Øyne som ser… ;-)

En aldri så liten lørdags-bryner…;-) Klarer du denne? Jeg har hatt kjente mennesker som har skjult seg før… nå er det derimot dyr. Og hvor god dyrekjenner er du egentlig?

Hvilke DYR skjuler seg bak disse øynene?

Jeg trenger ikke TYPE innenfor slaget. Ser du en hund, så er HUND nok liksom…ikke puddel, schaefer osv.. Jeg kan si så mye som at det er for det meste norske dyr.. 😉


Hvis du klarer alle kan det bli en hjemmelaget premie til deg 🙂

Blir det mange med riktig svar, trekker jeg.. Men husk: Det er ikke alltid lurt å se på de andre, de kan ha feil 😉

 Svar i kommentarfeltet og innen kl 24, jeg avslører vinner og premie i morgen ;-D

 

27 kommentarer
    1. ritahobbyfoto: Gøy at du ble med da 🙂 Jeg noterte svarene selv om jeg satte frist i går kl 24, men er ikke så streng nå 😀 I julekalenderen derimot kommer jeg til å være streng 😉 FOr der utroper jeg vinner av kalendergaver en bestemt tid.. Men dette var bare en liten kveldskos, for å varme litt opp til kalenderen ;-D Jeg sier senere i dag svarene, hvem som vant og hva premien var 🙂

    2. Flaggermusvinger: Ja, jeg håper du kom da, og at du ville SIKKERT klare det 🙂 Og jeg skal fortelle i morgen OM du har klart det 😀 Hi-hi. Ja, det blir mye sånt i julekalenderen min, så det er bra du liker det. Jeg har konkurranser HVER dag i lukene, som inngangsbillet til å bli trukket ut til å få kalendergave. Og nå varmer vi bare opp litt 😀 Hi-hi 🙂

    3. Den var vanskelig! Men jeg må gjette (ok; titte på de andre før meg);
      a = bjørn
      b = hund
      c = jerv (takk for tipset, fam. Stussli)
      d = pus
      e = rev (måtte jukse littegranne her også)
      f = gaupe
      g = ku
      h = løve
      i = sau
      Gøy konkurranse! 🙂 Klem

    4. deveny: Det er flere som har nevnt det og JEG selv ser dårlig og prøvde å gjøre noe småtteri med det før jeg la ut,men måtte gjort alt om igjen, funnet NYE bilder, store, hvis jeg skulle fått til. Så jeg droppet det. Men jeg ser som sagt dårlig selv, og derfor vil jeg har det litt ordentlig til julekalenderen, så der blir det større 🙂

    5. deveny: JA, jeg skjønner det ble veldig smått. Du klarer ikke få det opp noen prosent på PC-en. Jeg må lage større til julekalenderen og det lover jeg 🙂 OK? 🙂 For der vil jeg ha med alle 🙂

    6. Fru Stussli: Så herlig, der er dere 🙂 FIne gjengen .-) Og du er tilbake fra svømming og alt. Tilbake igjen i morgen eller? Takker for svar og annonserere vinner og riktige svar i morgen 😉 Store klemmer til hele gjengen <3 Hilse Hr Stussli så mye å takke for herlig musikk også 🙂

    7. A) Bjørn B) Hund C) Jerv D) Katt E) Rev F) Ulv G) Ku H) Løve I) Sau
      Hilsen Hr, Frk og Fru Stussli
      Det har vært diskusjoner, forhandlinger og moro
      Klemklem

    8. Tatt av kvinnene: Ja, denne var visst litt vrien , men gøy at du prøver 🙂 Og kanskje har du rett også, hvem vet 🙂 Jeg kommer med svarene i morgen, og vinneren, og premien. For premie må vi ha 😀 Stor klem til deg <3 som stiller opp på alskens fjas 😀

    9. Denne var egentlig veldig vanskelig! Du har gitt oss en skikkelig utfordring denne gangen! Hm, tror ikke jeg klarer alle faktisk, men tipper litt. a. bjørn b. hund c. ?? (ser ut som enda en hund) d. katt e. rev f. ulv g. hest h. gaupe i. geit

    10. Engla: Morsomt at du prøver 🙂 Og det blir litt ulike svar og jeg sier ikke før i morgen HVA som er rett, men gøy at dere prøver. Har testet på samboeren, og han synes ikke den var lett 😀 Men vi må jo øve litt til julekalenderen 😀 Ha en fin kveld du også Engla-venn <3 Klemmer <3

    11. Prøver jeg:
      a) bjørn b) hund c) hund d) katt e) rev f) gaupe g) ku H) løve I) sau
      Ha en fortsatt fin kveld min venn <3
      Klem fra Engla

    12. Elin Slåen: Jeg tror du har NOEN riktige hvertfall og jeg sier ikke hvilke, får gi folk en sjanse,men litt tregt på denne ser jeg… så kanskje du vinner uansett 😀 Ha-ha

    13. Elin Slåen: Jeg sender igjennom svarene og sier ingenting om hva som er riktig eventuelt feil 😉 For jeg tror ikke den er så lett. Test-kjørte på samboeren 😀

    14. traust: Kanskje du kan forstørre opp siden litt, jeg prøvde å få hele greia opp i editoren, men der vil de jo ikke ha større størrelse… Men forstørre på pc etterpå kan man kanskje 🙂 Men bra den ikke var SÅ vanskelig de andre da 🙂 God kveld til deg også 🙂

    15. Huff, den var vanskelig! Sliter litt med øynene mine – så ser ikke en gang øynene på E. Men tror at jeg kunne klart alle unntatt C og E faktisk. God kveld til deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg