Ikke helt meg selv..


Dette sier egentlig alt om hvordan jeg føler meg om dagen.. . 

Når man går fra DETTE…


 

til ….


….slik…. på 14 dager… og du har problemer med selv å spise fluer akkurat nå om dagen… fordi halsen er for kort…

Ja, da har man mest lyst til å gjøre sånn…


…og stikke hodet ned i gresset….

 

eller HELT ned i jorda….

 

…. dvs gå hjem å gjemme seg…

men jeg biter NEBBET sammen…. og svelger med noe som minner om et adamseple.. 😉

 Har du noen dager der du ikke er helt deg selv?

 


42 kommentarer
    1. ladyaugust: Så deilig dag da, at du har fått gjort ALT du skal og mer til, selv med liten energi 🙂 Det var litt uvant ja 😀 Ha-ha 😀 jeg har kommet meg mye utover dagen 🙂 Ikke rent fysisk, det kommer nok til å være sånn en stund, men jeg har fått opp humøret litt likevel. Mye kos folk, både her og ute i verden har gjort at dagen fra helvete tok seg opp masse 😀 Så jeg har fått hodet opp av jorda 😉 Klemmevarmtoglenge tilbake til fineste søs <3

    2. Uff da staaakars søs <3 klæmmevarmtoglææænge <3 I dag har jeg slik da ..hvor jeg ikke er heeelt meg selv, jeg har fått gjort ALT jeg hadde tenkt og litt til :DDD selv om energien er på skikkelig bunn-nivå liksom 🙂 men det kjennes herlig :DDD

    3. eljos: Ja, det må visst litt syting til innimellom 🙂 Jeg fikk litt opptur utover dagen heldigvis. Mye kos meldinger fra folk her gjør jo sitt også til at man må smile litt mer 🙂 Dagen i morgen blir nok fin 🙂 Klem til deg <3

    4. Jeg håper da inderlig at dagen din i morgen blir bedre enn dagen i dag. Det er bare sunt å ha en skikkelig sutredag av og til.

    5. Helge: Godt å høre du er deg selv om dagen 🙂 Ja, dette går over..er bare litt ekkelt akkurat nå.. Jeg BLIR bra igjen 🙂 Og nå har dagen tatt seg opp litt, og mye koselg som har skjedd utover dagen 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    6. Min matgale verden: Ja, den er virkelig mer sårbar enn jeg trodde. Og ingenting er vondt, men det er EKKELT å ikke kunne svelge uten å KJENNE det. Men det tok seg opp noe veldig utover dagen 🙂 Masse koselige klemmer fra folk, og en liten overraskelse fra en bloggvenn lå her når jeg kom hjem 🙂 Kommer innlegg i morgen om det 🙂 Nei, jeg skal ikke gå sånn med hodet i bakken… det har du helt rett i… Og nå er det sllutt…Tillot meg en dag, men nå er det slutt på sutringa 🙂 Stor god forsiktig klem tilbake <3

    7. Det blir nok som det var etterhvert, ting tar tid. Og det hele blir jo en ny erfaring for deg. Så når desember er her med mye god mat etc.. er halsen din bra. Alle må på sykehus av og til, så nå skal jo Mette-Marit operere ryggen denne uka, og hun er jo like avhengig av en god rygg som du er av en god hals. Legene er flinke idag, men at du føler deg litt guffen i halsen omdagen er nok bare normalt etter en slik omgang. Ellers er jeg stort sett meg selv om dagen – men litt avsporing i tankegangen kan det bli… Ha en fin kveld.

    8. Neeeei. Stakkars stakkars deg!! Noe så vemmelig! Skjønner godt du helst bare vil være hjemme!! Halsen er et sårbart sted! Håper det “gror” fort over, Søte Frodith skal ikke gå med halsen på den måten. Det første bilde av anden var virkelig beskrivende, litt sånn “neida, det gårhelt bra” men vi SER jo at det ikke gjør det! Forsiktige klemmer i pose og sekk….. Ligge på sofa og bli bra du nå…tenker på deg.

    9. Livsrom: Ja, det er mest det fysiske som gjør at jeg blir litt oppgitt, og lar det få litt mye plass i hodet om dagen. Det er klump -rent fysisk – i halsen.. pga arrvev. Og det gjøre at deg blir stramt og rart overalt,og ser ut som jeg har adamseple når jeg svelger.. Men det gir seg jo, så er ikke synd på meg egentlig. Jeg måtte bare sutre litt i dag kjente jeg… Trengte en dag og klage litt på 😀 Og med så mange som bryr seg, så blir man jo nesten frisk bare av det 🙂 STor klem tilbake til deg 🙂

    10. MyVidaLoca: Det er forbigående den fysiske bitetn av dette, når arrvevet er grodd litt, blir det ikke så trangt nedi der, og da blir nok ikke HODET så opptatt av dette heller 🙂 Sender deg en god klem tilbake, og takk for at du bryr deg 🙂 Klem <3

    11. Engla: Det er veldig godt at folk bryr seg om en sånn 🙂 Man føler seg jo litt bedre med en gang da 🙂 De sa det skulle være litt rart etter en 14 dagers tid, pga arr-vev som skulle dannes..og det er jo nå.. Så jeg skal prøve å være litt tålmodig. Hm… det er ikke min sterkeste side visst 😀 Men i dag følte jeg for å sutre og syte litt.. men i morgen er det slutt på klagingen… for det blir ikke bedre av det… Men elevene mine har vært noen engler i dag, og det har vært veldlig godt 🙂 De er det nesten alltid da, men likevel 😀 Håper du får deg en god natts søvn Englamor, snart er det helg, og det blir godt kjenner jeg :-)Stor klem tilbake til deg <3

    12. Uff, uff, uff, kjære deg har du det ikke bra? Det var ille. Tøft å begynne å jobbe igjen?
      Håper det er raskt forbigående…… Nei, det er ikke bare bare å bli skåret i:(
      (Bra illustrasjoner!)
      Sender deg en diger godbedringklem<3<3<3

    13. Huffamei da frodith-vennen, nå ble jeg litt bekymret for deg kjenner jeg.
      Kanskje du skulle fått sjekket deg litt ekstra?
      Jeg har også hanglet litt og ikke helt vært meg selv de siste dagene, men det har bare med søvnmangel og gjøre…
      Ønsker deg ihvertfall riktig god bedring min venn <3
      Varme tanker og godbedringklem til deg fra Engla

    14. Vanja: Ja, man får tåle å være litt pjusk andunge en dag innimellom. Det skal nok vare en lilten periode dette, til arrvevet er grodd, den FØLES bare for kort, jeg tror ikke den har BLITT mye kortere altså 😀 Men det strammr her og der, så følelsen av adamseple er reell. Men sutringen er en EN-dags-greie, for det gidder jeg ikke dag etter dag 😀 SåH! Klemmer tilbake 🙂

    15. Tatt av kvinnene: Det har kommest seg ltit utover dagen. Jeg blir så opptatt med elevene så jeg MÅ glemme det litt 🙂 Svelge eller ikke, er jeg her så krever de meg HELT mange ganger.. Og det er jo ganske bra også, at man glemmer det kjipe 🙂 Jeg regner med det er snart over, kan jo ikke holde på SÅ lenge denne groinga 😀 HVertfall har jeg bestemt meg for ikke å klage over det noe mer enn EN dag 😀 Såh!! God klem tilbake <3 og ha en fin dag 🙂

    16. Oi da?
      Var ikke særlig fin sammenligning av deg.
      Sliter du etter oprasjonen er det jo forhåpentligvis ikke så alt for langvarig. Har jo litt med identiteten din å gjøre også. Alle de klare bildene du har av deg selv fra du var barn til nå. Mange flotte sammenligninger må jeg si.
      Kan ikke annet enn å ønske deg riktig så god bedring, og håper du snart er tilbake til full utstrekkelse..)
      Klem

    17. Huff, høres ikke noe greit ut. Håper arrvevet fikser seg fort så du slipper å henge med hodet. Får du spist noe særlig med sånn vond hals da? Sender deg en trøsteklem og håper du får en fin dag likevel <3

    18. Det går litt opp og ned med meg. Når jeg drar stikken for langt, så må jeg vente noen dager, så kommer jeg meg igjen…..:-) Sånn er det bare….:-)
      God bedring til deg også…:-)

    19. deveny: Ja, anda er vakker den 🙂 Men DENNE anda her ved tastauret er bare litt småsjaber, men snart er den fin igjen 😀 Håper du kommer i form igjen snart 🙂

    20. Nemi Rebella: Ja, nå ønsker jeg hele “adamseple” ditt peppern gror 😀 Men det skal visst være sånn mens det lages arrvev.. får bare holde ut liksom. GRRRRR!! Men sutringen min gjelder kun i dag, men i dag skal jeg JAMMEN tan ut helt også 😀 Klage MASSE 😉 Klemmer storegodeklemmer tilbake. Og håper din dag er som sommerfuglen på blomsterenga 🙂

    21. ritahobbyfoto: Ja, kanskje , men jeg liker det ikke 😀 Og liker ikke å la dritten få for mye fokus.. men akkurat i dag tillater jeg meg det 😀

    22. Lithanna: Det skyldes mest at jeg har en hals som likner et adamseple, etter den operasjonen. Det blir arrvev der nå, og da hovner det en periode.. :-/ Men gir seg vel det verste SNART får jeg håper… Ikke særlig tålmodig merker jeg.. Hmrf… Tar i mot klemmer med takk, og her kommer en i retur 🙂

    23. ritahobbyfoto: Ja, jeg håper det går fort. Holder ut en ukes tid eller to, med ansiktet i bakken, men særlig lenger har jeg ikke tålmodighet til tror jeg.. Skal gi meg med syting etter denne dagen 😀 Ha en fin dag du også 🙂 Klem <3

    24. Lisbeth Pedersen: Joda, jeg får i meg mat, det er bare litt trått nedi der om dagen. Arret er fint på utsiden,men “jobber” på innsiden på en måte,og det gjør at jeg det virker hovent og rart. Og KJENNER hver gang jeg svelger på en måte.. ikke VONDT men veldig ubehagelig 🙁 Føles som adamseple.. Jeg fikk beskjed på sykehuset at det skull begynne sånn etter 2 uker, og det er jo NÅ det… Så får bare prøve være tålmodig… hrmf… ikke lett.. Tar i mot bli-frsik-klemmer med stor takk, og sender en god klem tilbake <3

    25. Uff jo sånne dager har jeg noen av, ikke kjekt. Men nå er det jo snart helg og det er herlig 🙂
      Kanskje du burde være hjemme fra jobb og heller stelle godt med deg selv?
      Håper det går bra med halsen din, og at du får ned maten.
      Masse god bedring til deg <3
      Og Maaaaange bli-frisk-klemmer på vei

    26. frokenfjeldberg: Takk, godt å bli tenkt på 🙂 Jeg blir jo en svane igjen, men er inne i en ekke fase nå med arrvevdannelse, og det blir litt guffent i svelget.. Jeg kommer innom etterhvert 🙂 Må løpe og ordne litt før elever kommer 🙂 Klemmer <3

    27. Fru Stussli: Tusen millioner takk 🙂 Det går jo over, men er ekkelt i denne fasen kjenner jeg. Mest lyst å være hjemme fra jobb. Og alle har så klart noen sånne dager, men akkurat i dag synes jeg skikkelig synd på meg selv :-/ Tar i mot myke gode klemmer med takk,og sender noen myke tilbake <3

    28. Åh huffda! Sånne dager har jeg noen av og de er ikke morsomme. Heldigvis er det snart helg og da får du ta det rolig.
      Håper du klarer spise litt gjennom “adamseplet” ditt?
      Fru og Frk Stussli sender tusen millioner bli bedre vibber til deg <3
      Stor og ikke så hard klem fra oss i dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg