Kalendergaver…

Mange barn er heldige som små griser i disse dager.. De får fine ting i julekalenderen sin, enten det er små sjokoladebiter, hårstrikker, sokker eller en gengser…For det er jo litt forskjellig folk legger i julekalenderene til barna sine. 

Noen voksne er også heldige og har kalender, og vinner noe samboeren har laget i stand. Det kan være alt fra massasje til en flaske øl.. Her er det visst mange ulike ting har jeg sett..

Jeg vant  i kalenderen til Cuskima.blogg.no for noen dager siden. Så jeg var heldig som en gris selv, nøff-nøff, men jeg ser at jeg ikke fikk lagt ved bildet av det jeg vant, så det kommer HER:

Skikkelig søtt lite armbånd, med små gull-“nagler” på 🙂 Helt i min stil 🙂

Og under her er noe av det du kan vinne om du melder deg på MIN kalender. Og det rekker du fint, for jeg stenger ikke dagens luke før kl 22. Gå inn HER så kommer du til Luke 15 i Frodiths Julekalender


En av disse, jeg sier ikke hvilken…

eller


 en av disse… jeg sier ikke hvilken… 😉

 

Lykke til om du prøver lykken! 🙂

14 kommentarer
    1. Engla: Uff stakkar deg 🙁 Ikke moro, er du forkjøla da tror du? Lykkeliten også? Jeg sender over noen styrketanker, og noen energigivende klemmer, sånn at du kan komme deg litt så fort som mulig. Ikke gøy nå rett oppi jula. Men det skal gå likevel, det vet vi at det gjør, ikke sant 🙂 Jeg tenker på treffet vårt på fredag, det var så koselig .-) Stor klem tilbake, med håp om at du blir frisk som en fisk fort, fort <3<3

    2. Jammen har du laget masse fint <3
      Jeg er feberhet i toppen i da, og tror ikke at jeg kommer lang i noen gjettekonkuranse i dag, men jeg ønsker deg en fortsatt fin kveld også tror jeg jammen jeg går og legger meg 🙂
      Klem fra Engla

    3. Backside: Jeg er med omgijen jeg på hennes kalender jeg, gir meg ikke med EN gang 😀 Hi-hi:-)
      Ja, i år kommer alt litt brått på meg…tror det skyldes at jeg var litt bakpå fra før, etter sykehusoppholdet og de 14 dagene på sofaen etterpå… 😀

    4. Vi bruker å lage kalender til guttene og hverandre, men advents kom litt brått på oss alle sammen i år, så her ble det bare vanlig kjøpe kalender på oss.. Men jeg var jo så heldig å vinne på din:) <3
      Gratulerer med premien du vant:)

    5. cuskima: Ja, ikke sant 😀 Hi-hi 🙂 Og det er noe annet her også ,noen luer.. Men jeg har ikke bilde akkurat nå, og noen jobber jeg med å få ferdig 😀

    6. SÅÅÅ fine, favorittfargene mine er de to nederste på første bilde. EEEEEEEEEEEELSKER grønt og turkis og blågrønn og sjøgrønn og ja u get the picture hahaha

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg