Årets siste eventyr- en fotoutstilling i blogg-blokka

Søndag var jeg med søsteren min på en av våre herlige foto-safarier. Av og til er fotegraferingen noe som bare følger med, fordi vi er på en tur eller noe.. Men denne dagen reiste vi kun for å ta bilder. Lyset var herlig, temperaturen ikke så verst til desmeber å være. Og dette så mer ut som en foto-safari i september enn en i desember… Vi koste oss veldig , ogj jeg gleder meg til flere foto-safarier i 2014. Å se verden gjennom et kamera, er en ny og spennende ting for meg, og gjør livet litt rikere faktisk. Det er som et eventyr.

Så her følger en liten privat foto-utstilling,årets siste eventyr… den er ikke i “Galleri Frodith”, for der er alle utstillingene med konkurranse og stemming og sånt…. Og her skal det ikke stemmes. Galleri-direktør Frodith er i privat..så her er bare en liten privat utstilling, på veggen min i blogg-leiligheten i blogg-blokka mi 🙂 Velkommen inn 🙂

Jeløya i Moss

 

 

Ved Alby- kunstgalleriet på Jeløya

En lang flott allee på vei opp til galleriet..

Og her runder jeg av… og rusler ned denne veien….

…og inn i den begynnende solnedgangen… snart…

 Og DA…. DA… er det rett før vi kan si godt nytt år!! Ha en herlig dag 😉

 

 

42 kommentarer
    1. Haha, akkurat sånn tenker jeg også. Høsten bare fortsetter ut i det uendelige 🙂
      Du starter så tidlig på jobb ja, du får ha lykke til! Tror ikke vi begynner før den 8. januar, men det har vært litt frem og tilbake med datoen så jeg får bare følge med for mer informasjon. Noen dager til med fri blir det i hvert fall ^^

    2. Tatt av kvinnene: Ja, det er liksom helt RART.. og jeg skulle jo ta masse fine bilder av VINTEREN… men jeg driver liksom og tar HØST-bilder fremdeles 😀 He-he.. I morgen er det jobb igjen på meg.. Du har vel fri til langt uti januar du kanskje 😀 Heldigvis kort uke nå da 😉 Myk start 🙂

    3. Tatt av kvinnene: Ja, det hadde faktisk vært fint med litt snø også .-) Nei, bildene liknet ikke desember i hele tatt, er helt høsten liksom bare. Kanskje vi går rett over i vår… hm..

    4. ladyaugust: Så kos du kom en tur, fine søs <3 Nå skal vi spise noe deilig middag her, og skikkelig oreokake til dessert, slafs 😀 Skulle hatt stjerne skudd, men fikk ikke tak i det, rask ikke. Valgte å kjøpe en overraskelse til søsteren min i stedet mens jeg løp til toget 😀 Klemmeskikkeligflat 😀 <3

    5. frustrertfrueihouston:Takk i like måte.! 🙂 Ta bilde av nyttårs bukkene da, hvis det går 😀 moro. Vi gikk julebukk npr jeg var liten 🙂 Kos deg i kveld, og Sees til neste år 😀 godt nytt år 🙂 Klem til deg <3

    6. Flotte bilder med fin stemning! Blir spennende å se flere bilder du tar til neste år (høres ut som om det er lenge til, haha). Håper du får en fin nyttårsaften, her hos oss er det snart tid for nyttårsbukker (Her går barna julebukk eller nyttårsbukk på ettermiddagen 31.12),Sånn har det vært siden jeg var liten. Det er nok litt færre som går nå etter den nye halloween-tradisjonen, men det er det bare å sørge for å ha godteri i hus! Og etter det blir det middag med gode venner og feiring av året som har vært, og året som kommer. Riktig Godt Nytt År til deg, Frodith!

    7. Mamma til 2: Hei -hei, ikke hjemme, men på toget 😀 Her blir også stille og rolig i pysjen nesten, hos mamma 😀 Ja, blir spennende å se hvordan tvillings tar det da, håper de ikke våkner på det verste. Jeg tar også 1000, og forkaster nesten alle, og de jeg velger ut kunne sikkert vært mer perfekte de også, rent teknisk, men de er fine nok lys og motiv-messig synes jeg selv, og det er det viktigste 😀 De gir meg noe, og gir meg masse å ta dem. Kos du kom innom. Ha en herlig kveld, så snakkes vi mer på nyåret <3 Stor God klem til deg, mamma til 2 <3

    8. ritahobbyfoto: Ja, det er fint på Jeløya jeg har vært der ofte også, men ikke på foto-safari som nå 😀 mye fint der. Godt nyttår til deg også, håper du får en fin kveld. Stor klem <3 🙂

    9. Hanne: Takk for at du ble med på safarien 🙂 Det ble noen gode bilder, selv om ikke alt er perfekt. Glad du liker dem. 🙂 Stor God nyttårsklem til deg Gode Hanne <3

    10. Helge: Takk skal du ha Helge 🙂 Jeg koser meg med å ts bildene hvertfall. Håper du får en nyttårsaften som du liker. Det skal jeg ha, Stille og rolig 🙂 Godt nytt år 🙂

    11. Bank, bank er du hjemme? Og der flyr du rundt som en paparazzi, mens jeg løper og jobber 😀 Flotte bilder, jeg liker godt de fra Jeløya, har en venninne som bor der, så dit skal vi neste år, he he. Jeg kan ta 1.000 bilder, men sletter 950, jeg sier ikke mere 😀 Her blir det forhåpentligvis en stille nyttårsaften, aner jo ikke hvordan tvillings vil reagere på smell og hyl, de var jo bar en måned i fjor veit du – og sov seg gjennom bråket 🙂 Ønsker deg en nyttårsaften som du vil ha den og et spennende godt nytt år 😀 Vi snakkes neste år! Mange-siste-dagen-i-året-klemmer fra oss i ‘rotebo’ <3

    12. Takk for at jeg fikk bli med på safari..
      Kjempefint, fine stemningsfulle bilder. Du er super flink.
      Godt nytt år til deg, søte snille Frodith..

    13. DNT er en genial ting, har vært medlem der før jeg flyttet til byn, men her ahr jeg liksom ikke “turt” og melde meg inn, er så stort her i forhold til bygda! haha
      Ja, skogen går under fjelle, elsker det å være ute, i all slags vært, befriende er det =)
      Vell, det beste er jo at en har noe å vokse på, da ser en jo frmgang og en ser egen utvikling, det er noe jeg synst er morro vertfall.. Jeg kans e tilbake på første tingene her hjemme jeg begynte å plundre og male på, jeg var såå fornøyd den gang da, nå ser det ikke ut i mørket en gang! 🙂
      jeg ser fremgang, og synst det er morro. Samme gjelder vell innen fotagrafier.
      jeg synst vertfall bildene dine er utrolig fine.
      God nytt år til deg også om jeg ikke “ser” deg mer! 🙂
      klem

    14. zentia: Takk i like måte,min blir i pysjen nesten 😀 Og jeg liker det sånn, så det er deilig 🙂 Skal du noe med fres, eller stille og rolig? 🙂

    15. Moving On: Så kos at du har en ting for skogen, jeg har egentlig mest det med fjellet jeg 😀 Men er egentlig glad i naturen generelt 🙂 Men skal jeg på stor-turer er det på fjellet, med DNT-medlemskap kan man ligge over. Koselig og litt utfordrende å bestige noe fjell 😀 Så moro at du synes jeg er flink 🙂 Jeg er ikke så teknisk god tror jeg, men det kan jeg lære meg 🙂 Men føler jeg har blitt god på å finne fine motiver, og fine stemninger 🙂 Og det er det viktigste for meg, så langt 😀 Ha en flott dag 🙂 Her kommer sola nå, så kanskje det blir litt foto i dag også 🙂 godt nyttår, hvis jeg ikke “ser” deg mer i dag 😀 Klemmer <3

    16. Gry Elisabeth: Så koselig du synes det 🙂 Vi koste oss veldig når vi tok dem hvertfall 🙂 Håper du får en fin dag i dag, og kvelden også 🙂 Vi skal skape oss masse glede i året som kommer, skal vi ikke 🙂 ? jess 🙂 Godt nyttår til deg også, og stor nyttårsklem <3

    17. forelsket meg helt i skogs bilde ( nummer 2) har en ting for skogen og slike bilder!
      men dam du er flink da!
      du får frem så mye i et bilde synst jeg! 🙂

    18. ninaoglivet: Ja, det er deilig det i frisklufta etter nyttår, starte året med en fototur. Kose deg i dag Nina, uansett hvordan du skal tilbringe dagen 🙂 Klemmer nyttårklem <3

    19. Et riktig GODT NYTT ÅR ønsker jeg deg! Og sjøbilder er det beste jeg veit og får vel komme meg ut i løpet av helgen med kamera mitt også 🙂
      Klem

    20. Benedicte Fjeldberg: Så kos at du liker bildene mine Benedicte 🙂 Jeg koste meg hvertfall med å ta dem 🙂 Og jeg håper at du får verdens beste nyttårsaften, sånn som DU vil ha den 🙂 Stor nyttårsklem til deg også, fine Benedicte 🙂

    21. Fru Stussli: Åå, det betyr ganske mye at du synes de er fine :-)Både fordi det er Bente, og fordi du er flink med bilder selv 🙂 Jeg vet jeg har litt å lære, og kanskje er det en nyttårs-plan, gå et kurs eller noe.. F eks horisonten og sånn, på noen bilder, burde vært anderledes 😀 men jeg blir så ivrig når jeg står der.. og det tekniske er ikke det viktigste 🙂 Men lyst til å lære mer 🙂 Ja,jeg er glad i strå-bilder jeg også 🙂 Et kjempegodt nytt år til deg også min venn <3 Håper vi sees i 2014 <3 🙂 Giga nyttårsklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg