Rare dyr :-D

I det siste ha jeg blitt ganske opptatt av rare dyr… eller dyr generelt.. Skylder litt på Flaggermusvinger. blogg.no, som har smittet meg med dyreinteressen på bloggens sin.. Men det er ikke bare levende dyr altså.. Jeg har vel en stor svarhet for rare kosedyr, som kommer sendt ti meg i i posten  også, som du sikkert har skjønt på årets julekalender.. 

I går var jeg som du kanskje har fått med deg , en tur i Drøbak for å møte bloggsøsteren min Lady August, og i tillegg til all skravlingen, fikk vi vært innom Galleri Havstad, som er et herlig galleri, med mye RAR kunst. I love it 🙂

Her er noe av det vi så


Jeg skulle gjerne kjøpt alle sammen…

men jeg kjøpte dette under her til meg selv i julegave…

 

Og jeg fikk dette til jul i fjor


 Så de passer jo fint sammen i stua her 😀

Herlige rare dyr…

 

APROPOS RARE DYR

 -Vil også   minne om at det fremdeles er mulig å melde seg på i dagens luke på julekalenderen min 😉  Fram til kl 22 faktisk. Hjemmelagede/heklede kalendergaver 🙂

Gå inn HER så kommer du rett på dagens luke og kan være med på julenøtter, og vinne en hjemmelaget gave 🙂

 

37 kommentarer

Siste innlegg