Trekning av kalendergave bak luke nr 6

 

Som du vet ville  Høne-Pøne og Vaniljeogpepper gjerne lage julepynt i dag… De er jo så glade i glitter og glam.. og det så dere jo fra morgeninnlegget.. De hadde jo begravet seg i juleglitter og nisser.. Og vi SKAL lage julepynt, det lover jeg.. Men det ble ikke i dag. Jeg måtte jo få inn svarene fra alle bloggerne først, på hva det var vi skulle lage.. Så det får bli en annen dag..

I kveld skulle vi nemlig bort i middag også.. Og da var det jo andre ting å tenke på. Høne -Pøne og Vaniljeogpepper er jo som andre jenter,og liker å pynte seg.. Og med tanke på middag borte skal jeg love deg at de ble ganske fortapt i butikkvinduer…. da vi fartet til jobb i dag…. (de har nemlig vært med på jobb i dag  også)….. De drømte seg helt bort..

Høne-Pøne tenkte at dette kanskje kunne være noe for kveldens selskap.. en fin julekjole hadde vært noe…


Eller hva med denne…?


Jeg tror hun var LITT opptatt av pakkene som lå der også…men helt klart at hun siklet MEST på kjolene..

Da vi svingte gjennom shopping senteret, falt hun helt i staver ved dette vinduet, og håpet nok å få stelt neglene sine, med en fin neglelagkk


Hun holdt “fingrene” sine fram for liksom å sammenlikne… 😉 Hun er nok litt misunnelig på alt glitter, glam og alt som andre har.. Og selv Vaniljeogpepper har jo hull i ørene… og det har nok vært “en litt vanskelig nøtt å svelge…”


Og ved denne disken tror jeg hun hadde sett for seg litt å bli sminket… Men det var ikke kommet noen på jobb der ennå, så det fikk hun ikke gjennomført..

Jeg måtte få henne ned i sekken igjen, og hun var nok litt skuffet da jeg prøvde å forklare at hun var altfor liten til disse kjolene som hun drømte om…

“Pfffff, for liten du liksom… -jeg er da stor nok….”  kaklet hun hele veien til jobb..

Vel framme, måtte jeg vise henne noe jeg trodde ville være mer passende av klær for kvelden..


 Jeg viste dem begge at klærne til disse to rottene her, kanskje ville passe bedre til dem…


Men de viste seg jo også å være altfor store..

Men vi kom oss på selskap vi … Og hva de egentlig hadde på seg for du se i morgen tidlig..

Nå er det Vaniljeogpepper som skal trekke her… Hun er litt trøtt for vi har jo vært på selskap, men hun skal nok klare å få opp et navn… Men først svarene:


1) Svarene her, på hva vi skulle lage var: Jule- KURVER, lenker, hjerter og glitterstjerner

2) nissen var :


Martha Louise

og


Siv Jensen

Og siden det ble litt sent, så går vi nå bare rett på trekkingen.. Og Vaniljeogpepper er på full fart ned i lua… og trekker opp fra de med riktige svar…. vinneren som er…..

 

http://lillasjel.blogg.no
 

Gratulerer til deg 🙂 Kan jeg få adressen din? Tror ikke jeg har  den. SKriv i innboksen 🙂

Og til deg som ikke vant: 

Kom innom og bli med i morgen tidlig eller utover dagen- jeg har mange kalender-ting igjen 🙂 ca 17 ting igjen 😀 

 

God natt!

 

 

14 kommentarer
    1. ladyaugust: Ja i dag er det lørdag og jeg skal KOOOSE meg altså 😀 TIdlig oppe og alt 😀 Lillasjel er herlig, og idag skal jeg sende noe til henne 🙂 Klemmeflat <3

    2. miabakke: Ja, hun var heldig men hun har stått på også 😀 Hun harr gjettet hver dag, og i dag ble hun heldig 🙂 Kom gjerne innom og bli med ja 🙂

    3. Mariann Sæther Tokle: Ikke bare var de for voksne, men de var jo ALT for store 😀 Klem er overlevert og kommer en i retur 😀 Litt slitne er de nok som du vil se 😀 Prøver sende kalendergave i dag 🙂 Klem

    4. Hurra, jeg vant:)) Enda godt de ikke ble sure og ikke ville trekke. Ikke bestandig så enkelt å skjønne for ei jente at det er kanskje klær som er litt for voksne enda. Da kryper jeg glad til sengs og gleder meg til å se om de er slitne i morgen. Du må gi dem en stor klem fra meg og si tusen tusen takk <3

    5. Fru Stussli: Så kos du kom innom så sent på kveld og sjekket 😀 Ja, hun passer jo ikke i sånne klær… Men hun ble fin likevel 😀 Og Vaniljeogpepper også 😉 Håper du har hatt en fin kveld 🙂 Klemmer nattaklemmen <3

    6. Hurra for Lillasjel. Vi i stusslivegen gleder oss til i morgen og ny oppgave i ny luke Jippi!!!
      Godt du holder høna i ørene. Søskene rasler i påske-eskene sine av forskrekkelse. Slike kjoler er ikke for søte små hønedamer!!
      Stooooor nattaklem til verdens koseligste frodith <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg