God natt…

Oslo er ikke så verst det heller, når solen går ned…

Sikkert mer imponerende med en elg som tusler inn i solnedgangen… mer eksotisk med en alligator som flekker kjeft mot den rosa himmelen… mer stilig med to cowboyer som rir på hver sin hest mot solen som går ned… mer tøft med en motorsykkel som steiler mot sola i det den glir ned i dalen… mer romantisk med to som står tett omslynget  i lyset fra en sol som sier takk for i dag..

Men dette er MIN sol… som la himmelen i brann…. på ettermiddagen… Det er min sol… som spraket mot den grå asfalten og de kjedelig brune byggene… og laget Oslo ganske så vakker i noen minutter 🙂

Sov godt 🙂

 

Hør gjerne på denne sangen også før du sovner- fineste sangen i verden <3

In August –  1000 words

 

<>

 

 

20 kommentarer
    1. Backside: Ja, deilig himmel her i går. Byen er litt betongaktig til tider, men når det blir sånn som dette er det greit til og med med asfalt og alt 🙂

    2. ladyaugust: Jeg har vært ute i 4-5 timer med søsters og dyra mine 😀 Blitt mye fine bilder, både til det ene og det andre 😀 Jeg har flatet allerede, med pizza, heklekrok,fotoapparat og sjokolade. Har bestilt foto-bilde på lerret til mamma til jul 🙂 Husker du det rosa blomster bildet jeg tok i sommer? Som jeg tok unnenifra blomstene? Skal ha det på lerret 🙂 Kosmos <3

    3. hahahaha i dag har jeg gjort?..ingenting..for jeg har hodet fullt av de tingene jeg burde ha gjort 🙂 Det ble ikkeno studio engang for jeg er i skikkelig daffemodus og det er ganske så herlig 😀 Kos deg med sjokkis og pizza her er det ribbe og marsipan, nå er det å flate ut p sofaen eller rime av frysen haha klæmmehardereoglængre <3

    4. ladyaugust: Ååå, nå er jeg spent på alle tingene du har gjort i dag 🙂 Bare bittelitt studio liksom 🙂 Jeg har vært på fotosafari, med dyr i sekken 😉 He-he Nå er det kjøpepizza og sjokolade etterpå, og full sofa-pleie 😀 Klemmersåhardtjegkan<3

    5. Solnedganger er de vakreste, og å klare å fange dem inne i en liten kamerabox er nesten mer fantastisk 😀 Nå er det <3 lørdag <3 såklart, heeerlige dagen <3 I dag har jeg ikke sååå mange planer og DET er deilig det, bare bittelitt studio kanskje 😀 Ha en nydelig dag kjære søs <3 klæmmeflat 😀

    6. Min matgale verden: Ja, den skal bli fin 🙂 Og jeg fikk litt av en overraskelse da jeg våknet i dag..kommer på morgeninnlegget nå 😀 Ha en herlig lørdag du også:-) Klemmer<3

    7. Tatt av kvinnene: Nie, ikke sant 🙂 Oslo er fint det med alle sine høyhus og asfalt OGSÅ, fordi den HAR de andre tingene også,når vi går oss en tur 🙂

    8. Fineste solnedgang. Og Oslo er da en flott by det, etter alle de årene med Norway Cup liker jeg Oslo veldig godt. Og tror jeg er lomme-kjent, men går meg alltid litt vill likevel. Og sånn skal det være:) Andre byer blir man så fort “ferdig” med, men Oslo har alltid lit mer på lur:) Ha en herlig lørdag da. klem

    9. Oslo er kjempefin på sin måte 🙂 Elsker å gå ned Telthusbakken om sommeren når det blomstrer og om høsten når bladene er farget gule og oransje. Koser meg med den fine gatekunsten nede ved Hausmannsgate. Og sommeren er ikke den samme uten en rusletur på fine folkefylte Grünerløkka. Oslo er ikke så ille, nei <3

    10. Fru Stussli: Hei min venn 🙂 Ja, det var en vakker himmel her, selv om ikke omgivelsene her er de peneste 😀 Men herlige farger på himmelen, gjør de styggeste plasser fine 🙂 God natt og sove godt. Klemmenattaklemmer <3<3

    11. Livsrom: Ja, den var veldig fin,og selv om ikke omgivelsene ellers er så vakre her jeg bor, så var det likevel så fint 🙂 Nattaklem <3

    12. passion4lifeandtravel: Ja, det er vakkert mange steder her også 🙂 Jeg er ikke født her, men føler meg veldig hjemme etterhvert 🙂 God natt 🙂 Nattaklemmen <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg