Min debut i Opera-balletten ;-)

Som du ser har jeg nå blitt en ansett og veldig berømt balett-stjerne, ved Opera-balletten i Oslo.. Og nå trodde du kanskje ikke DET var gjort over natten, å bli stjerne der… Men det er akkurat det det er: Dette er gjort over natten .. Nederst ser du hvordan det startet 😉

Å leke med forskjellige foto-redigerings-muligheter, kan gjøre en litt TAM og daff ballett- amatør, til en ganske så proff stjerne over natten. Hvertfall blir jeg litt mer stjerne eller PROFF i redigering etterhvert som jeg får litt erfaring 😀 


Denne var ikke SÅ heldig kanskje…  😀


Svart-hvitt gjorde det hele mer elegant.

Og sånn startet det, i “hullet” på Opera-lobbyen, hvor man kunne stikke hodet inn i hull med bildet av en danser 🙂

Utrolig hva man kan gjøre med redigereing 😀

 

 

50 kommentarer
    1. He he.. Først trudde jeg faktisk det var du som poserte- og blei litt imp over hvor ekstremt myk du var 😛 Og så var det bare ansiktet ditt liksom- genialt 😀

    2. Tatt av kvinnene: Ja, det var det det gjorde, og ikke nøye for meg om MASKINEN gjør det meste, det er jo DEN som gjør det UANSETT 😀

    3. Tatt av kvinnene: Bare sånn gratis sak, samboeren la inn for meg 🙂 Pixlr.com. editor. veldig lett.Bare å trykke på noen knapper,så ordnes alt 😀

    4. Tatt av kvinnene: Ha-ha, ja du skulle sett meg danse 😀 Moro å lage sånt,og den øverste ble jeg ganske fornøyd med, og derfor måtte den stå øverst, fordi jeg skulle jo lure dere litt 😀 Jeg har fått lagt innet på laptopen som har veldig mange morsomme muligheter 😀 Og jeg kan lage fine bilder for å illustrere ulike temaer. Sånn at da har jeg flere muligheter, når jeg ikke vil tegne 🙂

    5. ladyaugust: Ok , da trenger jeg ikke fort meg med den tunikaen liksom 😀 Hi-hi Så deilig du har fått gjort litt både fornuftig og ufornuftig .-D

    6. oh 3 låter halvferdige 😀 og nå er set full fart nine med 100 gjøremål, men jeg nærmer meg fort 🙂 Så flink du er 😀 Her er det masse jobb før låtene er på plass så tror det kanskje blir prikkete bukse haha kozmoz <3

    7. Fru Stussli: Ja, jeg har bare vært en gang før, DER, men har vært kanskje i to forestillinger før, og SETT på altså 😀 Og hørt på 😉 OG det er en opplevelse, litt anderledes liksom 🙂 La Boheme, sikkert kjempefin 🙂 Vi var i Figaros Bryllup 🙂 Og nå sist var det bare meg og balleten så klart 😀 Gøy at man kan finne program hvor man kan bare lage det som man vil 😉 Funnet et program med mye morsomt, som gjør ting veldig enkelt også 🙂 KOser meg med at det er enkelt,får heller prøve litt mer vriene ting etterhvert 😀 Klemmerpåvei <3

    8. Hahaha den søteste ballerinaen 😀
      Gleder meg masse til jeg skal på Opera for første gang i februar. Da skal jeg se La Boheme <3
      Potoredigering er moro og du er superflink <3
      Stor klem til bloggblokkas ballerina

    9. ladyaugust: Åja, øver til øving 🙂 Men det må til 🙂 Klart 🙂 Spennende med nye låter da 🙂 Her er det skikkelig innevær, og jeg hekler og driver med skumle redigreings-programmet. Neida, ikke veldig skummelt, for det meste er ferdig laget skjønner du, bare å trykke på noen knapper 😀 ha-ha 😉 Jeg hekler ferdig tuika til neste konsert 😉 Hvis det ikke blir på sommeren da, for da er denne for varm,så da tar jeg i tilfelle rød bikini-bukser med hvite prikker i stedet for 😉 he-he

    10. cuskima: Ja, ikke sant? 😀 Ha-ha 🙂 Moro å holde på med sånt.Satt i natt 😀 Og nå har jeg fått inn et program på laptopen også, som lager enda mer morsomt:-D Som kan illustrere veldig fint noen poenger jeg har for en del temaer framover 🙂

    11. ladyaugust: Ha-ha, ja ikke sant. Vi var jo nede på Operaen der i går, storesøs og jeg, og der sto det en sånn “plakat” som på sirkus nesten… Med et ballerina-Par, dvs det var en mann der også,men han tok vi vekk helt fra start. Så stakk jeg hodet inn der. Og nederste bilde ser man jo tydelig at det er et sånt hull… Men øverst synes jeg at jeg har fått til noe kunstenerisk som man likevel ser er meg, og som ser mer SAMMENFØYD ut 🙂 Det er SÅ gøy dette 🙂 Og jeg lager masse fint. Ting som passer til innleggene mine også, så nå blir det nok like mye foto, som tegning framover altså 😀 Håper dagen din er fin som en fiol 😀 Du skal øve i dag eller? Godklemmen tilbake <3

    12. Hahahaha ut i en fei og skaff deg ballettsko og kjole for det der kunne likegodt vært deg, så hadde det vært noen andre som hadde sittet og redigert seg inn på ditt bilde 😀 Gooodklæm <3

    13. frokenfjeldberg: Ja, var gøy å prøve å få den til å se LITT mer ekte ut enn på den nederste 😀 Litt mer sammenføyd på en måte 😉 Takk-takk 😀 Stor klem til deg også <3

    14. Min matgale verden: Du får kle deg godt min venn 🙂 Og ta noen trippende steg i min ånd, på sidelinjen 😉 Ja, jeg driver og tøyer ut etter nattens oppvisning jeg da 😀 Svane-sjøen-klem tilbake <3

    15. Nei har man sett…..du er jo skikkelig bøyelig og tøyelig du;) Nydelig var det. Du får g ibeskjed neste gang du skal på scenen, så kommer jeg og ser på,;) Ha en trippende fin dag, her skal vi på cup! Fotball:) Elsker det. lett og luftig trippende klem på vei;)

    16. ok, det er bra 🙂
      jeg er helt enig med deg engående redigering av bilder, klarer man ikke å ta bilder uten redigering er det bortkastet.
      ha en fin søndag da:)
      i dag blir det lang tur på meg tror jeg 🙂

    17. ritahobbyfoto: Jeg synes nok at mye er juks når man redigerer, det ligger innebygget i hodet mitt 😀 Men man kan jo jukse litt FØR man tar bilder også, med ulker innstillinger, makro, iso, lukkertid osv Det blir jo litt at man gjør dette etterpå i stedet med redigering?. Men jeg satser nok mest på å ta VANLIG bilder. Liker det best. Men f eks svart hvitt, det må jeg jo gjøre et sted, for sånn er jo ikke verden. Og jeg tenker at til enkelte innlegg, kan det være fint å bruke enkelte effekter i foto-programmer, for å få fram noen poenger. Og da kan jeg litt mer om det 🙂 Synes det med svart-hvitt får fram noe annet enn vanlig farger. Jeg brukte Pixlr på brettet, og noe INNE på fotaapparatet, etter bildene var tatt. og det er samsung-kamera. Men nå har jeg innstallert pixlr på laptopen også, og skal prøve meg litt mer her på ting 🙂

    18. he he utrolig gøyalt, er det mobilen du bruker til redigering. ?
      i phone eller smart telefon ?
      jeg redigerer aldrig bildene mine.
      men morsomt da 🙂
      ønsker deg en fin søndag 🙂

    19. Helge: Ja,morsomt å lære seg litt sånt, spesielt for meg som ikke er noe tøff på det området. Men nå går jeg løs på det med ro og fred, har bestemt meg for å prøve mer sånt 🙂 Her skal jeg prøve å få et glimt av tour de ski, mens jeg holder på med redigering 😀 Lykke til med kjøttkaker 🙂 Ha en fin søndag 🙂

    20. Hanne: Ja, det er mye man kan ordne så det blir juks, det beviser dette 😀 men det er moro å lære, spesielt med et enkelt program, for meg som er livredd disse tingene egentlig…. Duppeditt-forbien.. 😀 Ja, jeg skal lade litt jeg også 😀 Men er det monsterbakke da? Trodde det ble avlyst jeg? 😀 Følger ikke særlig med skjønner du,bare på deg 😀

    21. joy: DU kan f eks bruke: http://pixlr.com/editor/
      Den har jeg på maskinen i dag, lap top, men i går jobbet jeg litt i forskjellig, og litt på brettet,med pixlr-utgave for det brettet. Og noe på kameraet direkte. Men prøv den linken over, den skal jeg HERJE litt med nå 😀 Moro 😀

    22. Redigering er en fin sak, et snev av sensurering på en måte. Her blir det steiking av kjøttkaker og TV-titting. “Frøken Frimans Krig” er en svensk tv-serie som snart starter på NRK. Den vises på svensk TV og idag vil jeg se noen episoder av den. Handler om en gruppe kvinner som gjør oppgjør i 1920-åra, basert på en sann historie. Men nå venter kjøttkakene. Ha en fin søndag.

    23. Dette må du satse mer på. Du kledde det veldig..
      Film og bilder sier ikke bestandig sannheten…
      Ha en fin dag… Lader til monsrebakken jeg nå..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg