Ha-ha-ha, stakkars han her… :-D


Den slabbedasken av en postmann, som drev så dank i sommer at jeg trodde at han var kidnappet, HAN får virkelig kjørt seg om dagen 😉 Sikker det samme med deres postmann, mye postkort, og annet som skal fram nå til jul.. Og de svetter nok litt noen og enhver… Jeg ser jo på posthusene og post i butikk, når jeg er og sender kalendergavene mine… De ser litt høye ut i skulderpartiet de fleste… Men det er litt ekstra gøy å se han nedenunder ved min postkasse, fordi han hadde så sinnsykt lite å gjøre i sommer, så han trodde vel at post-mann-veien, det var veien å gå for å ha et deilig avslappende yrke når han ble stor.. Han er jo bare en ung jypling, som ikke visste hva han gikk til 😉 

For nå ligger svetten og flyter nede ved ALLE postkassene under hos oss i blokka her… Og i dag lå det både pakker og kort i min kasse… og han hadde nærmest MOST dem inn i kassen vår…sikkert som hevn for at han har så mye å gjøre… 

Jeg fikk pakke fra Frøken Fjeldberg, BARE fordi hun er så snill, jeg har verken bursdag eller noe annet jeg… Og så lå det en annen inni kassen som så veldig anonym ut, nesten som når man plutselig blir anonym på blogg. Ingen avsender, og ingenting på kortet som var inni. Bare TIL FRODITH, og GOD JUL…  Hm lurer hvem den var i fra:-) Jeg vant jo i en konkurranse her en dag, fototkonkurransse, kanskje det var DEN. Hyggelig uansett 🙂

Jeg vet ikke hva jeg får,så det må jeg vise senere, fordi det er jo julegaver… 🙂 Så da skal de nemlig ikke åpnes før jul.. for det har nissen sagt!!

 Og så fikk jeg flere julekort, og det er kjempekoselig, men jeg er dårlig på å skrive det selv. Og en av de jeg fikk kort fra var også en blogger: Miastorp 🙂 Det er SÅ kos!!!! selv om ikke postmann liker det særlig 😀

OBS!  VIl også minne om at hvis du  vil være med i Frodiths Julekalender, kan du melde deg på HER fram til kl 22 i kveld, på luke nummer 19 😉

 

16 kommentarer
    1. frustrertfrueihouston: Ja,de må jo jobbe litt de også EN gang i året i det minste.. Og etter den slappe sommeren, så er det helt på sin plass 😀 He-he.. for da var det tomt her 😀

    2. Hihi. Pakker i posten er alltid gøy! Og julekort selvsagt! Kos deg med alle sammen du, du har fortjent det etter alle kalendergavene du har delt ut i desember. Og postmannen- ja han får roligere dager etter jul. Litt førjulsstress skal vel de også ha 🙂

    3. Helge: Ja, mye trim for postmannne altså 🙂 OG det ser ut som mange skriver kort fremdeles. Jeg har aldri gjort egentlig,men skulle kanskje tatt en runde med nyttårskort, som Bendedicte gjør 🙂

    4. Fru Stussli: Så koselig at du sier det Bente 🙂 Blir veldig glad for det også jeg, som ikke kom med postmannen <3 Stooor klem tilbake til deg <3

    5. Vil tro det er fin trening og være postmann om dagen. Så langt har jeg kun fått 3 julekort + en julemail fra USA, kommer nok noen til. Har sendt mail tilbake og mulig jeg sender noen kort men ikke mange. Men flott at det er mange som sender julekort fortsatt og at ikke digitale julekort tar helt over. Et kort i postkassa er mere koslig på mange måter – og desto flere kort jo bedre kondis til postmann.

    6. miastorp: HE-he, ja jeg har føket rundt med 3 kalendergaver i sekken i aldri så lang tid også.. Men i dag forsvant de 😀 Noen dager orker jeg bare ikke de post-stedene altså 😉 BARE postkassen 😀

    7. Benedicte Fjeldberg: Jeg er jo veldig spent på innholdet, men skal ikke åpne før jul, vil ha MAAANGE pakker på julaften 😀 Jeg har sendt til deg i dag, kalendergave, jeg tror du vil like den 🙂 Det blir liksom julegave også det da, men åpne når du vil 🙂 Ja, postmann slask han har en spennende jobb 😀 Kos å høre at jeg gleder deg 🙂 KLemmer <3

    8. Gry Elisabeth: Ja, han skal jammen meg få løpe, er det opp til meg 😀 Han driver bare dank resten av året så 😀 Ha en fin kveld du også 🙂

    9. Gøy med overraskelser i postkassa 🙂 godt kortet kom frem i tide. Her er det nemmelig avsenderen som har brukt lengst tid… Hadde julekortene i veska i 3 dager og så har det ikke tatt mer en litt over 1 dag med posten 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg