Heldiggrisen :-)

I dag har jeg vært heldiggrisen Frodith… 

Jeg har hatt en herlig dag. Gått en 4 timers tur ved Akerselva, og den er vitterlig ikke mer enn 1 time om man løper hele veien… Og det sier noe om at jeg har kost meg underveis. Turen var jo selvfølgelig som du så i dag tidlig, en fotosafari i utgangspunktet. Så i dag har jeg faktisk rullet rundt i snøen, for å få de beste bildene. Godt da med lue, votter,vindbukser og den forferdelig stygge dunkåpa… Da kan man rulle da… 😉

Men ikke nok med en nydelig tur ute i naturen, vi måtte selvfølgelig på kafe, både en og to ganger. Og jeg fikk PAKKE også, av søsteren min…enda jeg har ikke bursdag en gang..

 

Så da er jeg jo verdens heldigste… verdens heldigste søster.. For se hva jeg fikk 😉


 Er de ikke fine??? Vet du hva det er? 

Kveldens lille nøtt, hva er dette jeg fikk i gave? 😉

 


46 kommentarer
    1. Dette høres ut som en ganske ok lørdag ^^ Fotosafari og pakke på samme dag! Nå fikk jeg sniktittet litt på det andre innlegget du har lagt ut så jeg vet hva det er, men hadde aldri klart å tippe hvis jeg ikke hadde sett det. De var veldig søte da, og passer jo perfekt til tunikaen din, fargemessig 😀

    2. Så deilig å gå tur 😀 Ut på tur, aldri sur, liksom 😉 Og heldige deg som fikk gave, selv om du ikke har bursdag på en stund- en aldri så liten overraskelse liksom 😀

    3. Høres ut som en perfekt lørdag 🙂 nå har jeg studert gaven en god stund og prøvd å tenke hva dette kan være… Det er jo begrenset hvor mange steder nan kan tre på seg disse på kroppen! Så enten albuer eller knær. Gleder meg til å se bildet med fasiten. For det kommer vel et bilde? <3

    4. Spinningqueen: Hi-hi, ja du får se snart, kommer svaret snart 🙂 Hjemmelaget fra søsteren min, snillingen <3 Ja, dagen var kjempefin,full av påfyll på alle måter 🙂

    5. Så hærlig!! Sånne dager er topp!:)
      Koselig med gave da… <3 Jeg elsker å få gaver!!!
      Kan det være en sånn der votteting? Sånn som du putter begge hendene i?

    6. Engla: Ostepop-kveld høre ut som et godt begrep 😀 He-he. jeg tror jeg må ha noen sånne egne kvelder jeg også, og så heller droppe de andre dagene :-D…

    7. Livsrom: Ja, den er ikke så lang skjønner du, men vi har jo så mye bilder som skal taes 😀 Ja, jeg kunne jo trenge noen albuevarmere 😀 sånn som jeg rullet i dag hvertfall…he-he.. HÅper du har hatt og har en super dag 🙂 Klemmerivei<3

    8. Fru Stussli: En kjempekos dag, driver på i snø til knes i mange timer, og noen bra bilder blir det jo..:-D Litt skummelt også ja..er jo det å undervise.. Men mest gøy 🙂 Åååå, gleder meg til å se dusken 😀 Ja, høres jo litt på kanten ut men..:-D Ha-ha. Har du gått mer på skøyter altså, etter forrige helg? 🙂 Ja, da blir nok rumpa støl… Det blir den om man faller eller ikke, sliten i musklene. til sommeren kjøper du rollerblades, og så går vi sammen 🙂 Gullfisker er godt. Ingefærsjokolade-klem herfra <3.

    9. frustrertfrueihouston: Ja, ikke sant 🙂 Jeg fikk pakke forrige gang vi var på litt ordentlig tur også. De bekymringsdukkene, hvis du husker de? 🙂 Og nå noe hjemmelaget 🙂 Får legge ut hva det var snart 😉 Jeg har en snill familie 🙂 Er veldig glad for det altså 🙂

    10. Først så lurte jeg virkelig på hvor laaaaang den elva ER? Men forstod snart at her har det vært mye kos inni bildet;) Forstår du har hatt en super dag:):)
      Jeg tenker du må ha noe som varmer albuene når du driver å ruller rundt i snøen og tar bilder;)….Har aldri hør om albuevarmere, men hvorfor ikke?;)
      Ha en fortsatt fin lørdagskveld:) Klem<3

    11. Knebeskyttere?
      Høres ut som du har hatt en fortreffelig dag 😀
      Kurset gikk bra (bare en skummel ting), med masse barnslig moro :-DDD
      På byen handlet jeg dusk og den skal jeg vise frem i morgen :-)) Vise frem dusken min faktisk *fnise*
      I morgen skal jeg sørge for at rumpa blir enda mere støl. Jeg lærer meg å stå på skøyter vettu og det går utover rumpa :-DD
      Stoooooooooor lørdagsklem med gullfisker på

    12. Så koselig med en lang vintertur med søster. Og snill er hun jammen som gir deg pakke uten at det er bursdag! Lurte på om det er en slags tøffel, men da burde de vel ikke hatt “hank”? Jeg har sett noe lignende før men husker ikke hos hvem, så nå bare venter jeg i spenning. Likte forslaget om albuevarmere, det var kreativt.

    13. ja, hun bare såg på meg, gikk på vaskeromme , la seg med rompa mot meg, å når jeg kom inn for å vaske klær gikk hun rett til døra og ville ut.. så er nok en form for straff.
      mens broren maler som bare det her vi ligger 😉
      da blir det utklining 😉

    14. Moving On: Ja, kline ut noen, det gleder vi oss til 🙂 Og han ene pusen, litt snurt eller? 😀 Den andre som hodepute ja 😀 Herlig 🙂

    15. ritahobbyfoto: Morsomt å høre hva dere tror 🙂 Jeg legger ut et bilde som forklarer litt mer senere 😀 Koselig å få pakke PÅ TUR 🙂 Snille søsteren min <3 Laget selv og greier 🙂 Ha en fin kveld videre du også 🙂 Klemmer <3

    16. har ene pusen som hodepute ass we speak.. haha
      den nandre sprang rett ut og vært ute siden.. haha
      jaa ble en del , tenker jeg skak kline ut noen etterhvert 🙂

    17. Kristin: Ikke pakke i posten, fikk av søsteren min 🙂 På turen 🙂 Jeg sier ikke noe om hva det var, legger ut et bilde som forklarer litt senere 😀 Hi-hi Håper du har hatt en kos dag også 🙂

    18. Moving On: JA, det tar jo litt tid å komme seg etter sånn reising, så kose deg i sofakroken til du kommer til deg selv igjen 🙂 Mye fine bilder kan jeg tenke meg da 🙂 Velkommen hjem da 🙂 Kos deg hjemme. Pusene ble glade tenker jeg 🙂

    19. ja, slike turere er morro, og ikke minst verdifulle 😉
      ja jeg kom hjem i 17 tiden, så er helt kake i hode, så var veldig godt og ikkje gjøre noe annet en å se gjennom bilder fra turen 🙂

    20. ladyaugust: Hi-hi, så det tror du? 😀 Ja det er ikke bra å bli kald på albuene har jeg hørt 😀 Ja, dette har vært en PÅFYLL -dag, og det har jeg ofte i helgene, man skulle bare ha litt mer tid til å fylle på i uka også, for vi trenger det altså 🙂 Klemmeriveialtjegkan <3

    21. Så fint at du har hatt en så fin dag! 😀
      Og pakke i posten og greier! 🙂
      Jeg ville tippet det var tøfler..?
      God lørdagskveld videre :)0

    22. hahaha albuevarmere såklart 😀 DET var jo ikke såå vanskelig å se heller. Så herlig at du har hatt en fin dag sammen med søs 😀 Goooodklæm 🙂

    23. Moving On: Ja, det er storkos på turene våre 🙂 Mye fine bilder og masse skravling, påfyllturer 🙂 Er du hjemme igjen nå? 🙂 I så fall, velkommen hjem <3

    24. ewymarie: ER du der nå og spiser? 😀 Nei… pleier å være kanskje 😀 Rundt i det området liksom 😀 Aldri spist der jeg. Ja, et herlig sted å gå tur, og mye forskjellig å ta bilder av der, selv om jeg har gått hundre ganger før liksom 😀

    25. Engla: Ja, dette er en av PÅFYLL-dagene liksom, og det er de fleste av foto-og -gåturene våre 🙂 Jeg avslører senere hva det er jeg fikk og sier ingenting nå vettu ;-)He-he. Ja, kvelden er god den også 🙂 Din også? 🙂 Klemmergigaklemmer <3

    26. Det er et fint sted å gå tur 🙂 Jeg får nok gjøre det i stedet for å spise tapas p Champagneria i Mathallen 😉
      Ingen anelse om hva dette er…?

    27. Åh så herlig med sånne dager <3
      Søsterkos med stor S 🙂
      Jeg gjetter på sokketøffler 🙂
      Håperkvelden din er like fin som dagen min venn <3
      Stoooor klem fra Engla

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg