.. Kanskje jeg må gå FØR jeg legger meg 😀 Klemmer tilbake <3

    13. Lisbeth Pedersen: Ja, ikke sant det er spennende…? OG enda jeg ser jo postmannen overalt også 😀 Hi-hi.. ja blir spennende å se 🙂 Klemmer <3

    14. Fru Stussli: Ha-ha, ja det er het sånn Hvor er Waldo-stemning her… eller HER ER WALDO… overalt 😀 Jeg gleder meg til å se han kommer ruslende med pakke 😀 Å jeg gleder meg til å se DINE pakker også jeg, he-he, de stoffene dine mener jeg 🙂 Blir kjempespennende 🙂 Ja, nå må du slappe av litt 🙂 En travel basseng-økt, man blir veldig slapp og god etterpå da 😀 KJempeklem <3

    15. Så morsomme tegninger!!
      Håper postmannen snart lusker seg frem til postkassa di og slipper pakker opp i.
      Gaver er nesten slitsomt spennende. Nå som jeg har bestilt meg stoff, er pakken grisespennende selv om jeg vet hva som er oppi… Merkelige greier.
      Nå skal jeg hvile litt. Er supertrøtt etter 3 timer i bassenget 🙂
      Stooor klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg