Galleri Frodith og Frodiths Avis… :-)

Nå så du for deg en ny utstilling kanskje? En i Galleri Frodith? Vel, det er jammen ikke lenge til altså, for vi må ha en til ære for vinteren også.. Men mest er dette en liten presentasjon for noen nye lesere  av hva som befinner seg rundt omkring i “blogg-blokken” min… Jeg sier fra når Gallerie åpner for ALVOR 😀

Jeg har nemlig et eget Galleri her inne, hvor vi har hatt ganske mange utstillinger det siste året. Da er det konkurranse altså,foto eller bidlekonkurranse, folk sender inn foto eller tegninger til Galleridirektør Frodith, Galleriet åpnes, det blir visning og så stemmer man. 

Her er Galleriet ved noen forskjellige anledninger, det er en ytre del, hvor jeg surrer mye i forkant, og det er en indre scene, hvor jeg holder noen taler, og hvor vinneren annonseres hver gang: 

Her er Galleriet ved åpningen av Skygge-utstillingen i sommer, på utsiden.. og direktøren kommer flyvende..

 


Dagen før Høstuttstillingen, og jeg må rake løv på utsiden  før den store dagen… 😉

 

Åpning av Høstutstillingen og en titt på  Innsiden på den store dagen (under:)


Ja, for her på innsiden er min Scene for annonsering av vinneren.. 🙂

 

Her er Galleri Frodith i fjor vinter.. 

…. da hadde jeg pyntet meg fint for scenen der inne..

Vanligvis blir det skrevet en del slarv og annet rart i Frodiths Avis, i forkant av utstillingen… Fordi jeg har nemlig også en egen avis: 

“Frodiths Avis”

Den blir også brukt i en del andre sammenhenger når noen trenger litt omtale av en spesiell sort 😉 Her er sakset fra noen av utgavene 😉

Sånn, det var en liten omvisning av to av “rommene” i min lille blogg-blokk… der mye rart kan foregå 🙂

 

Er du klar for en utstilling om ikke altfor lenge? 😉

 


49 kommentarer

Siste innlegg