Siste nytt!!! ;-)

Om du ikke har fått det med deg 😉

Kjerstisandnes har vært med i Kake-krigen på tv FEM, som du kanskje vet. Hun klarte med glans å komme til finale-uka, og hadde i går den gule lederforkleet. Jeg regnet nesten med at hun skullle gå avgårde med hele seieren. Hun vant ikke Kake-krigen på TV i dag dessverre. MEN :

-Hun vant en ny Misse-titel og de VET jeg hun sparer på 😉 

Idag har hun i tillegg til å være Miss Åsabu, og Miss Nam-Nam fått titelen Miss Kake-krig!! For her inne hos oss, er hun vinneren. Ikke sant? Og da fortjener hun misse-titel i det minste ;-D

Gratulerer med godt gjennomført krig Kjersti! Det var knallgøy  å følge med 🙂

 

 

22 kommentarer
    1. Min matgale verden: Ha en nydelig fredag Miss Kake-krig <3 For oss er du helten vettu :-)Og det var veldig spennende i går 🙂 Til og med samboeren fulgte med 😀 Stor god fredagsklem <3

    2. Tatt av kvinnene: Ja det har vært helt MUST for en del av oss å få med oss henne 🙂 Moro at hun kom til finalen, selv om hun ikke vant. OG for oss, så vant hun, derfor må hun jo få en misse-tittel 🙂

    3. Livsrom: Der var jeg visst laget meg jeg 😀 Kjersti har laget spenning i stua ja 🙂 Skikkelig gøy har det vært 🙂 Så ny misse-tittel tl henne ja 🙂 Stor morgenklem til deg <3

    4. synnovesyr: Så bra 🙂 Jeg har sett alle deg programmene jeg har hatt mulighet til 🙂 Og det har vært skekkelig gøy 🙂 Hun har vært flere ganger i Frodiths Avis 😉 He-he

    5. Jo, klart hun er Miss Kake-krig:) Uansett er hun en vinner, tenk å komme til finalen.-Topp tre! Det sår respekt av det!
      Hurra for Kjersti!! 🙂
      Og godnattklem til deg fra meg<3

    6. Ja, det var meg. Hun døpte til og med opp en kake etter meg, første kaken hun vant med, kake med sjel:)) Jeg var superstolt <3 Det som er mest artig er å se hvordan man kan påvirke livene til hverandre, enda man aldri har møttes, det er så kjekt, ihvertfall når det er på en sånn positiv måte:)

    7. Mariann Sæther Tokle: Var det du som tipset henne om konkurransen? 🙂 Det var hvertfall veldig lurt 🙂 Hun vant jo NESTEN, og HER vant hun i massevis 🙂

    8. Engla: Ja, moro med KJersti!! Jeg har fulgt med, og tvunget samboeren også 😀 Og så vant hun NESTEN. Kjersti er ei kjempefin jente 🙂 Det var kos å treffe henne i sommer også, hun er veldig like seg på blogg og ute 🙂 Stor nattaklem Engla-mor <3

    9. Fru Stussli: Til og med KONGE ja 😀 Herlig 🙂 Jeg synes hun skulle vunnet, men hun vant jo hos oss 😉 Og ny missetitel på plass 😀 Dumme dommere altså,skjønner ingenting 😀 Klemklem<3

    10. Gratulerer så mye til Kjerti som tross alt kom veldig langt også så fin ny tittel da gitt 🙂
      Ha en fortsatt fin kveld og en riktig god natt fineste frodith <3
      Nattaklem fra Engla

    11. Vanja: Ja, og jeg skjønner godt du velger sinna-snekkeren 😀 Ja, moro hun kom så langt, kan si hun kom på en strålende 2. plass <3 og vinner av nye misse-titel her inne da ;.-D

    12. Weeeeeeeee! Hurra for Kjersti!
      Hadde jeg vært dommer hadde hun vunnet. Men slik kan det gå når dommerne ikke helt skjønner seg på kake 😛
      Inni meg vant nemlig Kjersti og ble KONGKJERSTI av kakekrigen 🙂
      Klemklem

    13. Du får med deg det meste av hva vi driver med. Kjekt det.
      Kjekt at hun kom så langt også. jeg har ikke fulgt med. Det eneste tv programmet jeg får med meg nå er stort sett sinnasnekkerne og broen. Ellers blir det ikke mye tv..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg