Et år i Bloggistan ;-)

Nå som 2013 nærmer seg slutten, og et nytt år dukker snart opp der i tåkedottene etter siste kinaputtene og fyrvekeriet, er det litt gøy å se tilbake på året som gikk… her inne og litt på utsiden.. Jeg tenker på livet på bloggen, i Bloggistan eller Blogglandia som noen kaller det. Hva skjedde? Jeg snakker bare for meg selv -og her er noe av deg jeg gjorde, det blir en slags liten reprise. 

Jeg tegnet forskjellige folk, ofte i sammenheng med bursdagene deres, hvor jeg har pleid å ha bursdagsinnlegg… men jeg tegnet også en del til blogganbefalinger jeg har hatt, og her er noen av tegningene: 


cynaracardunculus.blogg.no

mihrah.blogg.no

 


frokenfjeldberg.blogg.no

 


tanjaravn.blogg.no

 


whatwouldnemido.blogg.no

 


Tattavkvinnene.blogg.no

 

Jeg hadde karneval på bloggen i februar.

Jeg har hatt diverse utstillinger i Galleri Frodith:

 

Foto-utstillinger og andre bilde-utstillinger

Skrik – Utstilling ( i anledning Edward Munchs 150 års jubileum)

Da vant Lady August, med disse bildene

Peter-Pan- utstilling (i anledning feiring av skygger i og det å ikke bli helt voksen 😉 )

Da vant Gubbelure- mannen til Wotka.blogg.no- med dette bildet 🙂


Høstutstillingen ( i anledning feiring av høsten- og fordi man må HA en høstutstillng her inne)

Da vant Ideatroll.blogg.no

 

Jeg sendte tøyrotta mi: Vaniljeogpepper, rundt til 11 bloggere på rotte-sommerferie i sommer- og hun ble vedlig godt mottatt her og der 😀


Vaniljeogpepeper hos Flaggermusvinger.blogg.no

Jeg har hatt påskenøtter 


Og nå nylig Julekalender- med Vaniljeogpepper og Høne-Pøne Von Bentasil.


Men det som har vært det morsomste av alt er jo at jeg har truffet flere av bloggerne jeg har blitt litt godt kjent med her inne 🙂 Jeg har fått en bloggsøster, som jeg har truffet flere ganger, og nå senest rett før jul:

Verdens beste blogg-søster: Ladyaugust.blogg.no- blogg søster og venn på utsiden <3

 

Jeg møtte verdens beste Kjerstisandnes.blogg.no i sommer her i Oslo, og det blir ikke siste gangen heller skal jeg love deg 🙂

 


Jeg møtte verdens beste Engla, fra Englas.blogg.no, nå rett før jul-og vi fant tonen som bare det vi også 🙂

 

Og innimellom alt dette har jeg jo hatt noen andre litt mer hverdagslige blogginnlegg 😉

Dette var livet på blogg- i året som gikk, jeg er spent på hva som kommer i det nye året 🙂

 

 

46 kommentarer
    1. lulltove: Så koselig at du synes det 🙂 Veldig glad for å høre det 🙂 Jeg koser meg veldig selv her inne, og elsker å skrive, og utfolde meg kreativt her inne,samtidig som jeg blir kjent med nye folk 🙂

    2. Peppermint Mayhem: Ja, snart et nytt år 🙂 Og jeg håper jeg får noen nye sinnsyke ideer egentlig, det er det som driver meg litt framover her. Rare ting, som tar av, og som avler NYE enda rarere ideer i hodet mitt. Historier som spaserer rundt på egne bein, men som er sanne, bare får litt ny drakt når de kommer i skrift 🙂 OG jeg håper jeg treffer deg igjen i året som kommer. Det hadde vært kos 🙂

    3. frokenfjeldberg: Så fint at du gleder deg til mer tid med meg 🙂 For det kan vi ha, selv om du er på tur vettu 🙂 Og det er fint med dette mediet 🙂 Man ser hverandre selv om man er i forskjellige land 🙂 Veldig glad for å ha blitt kjent med deg også Benedicte 🙂 Stoooor klem <3

    4. venkesstrikk: Så koselig at du har kost deg her inne så langt 🙂 Jeg liker å være kreativ her inne, og finne på en del rare ting, koser meg da 🙂 Ser du har hatt en god jul og romjul, og det er fint. Nå begynner snart hverdagen igjen, men jeg har noen få dager igjen jeg før jobb 🙂 Ha en fin kveld 🙂

    5. Fru Stussli: Ja, jeg synes vi gjør mye moro 🙂 Og jeg elsker å være kreativ her inne. Og jeg synes det er så herlig med folk jeg har møtt her inne, og også ute. Ja, jeg kjenner også jeg har brukt en del tid og krefter her inne,men det gir MASSE energi tilbake, jeg FÅR energi av å være kreativ her 🙂 Det dukker opp rare tanker og historiene får egne bein,når man skriver dem 🙂 Er så moro 🙂 Håper du har en alledeles herlig dag Bente. Verdens største Frodithklem på vinger 😀

    6. Et flott og innholdsrikt år har det vært ,ikke minst har det vært utrolig spennende med ‘den gale utstillings-organisatoren’ .
      Du er god på å ta vare på bloggerne dine ,både på innsiden og utsiden <3 🙂
      Håper du får et vel så produktivt år i 2014 + litt til .
      Ut med det gamle ,inn med det nye .

    7. Jeg gleder meg allerede til neste år og mer spennende og gøy fra deg Frodith..Det har vært kjempe hyggelig å bli kjent med deg og det har betydd mye..Kanskje mer enn man skulle tro..Ha en flott dag..Klem Frøken<3

    8. Riktig god romjul:-)
      Du er en kreativ dame. Jeg har ikke fulgt deg så lenge, men det har vært koselig den tiden jeg har gjort det. Nytt år og nye muligheter. Alltid spennande:-)

    9. For et spennende år som har gått her i bloggverdenen <3 Så mye moro!!
      Jeg satte og bladde gjennom bloggen min her om dagen og tenkte på hvor mye tid og krefter jeg har lagt ned for å skrive denne bloggen. Har jeg virkelig så mye å dele liksom?? :-O Men moro er det uansett. En egen liten verden her inne som det er morsomt å være en del av.
      Ha en strålende søndag frodithvenn
      Klemklem

    10. ladyaugust: Så koselig du synes det og jeg vet du mener det, så da varmer det litt ekstra 🙂 I dag skal jeg på foto-safari, gleder meg 🙂 Neste år skal vi fylle med masse fint søs <3 klemmevarmt <3

    11. Herlig 😀 Bare tenk på hva man kan fylle et helt nytt år med ! DET er mye det og vi kan fylle det med nesten bare fine ting til og med 😀 Du er en slik lykkespreder man blir så glad av å ha deg i livet <3 klæmmevarmt <3

    12. Dette var koselig å lese! 🙂 Slike mimreinnlegg er så kos, kommer nok til å lage et par sånne etter hvert jeg også, selv om jeg ikke har blogget et helt år.
      Det ser i hvert fall ut til at du har kost deg masse og møtt mange fine folk ^^ Håper neste år blir minst like fint 🙂

    13. Moving On: Det er sånn jeg liker å tegne, de passer til det jeg skriver om som oftest 🙂 Det har vært mange utstillinger, og det har blitt flere og flere med, siste gangen, Høst-utstillingen var det 23 “kunstnere” med 😉 Stemming og greier. Og heklede premier 🙂 Jeg koser meg 🙂

    14. Ja, synst det var veldig greit jeg 🙂
      virker som en spennende, morro og kreativ blogg.. og digget bildene du har tegnet og laget! de var kjempe bra gjort!! haha

    15. Moving On: Ja, jeg tenkte det var litt koselig med en oppdatering, for det er koselig for de som har vært med meg i året som gikk, og i tillegg fikk jeg en del nye bloggvenner nå i forbindelese med julekalenderen, og greit å sette folk litt inni hvem jeg er utenom nisser, rotter og høner 😀 Hi-hi

    16. Engla: Ja, det har vært noe annet småtteri også,men følte dette var de store tingene 🙂 Helt enig i det med møtet,vil gjerne treffes mer jeg 🙂 Det skal nok bli et fint år 2014, både her og ute 🙂 Stooooor klem tilbake <3

    17. frustrertfrueihouston: Så moro, både at du blir inspirerther, og hos Stussli, for hun er skikkelig god med pinnen altså 🙂 Og hun kan etter oppskrift 🙂 Moro å bare sette i gang, og se ting vokser 🙂 Jeg har ferdig et “rundskjerf” jeg også snart,bare at mitt skal bli et skjørt 😀 Så det må bli enda lenger 😀 Jeg må også ha mer garn på mandag.Mulig vi må ha en hekle-utstilling i Galleri Frodith en gang også.. ikke bare foto og tegning 😀

    18. Så herlig med en liten oppsumering 🙂
      Du har jo så mye å by på, så dette var jo bare en bitteliten dråpe i havet 🙂
      Det var utrolig koselig å treffe deg, så det håper jeg ble et av mange møter <3
      Gleder meg til å gå inn i det nye året her i bloggistan med deg fineste frodith 🙂
      Stooor klem til deg fra Engla

    19. Masse spennende! Litt hverdagsglede er dette her. Og så inspirerer du andre. Jeg har kastet meg på hekling i dag, etter å ha sett en “fort-gjort rundskjerf”på bloggen til stussliblogg. Fant 200 gr garn i riktig tykkelse, og gikk i gang. Men må nok ut og kjøpe mer på mandag, for jeg kom bare 23 cm og skal ha 34. Jaja, det var gøy, og gikk fort. Heklingen din smitter over på meg 🙂

    20. miastorp: Så utrolig koselig at du synes det 🙂 Jeg VIL gjerne gjøre det, og treffer jeg folk med det jeg gjør, så er det veldig fint 🙂 Gleder meg til å følge deg også 🙂

    21. Helge: Ja, det er det som er litt spennende med bloggen, for meg også 🙂 Jeg vet aldri helt selv heller.. Plutselig dukker det opp noe i hodet… Så den er et lite sted hvor kreative tanker kan få dukke opp 🙂 Og det liker jeg 🙂

    22. Både du og vi lesere har opplevd og sett mye på bloggen din i 2013. Det er kanskje ikke så veldig mange, noen er det vel, som er så kreativ innen bloggen som du. Hva som skjer i 2014 vil tiden vise?

    23. Hanne: Ååå, nå ble jeg helt varm i ansiktet Hanne 🙂 Det var koselig at du synes det 🙂 Jeg blir veldig glad av å høre det, helt varm og glad 🙂

    24. Venter i spenning…
      Et år med mye moro 🙂 Du er den mest kreative dama på bloggen 😮 ikke bare kreativ, omsorgsfull, og morosam:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg