God jul eller noe sånt…? ;-)

Nå det begynner  å se SÅNN ut på shoppingsentrene… som i dag.. når du skal prøve å kjøpe noen julegaver…

 

Når dette er det som møter deg, når du vil prøve å ta trikken et par stopp…og du har mest lyst å snu, og løpe en annen vei… 

 

Når hybelkankinene i huset faktisk har begyn å få FORM og størrelse som ekte kaniner, og står og glefser til deg når du kommer hjem, med blod ut av munnen…


 DA er det på bare så sette seg RETT ned, opp i sofaen, til disse to… 😉


 

…. å spise sjokolade…

Deilig usunn sjokolade som utgir seg for å være LITT sunnere enn de andre 😀

OG  herje videre med julekalenderen… det er det eneste som hjelper… Jeg lot døra stå åpen og håper at kanine går ut av seg selv…

 

Da vil jeg også minne om at du kan være med i JULEKALENDEREN min om du vil 😉 

Gå inn HER, så kommer du rett til dagens luke., luke 14

 

18 kommentarer
    1. Vanja: Ja, absolutt deilig å kose seg litt… og i dag også.. Jeg orker ikke disse sentrene mer enn 2 timer av gangen.. nå i jula.. og jeg har støvesuget litt også… så litt flink i tillegg 😉

    2. Mariann Sæther Tokle: Ikke disse, men nå har jeg tatt de verste i stua hvertfall… så jeg slipper å se dem.. akkurat ferdig.. 😉 Kjøkkenet står for tur 😀

    3. Tatt av kvinnene: Ja, det blir litt sånn, heldigvis er jula snart over liksom 😀 Og jeg mener det litt også 🙂 Men ferien skal bli god da 🙂

    4. Livsrom: Nei, de gikk IKKE ut 😀 De er der fremdeles… og blir der en uke til… vi skal ikke han noen overnattingsgjester noe sted…utenom oss selv.. 😉 Så da får det være 😉 Tar de verste en dag, men orker ikke ennå.. Mye annet som må bli ferdig først, som kalenderen minn og julegaver 🙂 Førsteprioritet nå 😀 hi-hi Håper dere kommer i orden sånn som du vil, hvis det MÅ til… Kanskje du ikke må? Likevel 🙂 I dag må resten av julegavene inn her…Stor klem herfra 🙂

    5. Det har blitt sånne tendenser her også de siste dagene ja? På Oxford street var det helt grusomt til tiden, folk blir jo så stressa. Heldigvis er det 9 dager igjen til jul 🙂

    6. Uff, nei det er bare galskap å våge seg ut på en sånn dag. Men nå er vel ikke du å heldig som meg som kan handle når det passer……
      Nå lurer jeg virkelig på om det hjalp. Gikk kaninene ut? Kanskje det var en god ide? 😉 Jeg har ganske mange her også, spesielt alle soverommene som må være i stand til jul. Det forstår nemmelg ikke min mann (som ellers er filnk med rengjøring), han forstår ikke at man må vaske når man skal ha overnattingsgjester, og rommene ikke har vært brukt på mange mnd;)
      Ha en fortsatt fin helg:)
      Stor klem fra meg<3

    7. jada, men eg er så rutinert, har 3 eldre brødre som eg pleide å handle og pakke for før hahaha
      Så eg har vel 23 pluss noen bursdagsgaver som er forsinket som kommer med julingpresangene.. Og i dag -gubben dreper meg i morgen når han finner ut hahaha men det var SALG på kunstige trær på Nille så i lunchen i dag kjøpte eg tre med lys til 250,- HAHAHAHA 180 høy -holder leeeeeeeeeeeeenge for meg og han er ikkje hjemme i år så eg slipper nåler og dritt

    8. netthandler er en fin ting da hahaha slipper kø og folk og alt dumper ned i postkassen 😀
      Ellers handlet eg som en tulling i november da eg var i London og DET var gøy -2 dager vips slips alt var kjøpt unntatt de tingene eg hadde hjemme alt 😀
      Nå er det lillebroren min igjen 😀

    9. lulltove: Ja, FØR brydde det meg ikke særlig, men NÅ, jeg tror jeg må flytte på landet jeg også egentlig 😉 Jeg bare løper hjem igjen og sier at I MORGEN… DA skal jeg handle julegaver… men jeg gjør det aldri…

    10. Min matgale verden: Ja, jeg sier det samme hver dag jeg… En annen dag liksom… En annen dag skal jeg ta resten av gavene… og kanskje støvsuge, eller KVÆLE de jækla kaninene.. ;-D Høres ut som du og jeg er like lure ja 😀 Jeg gjorde noe veldig hyggelig midt på dagen i dag, men mer om det i morgen ;-D Klemmer <3

    11. Genial idè! Jeg var i byn idag, og opplevde det samme, byttet buksene og skyndte meg hjem!! Puh! De gavene får jeg kjøpe en annen dag….:) Rødvin og sjokolade smaker forøvrig utrolig godt sammen…;) klemklem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg