Frøken F feirer friskt ;-)

Først tenkte jeg å skrive hele innlegget på F, fordi det er Frøken F vi snakker om, og hun holder lange F-taler selv… Men jeg fant ut at F, ville ikke dekke alt jeg skulle si…

Frøken F er Frøken Fjeldberg, og en feiende, flott frøken. Hun er frigjort og fin, fargerik, flørtende og frisk og virkelig full av futt.  Frøkna farter, fjern og nær, for å finne fliker av frihet… 🙂

 

Vel, Benedicte, det var mitt lille bidrag i F-sjangeren… 😉

Nå: 

Her er altså Benedicte. Hun er en herlig blogger, full av glede. Det spres mye latter og kos ut av bloggen hennes. Hun ser livet med regnbuefargede glass, og tar for seg av hva livet byr på. Hun er på farten en del om dagen. Og har tenkt seg som Askeladden ut i verden… Ikke for å finne noen prins tror jeg.. Men for å finne litt lykke, fiinne andre og nye perspektiver på ting.  Jeg hører latteren  HØY og klingende utifra bloggen hennes, og det kan jeg si uten å ha truffet henne ennå.. Men treffes det gjør vi nok… og da vet jeg at jeg har rett med latteren.. En latter som smitter over på de rundt.. det er jeg sikker på..

Og ikke for at livet bare er en dans på roser…det er ikke derfor hun ler… Benedicte er en dame med dybde, hun formdlier en tredimensjonal person bak bloggen, selv om latteren sitter løst.. Men som alle oss andre så er livet noe en må bryne seg på.. Benedicte bare velger å slipe eggen av det med et smil 🙂

 Hun liker å reise overalt, men Italia er vel en favoritt om dagen. Hun liker å fotografere, reise og å blogge. Hun liker å studere som hun har gjort helt fram til hun bestemte seg for å REISE litt.  Hun liker drama og komedier i film-verdenen, men for all del ikke gi henne en skrekk-film… Da kan jeg formelig høre henne HYLE 🙂

Benedicte er ikke en av de jeg har kjent LENGST her inne, men hun har satt sine spor ganske tydelig hos meg 🙂 Hun gir av seg selv, og formidler personlig men ikke privat. 

Og i dag har altså Frøken F busdag. Og dette er føste gang jeg sier alderen på noen tror jeg. Men hun har jo rundt tall!!

Frøken F er i dag 30 år!! 

Gratulerer med dagen kjære Benedicte, håper vi får tid til et lite treff før du farer avgårde på nyåret 🙂

Håper dagen blir nydelig som du ønsker deg, og at du er i fin form etter gårsdagen, som ble litt feiredagen etter det jeg vet 🙂

Her få rdu en liten kake, som seg hør og bør, fra Frodiths Bakeri.

Tørr og god som vanlig, full av E-er, A-er og megabytes 😉

 
Stor, diger bursdagsklem fra meg!!  <3

 

 

23 kommentarer

Siste innlegg