“Ding-dong!!” (*det ringer på* )

Tittei!!! Å jasså ….måtte du titte i dør-kikkehullet ja… det måtte du…. enda du SÅ det var  et brev på vei inn  på matten din…. Men du måtte nok skynde deg å se hvem det var fra… Ikke sant? 

 

Ja, her er er jeg da…. står og henger her på utsiden , i gangen, jeg… ;-)…. Jeg ville jo bare skynde meg med med denne invitasjonen jeg… og så stikke igjen… For jeg ser jo  ltit rar ut i dag da skjønner du..

Så da regner jeg med du skjønner hva det gjelder 😉 Jeg har med invitasjon til årets KARNEVAL på blogg-blokka!!! Juhuuu!!

 

 

Se der ja… Noe oppi konvolutten.. INVITASJONEN


Her kan ALLE være med!! Har du en anonym blogg, så er det bare å sminke seg så ugjenkjennelig,eller ta en maske på i tillegg, briller, løsbart, hva enn du måtte ønske… for å gjøre deg ugjenkjennelig.. I fjor hadde jeg med folk med masker, med strømpebukse-hoder, med LUER over hele hodet. Og noen med  hele drakter.

Jeg håper så mange som mulig blir med, for da kan det bli et morsomt opptog, og opptoget er jo en del av festen, som da blir mandag 10. februar, når jeg har fått inn alle bildene, og fått igang sambarytmene…. Så mens du sender inn bilder, så skal jeg bake cyber-kaker og ordne med alt i festlokalet… Og det BLIR i Galleri Frodith altså, den store festen blir… 😉 Ved scenen og alt…

Da kan du kose deg med bilder av et par av deltakerne fra i fjor, jeg har vist noen andre tidlligere HER, hvis du skulle trenge litt inspirasjon


Monicaprover.blogg.no (ikke sett henne på en stund men… )


Mammaen til Lille Supermann (min venninne)


eljos-eljos.blogspot.no/

Vel, det var noen av fjorårets- nå gleder jeg meg til å få inn ÅRETS karnevalsbilder

Vil du være med? Skynde deg å sende bilde da , gjerne i dag:-)  Men senest innen søndag 9. februar kl 20 til 

[email protected]

 


 

38 kommentarer
    1. Tatt av kvinnene: Ja, snike rundt 😀 Håper du får en god helg Sara, jeg skal ligge å sove for det meste 😀 Er veldig veldig trøtt 😀 Stor klem <3

    2. Hehe, det er bra du ikke ble oppdaget! Herlig, da skal jeg prøve å finne frem i løpet av dagen 🙂 Gleder meg egentlig mer til å se alle de andre kostymene, jeg tror du har veldig mange kreative og flinke lesere 🙂
      Ha en fin start på helga. Stor klem <3

    3. Tatt av kvinnene: Ja, nå har jeg hengt her en stund altså… 😀 Og ingen så meg ;-D Ha-ha.. Så bra du kommer på karneval 🙂 Nå har det begynt å tikke inn noen få bilder,men de fleste venter ofte til siste liten 😀 Bare ta noe gammelt, mange som gjør det, det er helt greit det 🙂 Du hadde jo fin maske bare fra nyttårsaften også du, men har du noe mer morsomt så kom med det 😀 Gleder meg til å se 🙂 og moro at du vil være med 🙂 KLemmerflat <3

    4. Oi, stakkars deg da har du hengt utenfor døren min ganske lenge. Vel som invitasjonen er levert får du ta med den lille søte halen hjemover 🙂 Jeg kommer selvfølgelig på karneval! Må bare tenke litt over hva jeg vil gå som. Jeg har et par morsomme bilder fra ting jeg har vært med på før og siden jeg har ganske mye å gjøre denne helga hadde det jo vært lurest å brukt noe gammelt. Men nå har jeg jo gått å gledet meg litt til denne utkledningen da! Jeg får se hva jeg klarer å grave frem hjemme hos mamma i helgen 😀
      Gleder meg skikkelig til alle bildene ^^

    5. Engla: Åå, håper du får til et eller annet 🙂 før søndag Et aldri så lite morgentryne med hatt eller noe annet rart 😀 DU må kose deg masse i Trysil da 🙂 Hele helga <3 Kosogklem på deg <3

    6. Herlig, så gøy!!!!
      Jeg har kjempelyst til å være med, men drar til trysil i morgen, så da spørs det om jeg får det til…:(
      Men jeg skal prøve så godt jeg kan, for det er jo så gøy at du lager i stand 🙂
      Samme hva blir det ihvertfall spennende og gøy å se hva dere finner på 🙂
      Nå skal jeg stupe til køys og mitt kveldstryne eller morratryne hadde kanskje vært nok det til å skremmme, hihi
      Sov godt og drøm søtt min venn <3
      Nattaklemmer i bøtter og spann <3

    7. MOONBEAMSCORNER: Så bra!! Månestråle ville være fabelaktig, hvis du klarer få til det 🙂 Men trenger ikke være veldig avansert heller, bare litt sminke og en hatt gjør mye det 🙂 Klemmer på vei <3

    8. Jaaa det vil jeg være med på 🙂 Karneval er jo gøy. Så får jeg pønske ut noe vannvittig bra da. Må vel i grunne bli en månestråle det da? På den annen side er det vel litt mye kropp på dama til å kle seg ut i kun en månestråle….hmmmmm pønske tenke så lenge. Klemz fra Månsetråla 🙂

    9. Elin Slåen: Ja, du må ikke i dag, men FØR søndag 🙂 Og det trenger jo ikke være så veldig avansert 🙂 Jeg skal bare kle ut ansiktet 🙂

    10. deveny: Da må du prøve FØR helgen 😀 Hi-hi. Det skal ikke mer til enn en fjong hatt og noe morsom sminke eller briller 😉 Så kos at du leser alle innleggene mine 🙂 Jeg er innom deg HVER dag, og det ser du nok på kommentarene, for jeg kommenterer alltid, men jeg rekker ikke alle innleggene hvis det er mange hver dag 😀 Men en gang minst pr dag 😉 Morsomt med kurs da 🙂

    11. Jeg skal forsøke å få tid. Skal på kurs i helgen, så jeg kan ikke love noe, men jeg lover å lese innlegget 🙂 hihi, jeg leser alle innleggene dine 🙂

    12. deveny: Så bra 😀 Uansett hva du kler deg i,moro blir det uansett 🙂 Håper det blir mange med da 🙂 Da blir det langt “opptog” 🙂 Gleder meg til å se hva du finner på <3

    13. ladyaugust: Hi-hi, jeg regner med du HAR noe kanskje 😀 Fikk jo DET fine i fjor da 🙂 Du kommer sikkert på noe 🙂 Før søndag 😀

    14. frustrertfrueihouston: Herlig at du blir med 🙂 Jeg håper at så mange som mulig blir med, jo lenger tog jo mer moro for alle sammen, og jo mer å le av eller bare synes er FIIIINE :-)Håper du har en svingende fin onsdag du også 🙂 Gleder meg til å se bilde fra deg 🙂 klemmer <3

    15. Helge: Ja, jeg håper også at så mange som mulig blir med 🙂 Da blir det moro, men blir gøy uansett synes jeg da. Men jeg prøver å piffe opp karnevalsstemningen litt, for å friste folk litt ut av komfortsonen sin… så får vi se 😀 Bra at du blir med da 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    16. Dette blir bra. Har alt tatt et bilde som jeg sender iløpet av 2-3 dager. Håper det er flere som deltar enn sist. Ha en fin kveld.

    17. Lisbeth Pedersen: Ååå, så gøy at du likte 🙂 Jeg håper du finner noe du liker selv. For det er jo ikke RIO vi snakker om, men et ganske beskjedent lite tog i blogg-blokka 😀 Ha en strålende dag Lisbeth 🙂 Stor klem <3

    18. Hanne: Ååå, Hanne, håper du blir med! Du var jo så herlig i fjor 🙂 Og det er jo noen dager til søndag :)) Ha en fin dag da 🙂

    19. ritahobbyfoto: Du finner sikkert noen filler, eller bare noe til ansiktet, for det er helt greit som du så i fjor. Mange bare ansikter. Og med masker, eller hva de måtte ha for hånden 😀 Blir så moro skjønner du, med mange med 🙂 Håper du blir med 🙂 Klem <3

    20. Fru Stussli: Så bra at du er med, og gleder deg 😀 Ja, det er jo moro med litt BALL her inne 😀 Kiss-fyren høres jo moro ut da 😀 Ja, klovn og heks også, eller hva som helst 😀 Jeg skal IKKE være gris, men heller noe annet 😀 Skal finne på noe her oppe tror jeg 🙂
      Uff, stakkar både deg og Ville-Vilde, det blir ikke gøy, men MÅ til. Håper dere kommer dere gjennom det uten for mye triste greier. Ha en kjempeonsdag 🙂 Klemmerpåallekanter <3

    21. Hehehe, ja, du sier noe, får se hva tiden tilsier, du vet jeg er på kjøret for tiden. Stoffet har aldeles tatt overhånd.
      Men med tid kommer råd :))

    22. Wooohooo jeg er klar. Kanskje jeg kan være en sånn Kissfyr? Eller klovn igjen? Eeeeeller heks 😀
      Åh nå må jeg bestemme meg!
      Hurra for fineste frodith som finner på så mye gøy <3
      I dag skal jeg gjøre noe jeg gruer meg masse til, men som jeg må.
      Jeg må fange inn VilleVilde og sette henne i bur. Å være fanget er det skumleste hun vet og så må jeg gjøre det i deg. Hun skal til dyrlegen og steriliseres. Men det med buret er jo det verste. Sist gang bæsjet hun på hele seg og på buret av bare redsel 🙁 Lille pusejenta mi <3
      Ha en strålende onsdag
      Klemmer opp og i mente

    23. miastorp: Så bra Mia! Jeg så for meg at du er litt klar for sånt, og det er KJEMPEMORO at du er det. Ja, ta one-piecen til Leo 😀 eller en annen one-piece 😉 Stakkar Leo 😀

    24. lithanna: SÅ BRA! Du er alltid positiv til sånne ting 🙂 Du har jo vært med på foto-konkurranse før og greier 🙂 Håper du finner noe 🙂 Blir artig med litt langt tog om det er mulig å få sparket i gang en gjeng 😀

    25. Moving On: Ja, jeg håper jo at DU blir med da 🙂 Det blir morsomst med langt tog 😀 du finner sikkert noe 🙂 Enten et bilde du har fra før, eller ta et nytt og mor deg litt mens du holder på 😀

    26. Ja nå fikk du meg til å tenke på helt andre ting en hverdag 🙂 Dette blir gøy! Bare jeg finner ut hva jeg skal være… hmmm.. Kanskje jeg kan låne one piecen til Leo! Leo, puss puss puss…kom da… 😉

    27. Min matgale verden: Så bra 🙂 DU hadde jo herlig utkledning i fjor også 🙂 Og det har du sikkert i år også 🙂 Ha en herlig fri-onsdag, nå løper jeg ut i verden,med grise-klær og alt 😀 Ha-ha… Klemmer <3

    28. Sambarytmene går allerede igjennom kroppen og kastanjettene rasler i ørene…jeg er SÅ klar til året karneval…og når man får en “gris” på døren før klokken 7 om morgenen,
      ja DA altså! DA blir det karneval gitt!! Jeg gleeeeder meg! Ole-ole-ole..samba`n er løs og alt det der… stor utkledd klem med sambarytmer på vei over fjellene:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg