Jeg er verdens heldigste Frodith ;-)

Jeg tror jeg må være den heldigste Frodithen i hele verden 🙂 For jeg får så mye fint i posten fra forskjellige bloggere, og jeg blir jo så glad at jeg hopper rundt i ring her 🙂 I dag da jeg kom hjem hadde denne fyren vræt på besøk igjen..

Og han gjør jobben sin ordentlig nå om dagen, slabbedasken… Han virker ikke det minste kidnappet i det hele tatt denne høsten 😀 og i dag hadde han med seg noe fra Kjersti igjen, som i   Kjerstisandnes.blogg.no,  vår aller beste baker og kokk. Hun som var nær ved å vinne “Kake-krigen” på tv  nylig, Hun vet jo at jeg hverken baker eller lager mat i det hele tatt. Skikkelig “ferdig-mat-dame”. Nesten rart at VI skulle finne hverandre så veldig, Kjersti og jeg. Men det har vi altså gjort, og livet og vennskap handler jo om mer enn mat, ikke sant? He-he.. Men jammen meg handler det litt om mat også, for det er jo ikke mange ukene siden jeg fikk en forsendelse med utrolig deilige småkaker...som jeg selvfølgelig har spist opp lenge før jul…

Og tror du ikke i dag da… at jeg har fått deilige brente mandler i posten, et julekort,  i tillegg til masse koselige ord fra Kjersti. 


Tusen takk Kjersti!!! Jeg skal prøve å ikke spise dem opp før julaften 😀 Men jeg kan ikke love noe 😉 Du er verdens snilleste 🙂 Snart kommer jeg flyttende til nabohuset 😉

 

Og nå samtidig- hvis DU vil ha en gave i posten, fra MEG, må du gå inn på Frodiths Julekalender  (trykk på linken ) , å melde deg på dagens luke.. men du må gjøre det før kl 22, for da trekker jeg vinneren 🙂

 


21 kommentarer
    1. Tatt av kvinnene: Jeg er så heldig som har så fine bloggvenenr 🙂 Lager mat til ei som er elendig ved kjøkkenbenken 😀 Jeg har truffet Kjersti som du kanskje husker 🙂 Herlig dame 🙂

    2. cuskima: Jo, DE har jeg sett 😀 Ja, du trenger kanskje flytte inn next door to Kjersti du også 😀 Ha-ha… bare tuller med deg 🙂 synes dine var fine jeg 🙂 Sjarmerende liksom 🙂

    3. Engla: Jeg prøver å spare dem litt, til jula, og ikke ta ALT før jul 😀 alle småkakene er jo bortevekk. For DE var gode 🙂 Det er veldig koselig å få sånne små koselige ting og fine ord, og det er veldig koselig å gi det også 🙂 Kjenner den gleden like stor 🙂 Bare kom løpende du 🙂 jeg står og venter 🙂

    4. Åh, så koselig <3
      Du er jo så god, så jeg skjønner godt at det er mange som vil vil gi deg en liten gave <3
      Kos deg med mandlene også skal jeg løpe videre til julekalenderen din, hihi

    5. Min matgale verden: Ja, glad ja 🙂 Jeg blir skikkelig glad 🙂 Det er veldig gøy å sende ting også,jeg er ganske gira jeg også når jeg sender ting 😀 Ja, nå skal vi gnafse og kose oss i jula her 🙂 Klemmeflat <3

    6. Gry Elisabeth: Ja, KJersti er en av de bloggerne jeg har møtt også, i sommer 🙂 Jeg har jo møtt noen jeg nå. Faktisk 4-5 stykker 🙂 Koselig 🙂 Og kjersti var her i sommer 🙂 Hun er jo mester-bakeren, men jammen meg kan hun ALT som har med mat å gjøre 😀 middager, brente mandler osv. Og er knakende flott i tillegg 🙂

    7. Du er jo verdens koseligste menneske å sende brev til og da:) For jeg vet du blir så glad, og da går jeg jo og her i dagesvis, og gleder meg, for jeg vet en liten overraskelse er på vei i posten til deg. Og så blir du like glad som jeg håpet på:) Dobbel glede:) Stor klem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg