Da er man ikke syk lenger… ;-)

 
Man ligger sånn hele dagen…. halvsvak og sløv… vondt i hodet… på sofaen…syk….

Og så plutselig hører man DENNE karen nede i oppgangen, det smelles i postkasse-dørene, og klirres med nøkler..


Og du som har kjent meg en stund vet jo hvem HAN er? Og hvor glad jeg er i han… etter ørkentom postkasse i sommer.. og jeg trodde han minst måtte være kidnappet… og så PLUTSELIG han han begynt å vise seg igjen…OG var slett ikke kidnappet..

Og nå er det sånn…at når jeg hører han klirrer der nede, så blir jeg helt spinnvill…. og hvertfall ikke det minste syk lenger… for jeg er en posthund… hvertfall når jeg VET det er noe på vei til meg ….


Så da spretter jeg opp og ned, før jeg løper til postkassa…. for der skulle det være noe fra Wotka.blogg.no i dag 😀 Hanne skulle sende meg en premie, på konkurranse hun hadde i romjula, som gjaldt Tour De Ski. Og jeg følger med på Hanne og syklinga hennes jeg, NØYE, så da vant jeg 😀 Og i dag var DETTE på plass i kassa:


Jippie!!!!!!!!!!!!!!! Rive av papiret, helt vill i blikket… Og fant dette <3<3


Jippie igjen!!!! 🙂 Nydelige grytekluter, i  litt marius-aktig mønster. Kjempefine farger, som Hanne mener jeg skal bruke neste jul…Men jeg skal love deg at jeg begynner NÅ jeg altså  😀 For de var så fine atte: OG ikke bare EN, men TO 🙂


Er de ikke FIIIIIINE? 🙂 <3

Og et kjempefint kort som hun hadde skrevet bakpå, men jeg likte det foran kjempgodt også

Nydelig kort… og jeg har tenkt å bli kjempegammel <3 

Tusen takk Hanne, jeg er ikke det minste syk lenger 🙂 Og det er DIN fortjeneste 🙂

 

 Til deg som leser, du må følge med på Hanne og syklinga hennes i morgen. Her er premier på gang og greier 😉 Moro!!

 

30 kommentarer
    1. Tatt av kvinnene: Ja, det var nok mest et UTSLITT hue som var problemet, fikk slappet av litt og da kom jeg meg fort 🙂 Ja, var ikke de fine 🙂 Koselig med pakker. Jeg tror jeg må sende noen pakker igjen til folk 😀

    2. Moving On: Du ser han er litt kvisete og hengslete? I sommer hadde han bare shorts også, men jeg har kledd på han litt etterhvert 😀 Det ble jo litt kalt utover høsten 😀 Det er en del historie rundt disse figurene mine etterhvert skjønner jeg 😀 Ha-ha 😀

    3. Fru Stussli: Ja, du sykler jo nesten i kapp med henne 😀 Hi-hi. Ja, jeg likte de gryteklutene kjempegodt. Og jeg bruker mye grytekluter, er mye ferdgimat som skal inn og ut av ovnen 😀 Så de blir brukt MYE skal jeg love deg 😉 Fine farger på klutene, og herlig kort ikke sant 🙂 Nå er jeg ferdig med armene snart Bente 😀 Hekler dem RETT på bolen. Nå mangler snøring i brystet, og hetten 😉 Ha en herlig fredagskveld du også 🙂 KOSEMOSE <3

    4. Ja det kommer hver gang, så følte bare for å si det denne gangen, i steden for og bare tenke det!:)
      haha, og jeg som trodde du hadde eg lite godt øye for postamannen!! hahaha på en litt annen måte 😛 Men han måtte være en høy henglsete pupertetsgutt – fantastisk!! haha

    5. Jeg driver å heier på Hanne fra sykkelsete i Sveits 😀
      Knallfine grytekluter. Og enda bedre, du ble frisk!!!
      Ha en strålende fredagskveld!
      Klemmer i fleng

    6. Hanne: Ja, det er kjempeviktig å trimme, og du gjør det nå på en så morsom måte, at det må jo bli gøy for deg, OG for oss 🙂 Jeg synes det er helt spennende å følge med på deg, og jaggu fikk jeg noe fint igjen for det også 🙂 Og så liker jeg å være med på konkurranser jeg også, og det er ikke mange som har det på blogg, det er du og jeg og et par til 😀 Jeg må i gang med trening igjen jeg også, men foreløpig føler jeg fremdeles som jeg har noe på tvers i halsen, så det frister ikke veldig ennå…men jeg SKAL snart 🙂 På treningsstudio 🙂 Lykke til i morgen 🙂 Heier på deg fra følgebilen 🙂

    7. hehehe, så bra at du likte de..:))
      Kortet er kjøpt i Stocholm av dama som tengener de. Kjøpte mange, de var så utrolig fine..
      Godt du er frisk. God tur i morgen go takk for at du forteller om alt det “tullet “som er kjempealvorlig for min del :)) Tim for meg er livsviktig :))

    8. Moving On: Så koselig du smilebåndet kommer på glid når du kommer innom,det er det som er poenget mitt med blogg, VI skal kose oss, du,jeg og alle de andre 😀 Og bli litt kjent 🙂 HAN er jo han postmannen du ser på bildet der, totalt fraværende i sommer… ikke en regning fikk jeg en gang 😀 Og jeg har omtalt han mange ganger her skjønner du… En høy hengslete pubertetsgutt i stemmeskifte… for det måtte han jo være når jeg ikke fikk post 😀 Men rett før jul kom det rasende inn masse koselige presanger 😀 Og da likte jeg han veldig godt 😀 PS. Jeg har aldri SETT postmannen altså, det er VILL gjetting 😀

    9. ritahobbyfoto: Ja, var ikke de fine? 🙂 Koselige også, og de er i bruk allerede 🙂 OG nå er formen mye bedre, og hekletøyet freser gjennom fingrene 🙂 he-he

    10. vettu, jeg bare DIGGEr måten du skriver på!
      måten du er på og formulere deg. det er bare fantastisk!
      du får smilebande på plass hver bidige gang jeg innom her føler jeg!
      Men bra å høre formen steg etterhvert da.. selv om jeg er litt nyskjerrig på hvem HAN er som du så fint kalte han!:P
      de gryteklutene var utrolig fine!!!
      gratulere med den premien!:)

    11. Min matgale verden: Jeg vant på en DAGS-gjetting hun hadde, den andre tok jeg feil på også 😀 Men det var en dag hun spurte om hva vi trodde i forkant at hun ville klare, og DEN naila jeg 😀 Ja, var moro å få pakke når jeg var syk,du vet at jeg hopper jo da, og glemmer alt om sykdom 😀

    12. Så utrolig koselig:) Jeg tippet og på Hanne, men fulgte ikke så nøye med som deg, og tippet vel i overkant mye…så denne fortjente du:) Dessuten en fantastisk ting å få når man er syk:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg