Kjendis- nytt- fredag :-)

Ja, nå tenker jeg du ble bittelitt nysgjerrig..ble du ikke.. Hvilket skritt hadde redaktøren gått til…?

Vel, egentlig vil jeg bare anbefale deg en veldig god bok jeg driver og leser. Flotte Deveny.blogg.no har skrevet en spennende roman,  “Svart Enke” – som jeg anbefaler på det sterkeste. Jeg er midt inne i noe skumle greier, og gleder meg til HVER dag, for hun legger ut hver dag. En bitteliten snutt… og jeg er sulten på mer. Blir nesten utålmodig på å vente til neste dag, om du skjønner. For hun skriver godt, og dette lover godt for dagene fremover . 

Dette er altså en bokanbefaling både fra redaktør Frodithsen og bare helt private Frodith også.  Gå inn til henne å les  HER, Jeg linker deg til første kapitelet, så starter du bare der, og beveger deg fram til der JEG har satt bokmerke mitt… midt i det veldig spennende.. <3 Takk ,Deveny, for at vi får muligheten til  lese boken din 🙂

Leser du Devieny sin roman?

14 kommentarer
    1. Helge: Ja, jeg synes det er veldig bra, og er spent på resten, og det er ei som legger ut hele boken sin her altså 🙂 side for side 🙂

    2. Jeg var så vidt inne og snuste på saken. Vil lese mere av den imorgen da jeg er mere våken. Du skriver at det er godt skrevet og spennende – noe som lover godt. Snart på tide og trimme tannbørsten og finne puta her. Sov godt.

    3. ladyaugust: Ja, du må begynne å lese henne 🙂 Flink forfatter og en av kjendisene her inne 😀 Jeg har kost meg flere dager på rad hos henne. 5 kapitler så langt 🙂

    4. Engla: Ja, start i morgen og ta alle kapitlene hennes etter hverandre. Ca en liten side om dagen. Blir så spent atte 🙂 Jeg gleder meg til i morgen alt 🙂 Stor klem, min venn, kose deg med Ostepop og The Voice 🙂 og svelge ordentlig 😀 ikke no i halsen 😀

    5. Jeg ble så spent på hva som sto i sladrespalten nå at jeg satte ostepoppen i halsen og glemte helt å se på The voice 🙂
      Må nesten inn å lese mere også da siden det blir anbefalt i verdens beste avis 🙂
      Ha en fin kveld videre vennen min <3
      Stoooor klem fra Engla
      Ps. nå er det tilbake til ostepoppen og The voice 🙂

    6. deveny: Hi-hi, ja håper det kommer mange og leser hos deg 🙂 det er virkelig du og boken verdt 🙂 Gleder meg til videre lesning 🙂

    7. Hanne: Ja, du burde gå inn til henne en tur hver dag for å få litt spenning 🙂 Skikkelig herlig roman. Et must til formiddagsmaten på jobb framover tror jeg for meg 🙂

    8. Jeg er jo ikke inne her hver dag dessverre, men skal se om jeg får det til..
      Takk for at du sier i fra, flink journalist er du .)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg