Og her var svaret på nøtten ;-)

Det var en veldig rask liten nøtt, og egentlig var det jo bare for  å introdusere noe annet 😀

Jeg spurte hva som var her? Eller HVEM som var her? 😀

Altså hvem somm befant seg nede i Bamse-mums-posen… Du ser noe rart oppe til venstre der??? Kun få som prøvde seg, men det var likevel EN som hadde rett og det var ELIN SLAAEN!!!

Så her kommer det snart en pose med Bamse-mums til deg 😉 Fordi svaret var helt riktig: 

Lady August!! Det er brillene på hatten hennes som viser seg oppi posen der 😀

 

 Så da avslutter jeg bare med sangen til bandet hennes, In August- 

1000 Words

 


 

 

Og Elin kan bare glede seg over å være en god Lady August- kjenner, og en Bamse-mumspose rikere 😀

43 kommentarer
    1. MyVidaLoca: Tar tid å være blogger ja 😀 Begynner nesten å skjønne de som vil tjene penger på det 😀 For man har jo nesten ikke tid å ha jobb i tillegg, som jeg har ;-D Men jeg har jo en liten gjeng bare jeg da 😀 så rekker det likevel <3 Jeg elsket å studere jeg altså, derfor jeg holdt på så mange år 😀 Men deilig å jobbe nå, og slippe mye av DET presset som studielivet er 🙂 Klem<3

    2. Ja, tenkte jeg får skrive et innlegg om det i kveld, så får man evt velge å la være å kommentere hos meg også.. Tar mye tid å være blogger assa 🙂 hehe.. Tusen takk 🙂 Det skal du være veldig gald for, gleder meg til bøi ferdig jeg også 🙂 Klem <3

    3. MyVidaLoca: Det går som regel greit noen dager med enveiskjøring har jeg lagt merke til 🙂 Man har jo noen perioder man bare ikke får tid, til besøke andre i tillegg. Stakkar deg, kjedelig med sånne store oppgaver, jeg er glad jeg er ferdig med alt sånt. Men jeg studerte MYE selv, mange år, så har absolutt vært gjennom min kvote 😀 Lykke til masse 🙂

    4. Så søt du er! <3 Jeg rakk ikke bli med på denne jeg 🙁 går litt i ett om dagene og til uka blir det verre, klarer nok ikke blogge og kommentere så mye tilbake framover, bare poste innlegg og svare på kommentarene? Håper ingen mener jeg er overlegen av den grunn :(( Har en oppgave som skal inn på fredag og har nesten ikke begynt, bare lest og lest, men ikke skrevet noe enda 🙁 Bahh, Wish me luck!

    5. Min matgale verden: Ja, tenk om du hadde kommet en tur da 🙂 Det hadde vært kos vettu 🙂 Kanskje det er noe opptak du må være med på eller noe? 😉

    6. Jasså, ante ikke at det fantes flere jeg:) Julemarked …så fristende….tviler på at jeg kommer flaksende…men skal nå tenke litt på det først. Er jo blitt en racer på reising jeg nå:)

    7. Min matgale verden: Ikke noe Apple nei 😀 Microsoft ja 🙂 Jeg kan bruke Chrome som nettleser hvis jeg vil også 🙂 Har flere muligheter. Men Opera er veldig SAFE i forhold til Virus og sånn…VAR det i hvertfall 😀 Men jeg tror jeg skal bytte til Chrome innimellom, jeg bør hvertfall legge ved en sånn forstørre-bruksanvisning når jeg begynner med kalenderen, i tilfelle ting er for smått 😀 Kommer du til Oslo før jul eller? 😉 Gå på julemarked med meg ? 😀

    8. Min matgale verden: Ja, hun forklarte fint,men funker ikke i Opera f eks så må bruke Chrome eller Explorer, men det er jo greit 😀 Men Elin fikk en liten pose Bamsemums i dag da 🙂 Ha en kjempefin kveld du også 🙂 Det ble en tur på landet på meg til slutt, egentlig mest planen å være her, men dro litt på sparket med søster til mamma 🙂 Kosmos <3

    9. Jasså, så det var selveste ladyen som var inni posen, det burde jeg jo skjønt…hun liker sin sjokkis hun. Egentlig visste jeg det kanskje, men orket bare liksom ikke å skrive det….æhrm… takk til Elin for litt data oppdate, da skal jeg forstørre bildet med de stripene oppe i hjørnet neste gang, var jo så enkelt atte. 🙂 Så deilig det er å lære noe nytt, og å slippe å bruke masse tid på å lete etter det:) Ha en herlig lørdagskveld herligste Frodith! Nøtteklempåvei.

    10. ladyaugust: Ja, ikke sant, måtte ha lupe, jeg må skjerpe meg… Farge svart eller? Håret? Jeg vært på landet i dag en liten tur. Så ikke sovet her heller…. ENDA… 😀 KLemmesøsklemmen <3

    11. Tatt av kvinnene: Nei, og den var altfor liten, jeg må skjerpe meg 😀 ingen som så noenting 😀 Men Elin vant,hun så det og hun får Bamsemums i posten 😀

    12. Elin Slåen: Sovet som en stein 😀 og vært ute og fartet med dyra mine ;-D Bamsemums, Ladyen har nok sikkert noen i huset fra før 😀

    13. haha ja det var så smått at jeg måtte frem med lupa nesten 😀 Her skal det bakes nå jippie 😀 og farges hår og lage pizza og kanskje en tur i studio så sove blir det ikkeno av liksom 😀 Klæmmeflat <3 Kos deg med kalenderen 🙂

    14. God morgen 😀 Håper du har sovet godt 😉
      Lady August så så klart at det var hennes briller- og det så jeg også- jeg burde sende en bamsemums til henne, som ikke er sleiket på av Trollene 😉 (Ikke at de får noe som helst med sjokolade på) 😛

    15. ladyaugust: Hi-hi, ja, hun var rask, og jeg tørte ikke slippe svaret henne ut her.. men ingen andre klarte det, for det var altfor smått 😀 Så nå må jeg ta på briller, det tykke, når jeg skal lage kalenderen min 😀 Dette var jo egentlig bare for å få introdusert din fine sang på en litt anderledes måte 😀 Smask tilbake <3

    16. jeg vet jeg vet jeg vet såklart :DDD Brilla mine 😀 eh..men det visste Elin først, som i FØR meg og greier .D Grattis til Elin såklart og SMASK til fiiineste søs <3

    17. Elin Slåen: Denne har ingen muligheter 😀 Dritt altså… ja-ja… jeg kan jo lage alt litt større da 😀 Det er jo meningen 😀 Men nå må jeg sove 😀

    18. Trur ikke en gang jeg har hørt om Opera :/ he he.. Men det går på explorer- det er de som har den nede til høyre, glemte bare å si det 😉 Jeg veit i alle fall at noen har den nede til høyre 🙂

    19. Elin Slåen: Skjønner, da må man inn i Chrome tydeligvis, vi bruker meste Opera, men da kan jeg tipse andre, når det er for smått 😀 om å bruke Chrome 🙂

    20. Jeg har ingen touchskjerm jeg 😉 Jeg bruker Chrome, og opp i høyre hjørne, under X- for å lukke hele siden, eter det en “knapp” med tre oddrette streker. Trykker jeg på den kan jeg endre størrelsen på bildet så stor jeg vil- bildet blir gjerne litt mer uklart hvis det blir for stort bare.
      Noen har dette alternativet nede i høyre hjørne- da står det ofte “100%” og der kan du altså endre størrelsen 🙂

    21. Elin Slåen: Men det er ikke så lett på vanlig datamaskiner? Bare på touchskjermer? eller har du en lur måte for laptoper etc som ikke vi kan? 😀

    22. deveny: Nei 🙂 Neste nøtt skal jeg lage stor, det var mange som ikke så hva det var der 🙂 SÅ for alles skyld 🙂 Er jo moro hvis så mange som mulig kan være med 🙂

    23. Elin Slåen: Ja, du så det du 😀 Men det var litt for smått 😀 jeg må blåse opp ting litt mer altså. Jeg ser jo ikke så godt selv heller, og må absolutt lage det større 🙂

    24. Elin Slåen: Ja, og du kjenner igjen Ladyen om hun skulle være på et støvkorn du 😀 Ikke problem 😀 Så gøy at du ble fornøyd, Bamsemums på vei 😀

    25. Hipp Hurra for meg som vant 😀 Jeg må tippe lotto i morgen! He he.. Dette var gøy- for en gang skyld svarte jeg riktig på alle spørmålene, fordi det kun var ett 😀 ha ha.. Jippi altså, det er så gøy å vinne <3 Tusen takk <3

    26. Fru Stussli: Ja, deg har vi jo nesten ikke sett snurten av 😀 Hi-hi 😀 Dette var mest en tulle-nøtt, for å få ut sangen til Ladyen på en kreativ måte 😀 Og da hadde jeg superkort frist 😀 Men Elin klarte den, og hun får Bamsemums 😀

    27. Engla: Å ja, absolutt, dette var bare en KORT-NØTT, egentlig mest for å introdusere sangen hennes 😀 Jeg har lovet 1000 visninger her inne, nå har jeg 995 ganger igjen 😀 Så hvis det er mer ORDENTLIGE nøtter, som i JULEKALENDER, så LOVER jeg lange frister… Da starter jeg kl 6.00 om morgenen og lar folk svare til kl 22 på kvelden 🙂 Snill, ikke sant .-D Nei, dette var mest en tulle-nøtt, men Elin ble en Bamsemumspose rikere 😉

    28. Kanskje litt lengere frister også frodit, sånn at flere rekker og komme innom og titte 🙂
      Konkurranser er jo alltid gøy 😀

    29. Engla: Nei, jeg skjønner jeg har hatt litt for små bilder i det siste 😀 Må blåse dem opp litt 😀 God natt Engla 🙂 Klemmenattaklemmen <3

    30. Luringen 🙂
      Det hadde jeg aldri klart å gjette selv om jeg digger både sangen og fine Lady August:)
      Sov godt og drøm søtt fineste frodith <3
      Nattaklem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg