OOOOleeee- ooooleee…. sambaen er løs….!! :-D

Ja, foreløpig er det bare meg som går her og trasker da…  og øver…. i sambatakt…vrir litt på rumpa…og prøver meg fram…… men jeg håper jo på at det skal bli noen flere etterhvert 😀 Vi kan jo ikke ha en karnevalsparade på mandag med BARE meg 😉 Det må vel være toppen av kjedelig karneval… (og nå har det begynt å komme inn noen bidrag altså :-))

Så går du kanskje rundt og lurer på hva du skal være? Hva du skal kle deg ut som, og det er jo slett ikke noe stor sak… Som du ser over (selv om det der er litt jukset til…), så er det nok med en hatt eller en bart, en hjelm eller en snute.. litt sminke eller et bar briller… Det er ikke så STOR sak, det er mer snakk om å gå utenfor komfort-sonen sin bittelitt, og lage litt ball 😉 Samlet blir det et bra opptog, uansett om du er utkledd som VAFFEL eller TANNLEGE 😉

Så da oppfordrer jeg igjen ALLE, om å kaste seg uti det, med store eller små føtter, og sende meg bilder hvor du er bitetlitt utkledd 🙂

Send bilde til [email protected] innen søndag 9. februar kl 20

Så blir jeg så glad som bare det!! 🙂

 

Håper du fr en fin fredag og at du skal gjøre noe hyggelig?

 

 

31 kommentarer
    1. Lisbeth Pedersen: Du er tøff og sprek som gjør det, og det bildet var bare KNALL-fint <3 Kikket inn mied en gang 🙂 Nå skal vi lage moro Lisbeth <3 Søte, snille deg 🙂 Jeg blir jo så glad atte 🙂 Stor takk fra meg og en gigaklem i retur <3

    2. Jeg liker egentlig ikke å kle meg ut, eller å ta bilder 😀 men hva gjør vi ikke for Frodith 🙂
      Bildet er sendt på mail, så nå er det for seint å angre 🙂
      Nattaklem

    3. eg sov 2 timer i natt og var lys våken -gikk til dyrlegen og var der noen timer så droppet gubben meg av hjemme,han på jobb og eg i seng………..som et lys i 3 timer,alikevel vil eg bare sove nå hahaha,men MÅ nesten holde meg våken og drikke litt og spise litt mat

    4. cuskima: Stor forståelse for den sove-greia nå om dagen… er så trøtt som ei sofapute selv jeg… Meldte avbud på sosial greie med noen venner i dag, fordi jeg er sliten og føler meg syk nesten.. Orker ikke store settinger med folk da.. Gleder meg til det blir litt lysere og lettere, men i morgen skal jeg ut å fotografere regnet 😀 Gir meg ikke 😀

    5. eg har alltid vondt i nerver og senere så dette er ikkje så anderledes. Det som er verst er slappheten og svimmel og føler meg som en nyfødt kalv. Litt ME følelse.Sove hele døgnet kunne eg gjort om eg fikk lov hahaha

    6. venkesstrikk: Hi-hi.. Jeg håper jo på det da 😀 Bare håper noen blir med da, jeg har fått noen bilder, men tror de fleste venter til lørdag, søndag… det er litt vanlig 😀

    7. cuskima: Hm… da tenker jeg du burde til legen igjen jeg, burde vel gå litt fortere dette…? Eller er det pga du var utslitt i forkant? Må bruke tid liksom?

    8. frokenfjeldberg: Nei, jeg skjønner det kan være litt travelt for deg 🙂 Og på reisefot og alt 🙂 Men har du noe liggende, er det bare å sende noe gammelt :-)Håper du koser deg på Algarvekysten 🙂 Stor klem til deg også frøkna 😀

    9. Tatt av kvinnene: Jada, bare lever når du får tid 🙂 Jeg driver bare med påminning til folk som eventuelt skulle ha glemt det 😀 Det er ikke kommet mange enda, de fleste venter ofte til lørdag, søndag. Og akkurat utkledning har folk litt hemninger for, så jeg regner ikke med MAAANGE, men noen blir det nok 🙂 Og moro er det uansett, synes JEG da 😀 Klemmer til deg <3

    10. Her hadde du mange fine looker ^^ Jeg skal se hva jeg finner når jeg kommer hjem til mamma, har ikke så mye utkledningsgreier i Oslo 🙂 Kan prøve å rekke å sende i dag, hvis ikke kommer det i morgen 😀

    11. Fru Stussli: Uff, stakkar Emmerten. Håper hun blir fort frisk da 🙂 Ja, dere får stelle godt med henne, jus og tv kan gjøre underverker. Håper hun er frisk som en fisk på kort tid igjen <3 Store god bedring klemmer til Emma, og stor god-klem til deg også <3 🙂

    12. edelirosa: Ha-ha, ja du synes jeg var lekker ja 😀 Hi-hi.. ja, vet ikke det akkurat, men er litt moro å fjase litt syne jeg 🙂 Ha en flotters helg du og 🙂

    13. Her er vi hjemme med febersyk Emmert i dag 🙁
      Kanskje hun er i form til å leke karneval i morgen. I dag blir det jusbokser og tv på frøkna.
      Ha en strålende fredag
      Stoooore klemmer

    14. ritahobbyfoto: Jepp, disse tok samboeren med litt sånn jukse kamera- bare for å legge på litt sånn redigering over så man kan se litt hva man kan være f eks. Jeg har fått bilde med en som har maske 🙂 og noen andre rare ting 🙂 Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg