Verdens beste Lady :-)

Verdens beste Lady August, min bloggsøster, er inne i denne her

Hun har verdens vakreste stemme, synger sanger som får hårene til å reise seg, og er verdens snilleste i tillegg. Nå har hun vært syk i noen dager, og det er ikke noe bra!! Så nå vil jeg bare spille en veldig fin sang for henne, og håpe at det hjelper litt 🙂 Og håpe at hun kommer krypende ut av hatten og blir seende sånn ut igjen snart 🙂

 

 Hvis du ikke visste det, det er HUN som synger under her 😀

 

 </>

32 kommentarer
    1. outofoffice: Hi-hi, vi har hverandre litt Ladyen og jeg, fant hverandre og ble blogg-sisters 🙂 Og det er veldig koselig 🙂 Hun virker friskere i dag så kanskje det hjalp 😀

    2. Lisbeth Pedersen: Hi-hi, ja vi har hverandre her 🙂 Og det er koselig deg 🙂 Skal treffes snart også 🙂 Og det blir kos 🙂 Ha en fin fredag 🙂 Klemmer <3

    3. ladyaugust: Ja, jeg vet det er advent snart, og HJÆLPES meg 😀 Jeg skal jo igang med kalenderen min på søndag 😉 Jeg har ferdig nesten alle gavene og mye av innleggene har jeg bilder til, så nå skal jeg pønske ut “nøtter” i helga 😀 Så er det full rulle fra søndag 🙂 Så bra du er litt bedre i dag, jeg blir rent bekymret for deg vettu 🙁 Ha en deilig dag søs 🙂 Stor klemmeflatklem <3

    4. I dag er det heldigvis mye bedre 😀 Tusen takk <3 Haha ja kyllinger gjør underverker 😉 Tror det er støvallergi som slår til. Tror det blir putevask i dag kanskje, så blir det vel bedre 🙂 Ha en fin dag søs, det er snaaaart helg 😀 OG DET er bra, tilogmed første søndag i advent nå snart 😀 Klæmmeflat <3

    5. Helge: Ja, du har en liten gjeng du leser fast du 🙂 Det er litt artig. Så blir du en som folk kjenner litt også. Helge, bloggløs blogger. Og på nyåret er det de bloggløses dag igjen 😀 Håper Ladyen blir frisk snart nå 🙂 Ha en fin dag 🙂

    6. Ja hun og resten av bandet er dyktige folk, fin låt og video. Så lager hun så mange morsomme tegninger på bloggen, slike tegninger er bedre enn vanlige bilder. På en tegning kan man sette ting på spissen, hun skriver om mange ting så jeg leser hennes blogg fast.

    7. ladyaugust: Nå må du bli frisk som en fisk i en fei 🙂 Jeg husker du tegnet kylling til meg når jeg var syk i påsken, og da ble jeg frisk fort som bare det. Nå håper jeg denne sangen hjalp litt altså 😀 allergisk mot en sofa? Hva inneholder den? 😀 Snilleste du også søs, klemmeflatsombaredetpåmårran <3

    8. ååååå tuuusen takk <3 og tuuusen takk alle sammen, nå kjente jeg at jeg ble frisk som en fisk :DDD I dag har vært migrenedag og masse annet også, vi har tilogmed henta en sofa og nå er jeg blitt allergisk mot den og greier haha sååå lur er jeg liksom. Du er verdens beste du Frodithsøs <3 :DDDD Den snilleste beste jeg vet 😀 Klæmmehardt-og-længe <3

    9. MyVidaLoca: Som jeg har fortalt noen andre her så tegnet ladyen en kylling til meg når jeg var syk i påsken, og da ble jeg nesten frisk på et VIPS, så det kan hjelpe sånt 😀 Hvis hun ser det da 😀 og det er jo hun selv som synger 😀 Så hun har jo hørt den før da 😉

    10. Hanne: Ja, jeg driver på 😀 Er vel nede i 990 snart nå tror jeg 😀 Og nå vil jeg hun skal bli frisk, hun tegnet så fin kylling til meg når jeg var syk i påsken. Nå er det min tur 🙂 Og hun må jo bli frisk av den sangen 🙂

    11. Engla: Hi-hi, ja får håpe det 🙂 Nå skal vi treffes snart,hun ogj jeg, og det blir kos 🙂 Og vi får også til vel? Tror du ? 🙂 Ha en fin kveld du også :-)Klemmer i full fart på vei <3

    12. Godt at hun har verdens beste fordith som bloggsøster, for det hjelper helst sikkert på det også <3
      Ha en fortsatt fin kveld kjære deg <3
      Klem fra Engla

    13. deveny: Hun er så snill med meg også så 🙂 Hun tegnet en kylling til meg i påsken, når jeg var syk, og da ble jeg nesten frisk med en gang 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg