Det finnes ikke stygt vær- bare stygge klær… ;-D

Eller var det sånn den gikk? ….Du har vel muligens hørt denne: “Det finnes ikke dårlig vær-bare dårlig klær..” 

Og det var egentlig det jeg tenkte da jeg for ut døra i dag for å dra på fotosafari, med søsters og dyra mine… For det var bikkjekaldt ute, enda jeg ikke hadde en eneste hund med, bare en rotte og ei høne i sekken..Men noen hadde funnet ut at det var ikke bare dårlig klær, men stygge klær, som kunne gjelde 😉 i skriften på bildet under… og mine klær i dag var helt klart gode nok til været..om enn ikke særlig vakre 😉

Her se dere den litt urbane siden av foto-safarien vår, selvfølgelig fotografert i nærheten av Blå, som viste seg å være stengt i dag.. Der dukker det stadig opp noen nye tegninger som man ikke har sett før 🙂

Mye fint å se når man vandrer langs elva, det er mye natur…men det er også mye annet 🙂

 

Har du hatt en dag med stygge klær ellerr for DÅRLIGE klær? ;-D

 


38 kommentarer
    1. Tatt av kvinnene: Der ved Hausmania er det litt ekstra gøy, for der står det gjerne folk og holder på til stadighet, på den store veggen 😀 Og det er jo litt moro, og se det helt ferskt også 🙂 Blir skikkelig glad av så mye farger også, som de ved Blå 🙂 Så kos at du ser jeg driver med litt sånne utsnintt og sånt 🙂 Klem <3

    2. Tatt av kvinnene: Gatekunst er så fint uansett, så det er ikke min fortjeneste men kunstnerne 😀 Ta deg en tur ved Hausmania, eller ved Blå, masse masse herlig 😀 Ja, jeg er heller i stygge klær enn å fryse 😀 Men morsomt variant av ordtaket de hadde 😀 Jeg var pakket inn til tusen i går:-D

    3. Du får så tøffe bilder når du fotograferer gatekunst! Får lyst til å prøve meg på det samme en dag 🙂 I dag har jeg hatt både fine og gode klær (synes jeg i hvert fall selv), men i bursdagen i går var det nok mer fint enn varmt. Heldigvis går man ikke sånn ofte, det hadde jeg aldri klart, å fryse er så ubehagelig at da kler jeg meg heller stygt om jeg må 🙂

    4. Nemi Rebella: Ja, jeg synes det er mange fine sånne, og i det området holder mye kunstnere til, gallerier og Stykejernet, en privat kunstskole om du har hørt om den før? Og jeg ser stadig noen nye malerier når jeg går der, som jeg ikke har lagt merke til før 😀 Ha en fin dag selv snuppis 😀 I dag skal vi feire mammas bursdag 🙂 Klemmerifarta <3

    5. Mariann Sæther Tokle: Du har jaggu vært effektiv og flink da 🙂 Og fikk deg en skikkelig tur i tillegg 🙂 Dumt de ikke har Ikea flere steder 🙂 Får vi se hvordan det blir da eller?

    6. Ideatroll: Ja, jeg husker du har masse bilder av forskjellig gatekunst 🙂 Jeg er jo stadig i området rundt Blå der, men likevel finner jeg stadig noen nye bilder som jeg ikke har lagt merke til før 😀 I dag var det disse 😀 Ved Hausmania er det også masse, og der skifter det oftere, der kan du se de står og maler 🙂 hele tida 🙂

    7. Lithanna: Ja, og på dette området er det ment å være kunst, det driver mange kunstnere i omrdået, har galleriene sine her 🙂 Og jeg oppdager stadig noen nye 🙂 Nei, DU har nok verken dårlig, stygge eller fæle klær eller vær eller noe som helst, din heldiggris 😀 Kose deg masse. og det vet jeg du gjør 🙂 Dette fortjener du masse av 🙂

    8. ladyaugust: Det finnes ikke dårlig vær-bare dårlige klær… det finnes ikke stygt vær-bare stygge klær 😀 Jeg lo litt da jeg så den nemlig. Vi så ut som to polfarere i går, svære russer-luer nesten, med fuske-pels i selvfølgelig.. og tjukk, tjukk boblejakke, og turbukse med stillongs under.. men hva spiller det for rolle 😀 Når sekken er full av dyr, fotoapparat, og sjokolade 😀 Og med verdens beste storesøster ved siden av og tusle langs islagte deler av Akerselva 🙂 God morgen til deg søs 🙂 Stor morgenklem <3

    9. Nei, men jeg hadde en dag med 30 mil til Ikea, 2,5 time inne der og 30 mil hjem igjen:) Og nå har jeg kjøpt enda mer til garderoberommet mitt, jeg manglet et skap og så har jeg kjøpt meg arbeidsbenk med skuffer under, dæggern nå blir det bra, men sliten ja:))

    10. Sånn kunst er så stilig syns jeg, spessielt med de som kan ekte grafittikunst, mer slik til å pynte opp kjipe- grå murbygg! 🙂
      Og her er det ikke dårlig vær, eller stygge klær :3

    11. Herlige bildet søs <3 Jeg måtte inn å sjekke yr nå for det kjennes ut som minus 20 ute minst..men det er såvidt rundt null!!! Jeg har pakka meg inn med dynejakke og votter for her skal det ikke fryses når man er ute nei 😀 Haha da er det ikke noe som heter dårlig vær har jeg hørt 😀 Goodnattaklæmme <3

    12. De var kunst egentlig disse tegningene. Ellers måtte jeg også kle på meg etter været i dag for jeg måtte ut og handle. Det var snøstorm her hos meg:(
      Nettopp kommet hjem fra en bursdagsfeiring og jeg var glad for jeg hadde tykk kåpe på meg:)

    13. Hanne: Det skal være litt lett synes jeg. Jeg hekler bare rett oppover på pompadourene mine også. Kan to typer masker. Blir fint for det 🙂 Litt enkelt og veldig fint 🙂 Det er OSS det 😀 Ja, legge ut da, lyst til å se jeg 🙂

    14. Engla: Så bra, du har hatt fine klær 😀 Jeg har hatt rare klær, liknet en polfarer, men det var jaggu meg deilig og varmt, og vi var ute i timesvis 😀 Det var skikkelig deilig og vi hadde så mye fine bildemotiv, ikke bare dette, mer natur i morgen 🙂 Klemmer fra meg. Kos deg med besøket ditt 🙂

    15. Jeg gir søndagsgaver i desember til både store og små i familien. Så nå er det halser/skjerf til damene som lages. De strikkes i mohair og mini alpakke, de blir så mjuke og gode..Kan hende jeg legger ut noe etterhvert:) Men de er veldig enkle å lage, strikker bare rett..

    16. Hanne: Hørtes ut som en deilig dag Hanne 🙂 Du har liksom fått gjort unna litt også. Jeg fikk også vært på kafe, tatt naturbilder som kommer i morgen, bestilt bilde jeg har tatt tidligere på lerret til min mor i julegave OG kjøpt bursdagsgave til mamma 🙂 Her hekles det også, til kalenderen. Hva strikker du? 🙂

    17. Backside: Så bra 😀 Samme her 😀 Jeg har hatt varme og gode klær som passet til kulda, og pene var de ikke men det var ikke nøye 😀 Takk takk 🙂 Moro å ta bilder,tok mye naturbilder også,men de kommer i morgen 🙂

    18. Fin dag, på shopping, fant meg jakke, fant noen julegaver også…
      Kaffe med min mor, datter og gubbelure. kos det også.
      Nå er det strikking, tv og litt vin 🙂

    19. Benedicte Fjeldberg: Ja, varme fine klær er tingen 😀 Ikke stygge klær 😀 Synes det var litt morsom vri jeg da 😉 Har tatt masse andre fine bilder, men de får komme i morgen 🙂 Klemmer 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg