Ja… så flagrer vi avgårde igjen da….. ;-)


Jepp…da er vi på vei igjen…over byen… i full fart… Så hvis du hører noen vingeslag, og litt tunge dump innimellom… så er det bare søsteren min og meg.. som flakser avgårde med kameraet rundt halsen… på vei nedover langs elva… Og innimellom må vi kanskje lande litt, med noen små dump…. Innom en kafe eller to… En liten kakao… eller kaffe…Og så flakse videre… For å forevige vinteren 🙂 For nå er det nemlig ikke lenge til hestehoven dukker opp… Så vi får være raske,og effektive… For jeg har nemlig en del vinter til jeg … som jeg ikke har fått ned på harddisken….

Så med appelsin i sekken, og en aldri så liten sjokobit i vindbuksa… er vi klare for en formiddagstur 😉 

Ha en fin lørdag så lenge. 

Hva er dine planer for lørdagen? 🙂

 


39 kommentarer
    1. deveny: Har ikke fått sett på dem ennå, men håper det 🙂 Var en deilig tur uansett, med basing i snøen for å få tatt enkelte bilder 😀 Håpe du har hatt en fin dag 🙂

    2. Livsrom: Oi? Dag med hageslange? Og ikke is… 😀 Det er helt utrolig.. Her er det så mye snø og is atte, jeg har ligget i snøen og tatt bilder i dag. 😀 Faktisk litt moro. Godt kledd da 🙂 Har du vannet eller? Håper du får en fin helg også Liv 🙂 Klemmer <3

    3. Hanne: Oi, kanskje du må gjøre noe med det klute-lageret? 😀 Jeg håper at noen av bildene ble fine. Jeg har ligget langflat ute i snøen hvertfall 😀 Du har moder-besøk ja, det blir vel kos 🙂 Jeg skal PÅ moderbesøk i morgen 🙂

    4. Håper du treffer blinkskuddet i dag.
      Her har vi ikke hatt så mye planer. Bare strikket noen kluter så nå er lagret snart på randen.
      Lader opp til morgendagen med moderen på middagsbesøk..

    5. Tatt av kvinnene: Jepp nå er vi tilbake, turen var herlig som vanlig 🙂 Koste oss, skravlet og lå i snøskavlene og fotograferte 😀 Nå skal jeg late meg i sofaen hjemme, med samboeren, middag og bilde-titting 🙂 Håper du har en kjempefin lørdag selv <3 klemmer <3

    6. cuskima: Det høres godt ut for deg å late deg hjemme med hundene 🙂 Det trenger du nok, og det å være alene litt er IKKE oppskrytt, men veldig godt innimellom 🙂

    7. Fru Stussli: Håper du har hatt en fin kursdag 🙂 Det var nok litt moro tenker jeg 🙂 Og har du vært på handling også? Hva? Kjøpt hva? …Nosy, nosy.. Mulig jeg har glemt det litt, men hvorfor er rumpa di så støl igjen ?? 😀 Jeg har akkurat kommet hjem fra fotosafari og er spent på hva jeg har fått bilder av 😀 Har ligget rundt i snøen i dag 😀 Klemmerimassevis <3

    8. passion4lifeandtravel: Ja, vi er mye på tur, og det er superkoselig 🙂 Blir jo mye skravling og sånn i tillegg 🙂 Og det trengs. Ble mye fine bilder i dag også tror jeg,ikke sett gjennom ennå 🙂 OG så fikk jeg en liten gave også <3 Moro :-)Håper du har hatt en flott dag Mette 🙂 Klemmer <3

    9. Benedicte Fjeldberg: Takk-takk 🙂 Da er jeg tilbake igjen 🙂 Flagret ferdig, og fått masse luft 🙂 Og bilder. Veldig koselig tur 🙂 Klemmer igjen 🙂

    10. Tittei
      Nå er jeg akkurat hjemme fra kurs med innvandringsdamene 🙂 Sliten, men fornøyd 😀
      I dag skal jeg handle litt med kjæresten min, pleie den støle rompa mi og strikke litt. Åsså er det sjokoladedagen 😀
      Kos deg med kamera og søsteren
      Store klemmer!

    11. karenmarenmette: Du skal se vi plutselig går på hverandre 😀 Hi-hi.. Men vi bruker nok litt lang tid så det spørs 😀 Ha en fin og koselig dag Karen, høres ut som en fin lørdag du planlegger <3 klemmer <3

    12. Helge: Du er aktiv du 🙂 det er lurt. Både sport og kultur. Det beriker kropp og sjel 🙂 God skitur 🙂 Du må jo få ganske bra kondis etterhvert 🙂 Ha en fin og aktiv dag da 🙂

    13. Min matgale verden: Ja, vaske klær er ingen dum ide 😀 jeg har nettopp hengt opp her 😀 Men i dag skal jeg bare gå tur og gnafse kake på kafe 😀 Nyt lørdagen du også, med egenbakte kaker 😀 Stor klem tid deg min venn <3

    14. Gikk 4-5 km på ski igår kveld med en solid pause med pølse over bål, skal på ski i formiddag også den samme veien som i går men uten sekk. Dessuten blir turen lengere i dag. Men før det blir det en kiwitur og en oppvask. I ettermiddag skal jeg på teater og se på en revy laget av elevene på Danvik fhs har laget. Så det blir gøy. Hva jeg gjør i kveld vet jeg enda. Ha en fin lørdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg