Ho-ho-ho ;-) TUSEN TAKK :-)

Hadde bare så lyst til å si tusen takk til de som har sendt meg så koselige gaver nå  før jul 🙂 Både de som jeg har fått helt spontant, i hele høst egentlig, og også nå rett oppunder jul 🙂 Jeg er jo en liten posthund, får jeg vel kalle det kanskje… Ikke bare en gavehund.. Jeg elsker alt som kommer i postkassa mi, som ikke er regninger 🙂 Koselige kort og brev, små overraskelser som betyr at folk har tenkt på meg og bryr seg på et vis 🙂

Jeg blir veldig glad, og rørt, og på et vis har det vært litt ekstra godt i høst, pga jeg var syk og alt. 

Og i går kom det nemlig “en liten gjeng” igjen i kassa mi, og jeg blir LIKE glad hver gang 🙂 Jeg løper inn, slenger posene i gangen, og river opp papiret på posten ute i gangen… Og noen hadde papir INNI også,og de klarer jeg å vente med, selv om det er veldig vanskelig… Og noen var uten papir og meningen jeg skulle se..


Jeg fikk denne av Tattavkvinnene– hun hadde kjøpt i London nylig, når hun var der på shopping-tur. Og det er en godsak til å stikke i varmt vann, og blir kakao og marshmellow når den får vann på seg 😀 Jeg har ikke “prøvd” den ennå,men gleder meg .-) Og så fikk jeg deilig mørk sjokolade til 🙂 Og jeg ble skikkelig overrasket over dene koselige gaven 🙂 Takk Sara! <3


Denne fikk jeg av My Vida Loca, og den har jeg ikke åpnet ennå.. må prøve å vente til julaften altså .-) Fint kort fra Goldie også 😀 Hunden hennes.Skikkelig kos 🙂 Tusen takk Marit <3

Og så fikk jeg denne av Ritahobbyfoto, som var prremie når jeg vant i en fotokonkurranse der nylig .-) og de tror jeg hun har heklet selv 🙂 Kjempefint 🙂 Tusen takk Rita <3

Og så kommer det faktisk en liten nøtt: 

 

Hvem er denne fra?

Jeg har fått denne i postkassa også, ingen avsender verken på konvolutten den kom i eller på kortet på pakken.

Helt anonym… OG jeg skulle så gjerne sagt takk for den også til en eller annen.. så da får jeg høre her: 

Hvem har sendt meg denne? 🙂


 

 

Til sist vil jeg minne om julekalenderen min som jeg har 3 dager til. I dag, i morgen og i overimorgen. Og DU kan fremdeles melde deg på og vinne en hjemmelaget kalendergave. Gå inn HER, så kommer du rett til dagens luke, som er luke 21, og meld deg på da vel 🙂

Men du må gjøre det før kl 22, for da trekker jeg vinneren. 

 


28 kommentarer
    1. Kristin: Ha-ha, ja ikke sant… som man skulle rekke å lese alle kommentarene også 😀 Men det var litt moro å få vite hvem det var da 🙂

    2. Kristin: Har fått høre hvem det er nå, hun sa det på dette innlegget. Frustrertfrueihouston 🙂 Hun hadde stresset bare , og det var det jeg tenkte 🙂

    3. Tatt av kvinnene: Jeg skal finne ut og drikke i romjula 😀 Må avbildes 😀 I morgen drar jeg på landet til moren min en snartur, det er litt godt, der er det litt ro 🙂 før jeg gyfler løs på de siste gavene, og det siste kalenderlnnlegget 😀

    4. Det kan godt være det står vann altså, leste ikke så mye på den, bare så at den lignet det jeg lagde den gangen. Det kan vi gjøre vettu, når alt har roet seg. Hadde vært koselig 🙂

    5. Lisbeth Pedersen: Ja, det er mye å gjøre nå, og ikke tid til alt man vil 😀 Jeg rekker ikke vaske og rydde jeg 😀 for jeg nedprioriterer det nå 😀 Vi skal ikke ha noen her, så jeg tar det når det blir tid 🙂 Og snart er gavekjøret over og man kan roe hodet og visakortet 😀 Uff, skummelt med sønnen da, 7 sting er en del også :-/ Men bra det gikk fint hvertfall 🙂 Ha en fortsatt fin kveld 🙂 eh.. snart natt 😀 Ja-ja, stor klem <3

    6. Så kjekt å få julegaver i postkassen, og dette fortjener du 🙂
      Jeg rakk ikke kalenderen din i dag. Prøver å lese blogginnlegg hver dag, men er litt mye greier for tiden.
      Og min sønn på 16 år som nå har vært lærling i 1 1/2 månede, ringte meg i arbeidstiden sin i går: hei mamma, en liten arbeidsulykke, jeg sitter på legevakten og må sy 7 sting på underarmen. Uffff da var jeg ikke høy i hatten. Men det endte heldigvis godt.
      Klemmer

    7. Engla: Ja, og det er så koselig å høre løpeskrittene som kommer, rundt svingen, og SÅ er du her 😀 Hi-hi. Nå trekker vi her 🙂

    8. frustrertfrueihouston: Oi,jeg tror jeg må over på Tv3 da.. 😉 Ja, det skal ikke STORE ting for å glede folk egentlig 🙂 hvertfall ikke meg 🙂 Supert 🙂

    9. Hihi. Det er koselig å kunne glede noen som ikke forventer det! Selv bare med en liten ting. Her i kveld har jeg bakt/stekt/laget smultringer, og nå skal jeg forhåpentligvis kose meg med en koselig julefilm på Tv3. Ser ut til at det er litt tegnspråk her også 🙂

    10. Tatt av kvinnene: Nei, det sto kanskje melk 😀 Jeg må lese dette nøye skjønner du, og jeg er litt treg med engelsk, så den skal studeres grundig før jeg lager den, derfor jeg ikke har gjort ennå:-) Men den skal “kverkes” i jula 😀 Nei, det ble nok litt stress før jul 😀 Men vi får ta et treff på kakaobaren på løkka en gang kanskje, etter jul 🙂

    11. frustrertfrueihouston: Ååå, så koselig 😀 Det hjalp med en etterlysning, det var rett før sånn “Wanted” -plakat her altså .-D Jeg ble jo så nysgjerrig, og det var jo kjempekoselig å få den 🙂 Jeg synes det var veldig koselig av deg, du har jo ikke kjent meg så lenge her inne heller, men vi har jo hatt litt kontakt den siste måneden 🙂 Jeg ble veldig glad og tusen-tusen takk altså 🙂 Jeg har vært nær på å glemme noen ganger jeg også disse dagene 😀 Når jeg har stått der med flere pakker, lang kø,og folk har tittet meg over skulederen for å se om jeg var ferdig snart liksom 😀 Tusen takk 🙂 Stor klem <3

    12. Ok, jeg innrømmer. Det gikk litt fort når jeg skulle sende en haug med gaver når jeg kom hjem fra Houston. Fristen for å sende pakker var lørdag, og da var jeg på flyet og rakk ikke posten før mandag. Lurer på om jeg har husket avsender til noen andre venner også? Men så lenge navnet foran er riktig så kommer det i hvert fall frem. Og det gikk fortere enn jeg hadde trodd. Hadde ikke trengt å stresse av gårde i det hele tatt. Det er bare en liten hilsen inni altså, noe som jeg kjøper alt for mye av i følge noen her. Tenkte jeg ikke skulle si noe etter det første bildet du la ut, men nå følte jeg at jeg måtte “tilstå”. Ha en fin kveld 🙂

    13. Det er så koselig å sende deg noe når du blir så glad 🙂 Men står det vann på pakken? Det blir sikkert enda bedre med melk ^^ Aller helst skulle jeg laget en selv til deg, men det tar litt tid og det får jeg ikke til før jul. 🙂

    14. Koselig med så masse fine gaver da og er det noen som fortjener det er det ihvertfall du fine frodith <3
      Løper videre jeg...til julekalenderen 😉

    15. cuskima: Jeg tror jeg skrev ring til deg, eller hvertfall tenkte jeg skrive det 😀 For jeg tåler så lite i ørene og overalt 😀 Men ringer går fint 🙂 Jeg har smale fingre så tror det går fint 🙂 Jeg er SÅ heldig altså, vant igjen:-) Ha en flotters kveld fine deg <3 Du har jo den gavmildeste kalenderen ever!! 🙂

    16. så gøy!!!!!!!!!! gratulerer med alt du har fått søte deg :))
      Ville du ha ring eller sikkerhetsnål halsbånd i kalenderen min? er 2 som ønsker seg hjerteøredobbene så der må den som sa fra først få dem, men da er det ring elller sikkerhetsnål smykke igjen 😉

    17. Helge: Nei, hadde du sendt noe, så tror jeg du hadde skrevet avsender 🙂 Det er mange som har deltatt, men det er enda flere som har LEST på kalenderen, det er jo sånn som jeg ser inne på min statistikk. Og det har vært oppe i 80-90 mange av dagene, selv om det kun er 20-25 som er med å gjetter. Og det betyr at folk liker å lese det jeg har skrevet og DET er jo moro 🙂 For jeg har jo lagt en del i historiene også 🙂 Kun to dager igjen nå, og det blir jo nesten litt vemodig å legge de bort for en stund.. Hjortepølse hørtes spesielt og godt ut 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    18. Nei, fra meg er den ikke. Vet jo at frodith bor i Oslo og vet navnet hennes. Og det er ikke helt umulig at jeg hadde funnet ut adressen, men det har jeg ikke tatt meg tid til enda. Ellers har det vært gøy og følge med på julekalendern med dyra dine. Den er både flott laget, kreativ og sett fra barns øyne. Det er mange som har deltatt og flere kunne det ha vært. Skaffa meg hjortepølse idag og julekaffe før idag så nå blir det kveldsmat her. Ha en fin kveld.

    19. Benedicte Fjeldberg: Jeg aner altså ikke, tror liksom det er noen som bare i full fart har sendt, og glemt å skrive på. Jeg har jo nesten gjort det samme, ikke skrevet noe inni, men skrevet på baksiden av konvolutten bare. Hvis man glemmer DET da… så er det gjort liksom 😀 Jeg blir jo ganske nysgjerrig 😀 Har du det koselig i kveld Benedicte? 🙂 Vært og fått mer hostesaft? 🙂 Frisk klem herfra 🙂 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg