Julegaver til langt over påske… ;-)

Når postmannen har tatt seg ferie litt igjen…og han kun gidder å dukke opp når det er noen regninger som må på plass… DA er det litt ørken-aktig nede i gangen der postkassene står… Det er som en folatt by…Det blåser høyballer rundt omkring, og man må ta fart for å komme seg over de støvete steppene der nede… 

Men da er det  EN som var så lur til jul at hun kjøpte julegave til meg som varer langt uti mars-april minst… Et lite abonnement på Nemi-blader. Det var Mammaen til Lille -supermann som kjøpte dette til meg 🙂

Så jeg har ingen grunn til å be noen om en duell der nede i gangen… for postmannen dukker plutselig opp igjen,med stjerne på brystet , og  med mer ammunisjon enn jeg kunne ønske meg… Herlig med julegaver i februar 😉

 

Får du julegaver i februar? 😉


40 kommentarer
    1. hippiesummer: Ja, det var skikkelige stas, og jeg hadde glemt det litt, så det var litt overraskende. Som regel må man bestille litt selv skal man få julegaver i februar 😀 Hi-hi Ha en fin dag 🙂

    2. Kristin: Og her var jeg visst i seng ja 😀 Helt greit å få ting man bestiller selv også, men jeg hadde glemt dette så det var enda mer moro. Overraskende 😀 Håper du får en fin dag, jeg la meg tidlig i går. Er ikke helt i form..

    3. Livsrom: Å, ja, da har du samme som meg da 🙂 Litt blader 🙂 Moro <3 Og kan bestille selv også. Jeg synes det var veldig kos gave dette her. Får 5 blader til i posten 🙂 God morgen og ha en fin dag Liv. Godklemmen <3

    4. MOONBEAMSCORNER: Helt fint med pakker man har bestilt selv også 🙂 Ikke like overraskende, men like moro. Og du har jo bursdag snart ja 🙂 Det er litt kos da 🙂 Da får du sikkert en pakke eller to, om ikke i posten 🙂 Ha en fin dag Månestråle <3

    5. Så utrolig smart med abonnemang! Om en er glad i blader så er det jo supersmart! Nemi er jo kjempegøy, og faktisk lærerikt! Kos deg masse med Februarsgaven din! 😀
      Jeg har ingen julegaver jeg får så sent.
      Peace and Love ❤

    6. Koselig å få blader i posten 🙂 Jeg fikk et i dag jeg også, men det noe jeg har bestilt selv. Ingen julegaver på meg i feburar – foreløpig 😉
      God natt 🙂 Håper du får en fin dag i morgen!

    7. Gøy med sånne gaver når det er tørke i postkassa;)
      Ja, jeg har faktisk en julegave på vent;) Jeg fikk gavekort på blad-abonnemet, og der har jeg ikke bestemt meg for hva jeg vil ha ennå. Jeg kan bestemme, og vips kommer det litt lesestoff fremover en stund. Kjekt å ha en slik uåpenet reserve:)
      Nattinatt<3Nattaklem herfra<3

    8. Dårlg med julegaver på denne tiden, men ikke så lenge til bursdagen min da 🙂 Pakker får jeg derimot masse av i posten om dagen, dog betalt av meg selv, men akk så spennende. Takk gud for e-bay, såååå masse fint, bra og billig 🙂 en glemmer at en har bestillt og plutselig etter noen uker dukker det nesten daglig opp pakker, og det lyser jo opp dagen litt vettu. Klem til Froditha, og hils postmannen 🙂

    9. ja skal sende om fåå strakser.. hahaha
      guud folk må tro det har klikket for meg!!
      Når du får bilde.. så kan du tenke “jeg VAR nydusjet!! hahaha

    10. Mammaen til litt større Supermann: Hi-hi, ja der var mammaen til Litt-store-supermann nesten nå. Og GJETT om jeg gleder meg til å se deg snart!!? Ja, et håndavtrykk, ikke noe er bedre, og koseligere. Og når til og med lille supermann synes det er moro, da er det en god gave 😀 De blir nok kjempeglade, mødrene 🙂 Takk for Nemi, kos å få i kasse altså 🙂 Klemmer <3

    11. Moving On: Har du en hatt og et par briller, så har du et kostyme 😉 Kanskje en rød leppestift. Man trenger ikke være NOE liksom 🙂 😀

    12. Johooo – så bra du kan kooose deg og leve på jula enda litt til 😀 Jeg får ikke julegaver i februar – men jeg gir bort gaver også i februar 😉 På søndag er det morsdag og her i huset synes vi at vi har skikkelige gode gaver til mødrene våre i år: Litt-større-supermann sitt håndavtrykk i glass og ramme. Vi kan for en gangs skyld si at vi gir bort noe hjemmelaget og vi hadde det veldig gøy når vi lagde det sammen – alle tre 🙂 Kanskje vi sees på karneval. Klem

    13. jaa.. digger den.
      du får så mye humor frem, tror du kunne skreve om en sammenkrølla pledd på sofaen, men alikavell fått det til og blitt fengende lesing!
      oooh, spennende med spesialinnlegg.. we like we like! 🙂

    14. frustrertfrueihouston:Oi, det hørtes ganske moro ut da 😀 og plutselig få en dumpende ned sånn 🙂 Denne Nemi-pakken visste jeg jo om..men hadde glemt det igjen 😀 Nå er det snart helg og det skal leses, fotograferes og kles ut 😉 Hi-hi

    15. Ingen julegaver i hittil i år, men i fjor kom en i slutten av januar, og den var sendt tidlig i desember. Tipper den hadde lurt seg bort under en reol eller noe, og så dukket den plutselig opp når vaskedamen kom eller noe.. Kos deg med Nemi!

    16. Moving On: At du selv har handlet teller i massevis 😀 Hi-hi 🙂 Og nå er det snart helg, og jeg skal bare lese blader og bøker, og ligge paddeflat på sofaen tror jeg 🙂 Ligge her og ordne spesialinnlegg på laptopen 😀 Så koselig at du liker måten jeg skriver på 🙂 *glad* <3

    17. Bare digger måten du formulere deg på og forklarer på.
      Nice, smart gjort, nope, tenker aldri på det en gang.. Men har handla noen julegaver alt da, om det kan telles litt? haha
      selv om det ikke er til meg 😛

    18. nei,men er noen som får kalendergave i februar av meg hahaha sånn er det når helveteilden slår en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelt ut

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg