Trekning av kalendergave bak luke nr 21

Hvis du tar en titt på treknings-logoen over her, så er det et lite hint om hva som er tema her hos oss i dag… 


Hvis du ser på disse to som ligger her…. side om side.. så får du også et hint om hva det handler om her hos oss i dag… Ja… det handler nok også litt om å være sliten, mett og om å være litt GÅEN etter gårsdagens julebord… Men like mye handler det om det å kunne ligge side om side sånn, med magen i været og flire.. SAMMEN..


Her har Høne-Pøne og Vaniljeogpepper sittet side om side, stille og pent i dag faktisk, og sett på små snutter på You Tube, og små bilder av koselige vennskap..

For egentlig er det vel DET det hele handler om, er det ikke…Å ha noen som er der for en… i tykt og tynt…Det kan være en kjæreste, en mor, en venn eller to, eller et annet bekjentskap..Og i JULEN ja, men også alle andre dager i året, er det viktige ting å tenke på: At man kan være der for noen,og at noen er der for deg,  man kan ha det GØY og le sammen, like mye som man kan gråte og fortelle hverandre hemmeligheter. Så i dag er vi litt i det tankefulle hjørnet hele gjengen, for det er sånn som slike høytider gjør med en.. Så i dag har vi ikke annet å si enn: Vær en god venn der du kan 🙂

 Så da vil vi bare avsløre dagens vinner , og så skal vi lade opp til morgendagens luke, luke 22 🙂

Men nå er Høne -Pøne klar her… Hopper ned av hodet, og fyker avgårde ..mot lua og mot alle lappene… Og hun er i full fart, for hun har slappet av i hele dag, med sin gode venn, foran skjermen her…så nå har hun mye futt i kroppen… Så her kommer hun flyende faktisk… med en lapp… Men vent…. Først svarene…


1)  Dette var så klart…


Marve Fleksnes, eller Rolv Wesenlund om du vil 🙂

 

 

2) Og dette var 


Jahn Teigen ja

 

3) 


Og dette var vår alles kjære


Anne -Cath  Vestly

Men NÅ er hun klar altså, på ORDENTLIG… Høne-Pøne…


Og her kommer hun ut med en lapp hvor det står….. ja… akkurat… det står…

 

http://wotka.blogg.no

 

Nå Hanne, nå var det deg de trakk 🙂 Så koselig at du vant, og jeg vet du blir glad, og de er så koselig 🙂 Hilser fra Høne-Pøne som sier det var riktig så hyggelig 🙂 Hilser fra Vaniljen som sier HUN kjenner deg 😀 fra i sommer 🙂 Gratulerer med seieren, jeg sender deg en liten ting over helga,og adressen din har jeg vet du 🙂 

 

 Og til deg som IKKE vant:

Det er flere sjanser igjen!

Kom immnom i morgen tidlig om du vil, eller utover dagen… helt fram til klokka 22. Jeg har 2  hjemmelagede kalendergaver igjen, som jeg har lyst til å gi til noen 🙂 Og imorgen åpener vi luke 22  og det er nye sprell på gang, for da får vi håpe vi har fått igjen futten her..

Herlig at det er så mange med hvver dag fremdeles 🙂

Ha en fin kveld videre <3

 

27 kommentarer
    1. Tatt av kvinnene: Ja,ikke sant, jeg synes så mange snakker om at nå i jula, SPESIELT, så er det viktig, jeg tror det er like viktig alltid jeg, ikke noe mer spesielt i jula 🙂 Så vi kan alltid gjøre noe der 🙂

    2. ladyaugust: Må jo passe på lillesøs 🙂 Og du var da jammen meg den første som hadde sendt med melding da jeg kom ut av narkose på sykehuset også <3 Søstere passer på hverandre vet du 🙂 Og det er viktig å ha noen 🙂 Og det kan være mange forskjellige det, og vi kan være der for noen så godt vi kan hvertfall 🙂 Bra du smilte litt i all uggen, makes me happy 🙂 Klemmervarmtoglengetilbake søs <3

    3. For et herlig innlegg søs <3 Det er mange som ikke har noen og det er jammen trist 🙁 Du er den beste i heeeeele verden, det skal du vite såklart <3 Sender meldinger og passer på så jeg tilogmed kunne smile mellom alt uggen inne på det stedet. Det er så viktig å være snille med hverandre, faktisk det viktigste jeg vet <3 klæmme varmoggod klæm til søs i førjulsnatta <3

    4. cuskima: Ja,lurt, og mange liker jo godt blomster også 🙂 Så der var du lur 🙂 Ja, vi er litt skinn-liknende noen og enhver her om dagen 😀

    5. joda men løpt som et pisket skinn fordi i morgen er det krabbefest og da må vi være litt mer nedpå. Da skal eg kun levere gaver der vi ikkje skal være og så skal eg kjøpe en oppsats til et eldre par som ikkje ønsker seg noe og ikkje spiser godterier etc pga diabetes og mageproblemer etc
      Blomster da en safe ting syns eg :))))

    6. Engla: Ja, hipp hurra for Hanne 🙂 Hun har vært iherdig her hun også 🙂 Jeg har egentlig lyst at alle som har vært med skal vinne, så om det ikke blir nå, så tror jeg at jeg må sende noen etter jul også 😀 Hi-hi 🙂 Nattaklem <3

    7. Mariann Sæther Tokle: Ja, og det er en viktig sak her i livet 🙂 enten det er i familien, en kjæreste en annen.. Noen å dele de gode øyeblikkene med, og de dårlige 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg