Hos noen kom nissen litt tidlig :-)

Jeg er sikkert på at hos noen kom nissen litt tidlig det året… Det året da denne damen kom til verden…. Hun må jo ha vært en gave for de som fikk henne.. Hun virker god og snill og ganske så LUN. Jeg har ikke kjente henne så veldig lenge her inne, men hun har satt sitt preg på bloggverdenen hun. Så hvem snakker jeg om? Rita i Ritahobbyfoto.blogg.no.

Hun er ikke bare snill, god og LUN, men også ganske så aktiv får jeg inntrykk av. Hun trener mye, setter seg nye mål stadig vekk, og gjennomfører dem, med et stort smil om munnen. Nye rekorder på løpeturer blir satt, og nye runder prøvd ut. Dette med aktivitet og action viser seg litt i bildene hennes også synes jeg, for de er ofte fulle av liv- viser et par eksempler på bildene hennes

Hun er kjempeglad i foto, og det viser seg på bloggen hennes, som er en blogg med mye vekt på foto, men som også er en hverdagsblogg. Hun gir av seg selv hun, forteller om seg og sitt, sånn at vi vi sakte men sikkert blir litt kjent med hvem hun er. Rita er også ei som alltid har en koselig kommentar til andre når hun er rundt på besøk 🙂 Rita er frisør og det har hun vært  i ca 15 år. Hun er veldig glad i å reise, og det er overalt hvor det skulle være spennende å dra 🙂 Innen film er hun glad i Twilightfilmene, og favoritt-fargen hennes er lilla.

Og hva er det så med denne damen som gjør at hun fortjener så mye ros i dag? Er hun en av gjestene i Frodiths Julekalender? Neida, jeg kunne forsåvidt skrevet en helt allminnelig blogganbefaling av Rita jeg, for jenta er flott en hvilken som helst dag hun…. men i dag har hun altså BURSDAG i tillegg 🙂 

Gratulerer med dagen!!! Fine Rita, i dag har du bursdag! Kose deg masse! Ut å ta bilder! Spise kake! Løpe en tur! Få gaver! Feire i vei, slik bare DU kan 🙂

Under her har du en av mine tørre kaker, en digital cupcake, fra Frodiths Bakeri, den blir lilla som du liker, og det er jo ingen dum ide, nå i disse adventsdager 🙂

 

 

 

 Så da håper vi Rita får en fin dag 🙂

 

Minner også om at alle  kan melde seg på i 

FRODITHS JULEKALENDER

hvis de har lyst å være med i trekning om hjemmelaget kalendergave. Klikk på linken 😉

 

18 kommentarer
    1. jeg leste blogg innleget til mamma og pappa og min søster å di lo godt, fordi du kjenner meg godt alerede 🙂
      så hyggelig å få så mye bursdagshilsner. 🙂
      Ønsker alle en flott 1 sønag i advent videre 🙂

    2. Engla: I dag kom denne bursdagshilsenen litt sent, for jeg har drevet så veldig med kalenderen, men det var aldri noe tvil om at den skulle ut 🙂 Fine Rita må få bursdagshilsen 🙂

    3. Vanja: Ja, på mange måter minner hun litt om deg, selv om dere absolutt er forskjellige også. Men hun er aktiv og effektiv som deg, samtidig lun, snill og god 🙂

    4. Livsrom: Ja, gratulerer til henne 🙂 ja, man blir jo litt kjent med folk og da er det jo ikke så vanskelig å si noe koselig om folk 🙂 Er så mye fine folk her atte 🙂 Håper hun har hatt en fin dag 🙂 Hvis du vil være med på kalenderen min så er det bare å klikke på linken så kommer du dit 🙂 men det er helt valgfritt 😀 Hi-hi Stor klem til deg 🙂

    5. Så koselig Frodith:) Gøy å se hva du klarer å samle av info om dine blogvenner;) Som alltid generøs og positiv i dine presentasjoner:)
      Gratulerer til Rita:)
      -og en stor klem til deg<3

    6. ritahobbyfoto: Ja, i dag må det ha vært nesten umulig å jogge 😀 Ble liksom kastet rundt omkring her i stad 😀 Koselig at du likte innlegget 🙂 Og at det traff litt 🙂 Stor bursdagsklem <3

    7. Ååå tusen takk, så hyggelige å varme ord fra deg 🙂
      Du begynner å kjenne meg godt nå 😉
      Ha en fin advent videre.
      Her blåser vi bort snart, var på joggetur og sto stille å jogget 🙂

    8. Hanne: Jepp- håper hun er i full sving med dagen sin 🙂 Og jeg er i full gang med min hvertfall 🙂 Håper du har en bra dag også Hanne 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg