Så rart det kan bli…

Nå har jeg sittet og lekt meg litt her igjen, med bilder og redigering, og jeg skal nok finne noen lure måter å bruke dette på etterhvert. Foreløpig er det mest en lek, for å finne ut av ting, men det blir mange morsomme effekter hvertfall 😉


Originalen i Dubrovnik

 


Svart-hvitt


Tegneserie-variant


En smule sjøsyk…


Alien….


Og i Kaleido-skop -varianten… du vet de kikkert-sakene man vred på og så ble det så fint mønster 😀

Hvilket bilde likte du best?

 

Ja, og så  er vi snart klare for karnevalsparaden vår 😀

Hornmusikken har øvd, toget har hatt generalprøve, dansetrinnene er innøvd og vi er klare for morgendagen…

Så da gjenstår det bare å ønske alle velkommen til å titte på DEN EKTE KARNVEVALSPARADEN i morgen. KOM OG SE!! 🙂


Vi vrikker og danser oss gjennom dagen, fra tidlig morgen, til langt utpå dagen, så det er bare å komme innom å titte på den herlige gjengen det ble til slutt <3

Takker, klemmer og bukker til alle som har sendt inn bidrag 🙂

42 kommentarer
    1. Tatt av kvinnene: He-he, ja det er mye rart man kan gjøre med redigering, og det er ganske gøy synes jeg 🙂 Får mer og mer dilla på redigering og på foto jeg 🙂 Ja, da regner jeg med du har sett opptoget nå 😀

    2. Det gikk nesten litt rundt her etter å ha sett de to siste der 🙂 Tror nesten jeg likte de to best, de var så crazy og annerledes. ^^
      NÅ gleder jeg meg til å lese karnevalsinnlegget! Hihi 😀

    3. Vanja: Er det noe med designet ditt da? Jeg kjører skikkelig plankeopplegg på mitt design… ikke noe rart. Så jeg har ikke mye trøbbel heller 🙂

    4. JA de er viktige, og jeg blir sint på hele opplegget desverre..) Til og med kommentarene fra alle som jeg er inne og kommenterer på for tiden vises ikke hos meg som vanlig. Kipt.

    5. lulltove: Ja, jeg har egentlig litt det synet på det jeg også fremdeles, Folk som driver på Instagram og sånn, og får DE FINE bildene, med skikkelig orangsje himmel og sånn…. Og det var jo faktisk ikke SÅ oransj det det de tok osv… Og da føler jeg det er litt juks også. Jeg liker best å være flink med motivene, finne fine motiver, det er liksom DER jeg har min greie…Og de blir som rege lagt ut her, uredigert. Bortsett fra disse forsøkene. Og hvis jeg skal lage noe spesielt utav det, spesielle innlegg, så kan det hende det blir fint MED redigering 🙂 Det er jo kos at den ekte varen duger ennå 😀

    6. Vanja: Æsj, kjedelig når det blir så mye tull da 🙁 Jeg får helt panikk, når det tuller seg til her, for jeg kan ingenting om de tekniske tingene her inne 😛 Men heldigvis lite sånt, enten har support kunnet ordne, eller samboeren, så langt 🙂 Bilder er jo viktig for et innlegg også synes jeg 🙂

    7. Bilder er gøy å leke med. ingen tvil om det du.
      Jeg er så eitrende forbannet på min pc for tiden. Bildene mine kommer ikke inn slik de skal. Det er ingen som får de til heller. Er ikke bare meg?
      Så derfor forsvinner litt av gleden desverre. Håper den kommer på plass etterhvert. Skjer jo så mye.;:)

    8. Ja, det var nå det:) Moro . Jeg tok et par bilder her en dag og gjorde det samme med. Himmel ble til et hav og en annen himmel ble til en akvarell i rødfarger, bruker de sikkert til en tekst en dag:)

    9. Elin Slåen: Jeg skulle gjerne sett deg herje rundt 😀 Halve gøyen det da, men ikke alltid det blir som man vil 😀 Fint det du sendte da 😀 Fint du hadde noen gamle 🙂

    10. Lisbeth Pedersen: Ja, jeg håper folk synes det er litt gøy da 🙂 Jeg synes hvertfall det er litt gøy, å se folk i en litt annen setting 🙂 For moro 🙂

    11. Men det jeg hadde tenkt til å være først feilet. Jeg gikk jo rundt her hjemme å så helt tullerusk ut, og fikk det ikke til på bilder uansett hvor mye jeg prøvde- så da måtte jeg finne et gammelt et 😉

    12. Lisbeth Pedersen: Alle tror SITT feiler, men det er det INGEN som gjør :-), alle som har våget seg med på dette har IKKE feilet!! 🙂 De har vunnet mener jeg 🙂 Skulle sendt dere premier hele gjengen 🙂 Det er en liten gjeng, 15-16 stykker 🙂 Men en gjeng som kler hverandre på merkelig vis, mye skummelt og noe lekkert, og noen rare 😀 Ha-ha og det gjør det til et fargerikt tog 🙂 Jeg er så glad at dere ble med,dere som ble med <3<3 Ha en fin kveld videre du også 🙂 Klemmer <3<3

    13. Haha 🙂 artig å leke med bilder. Jeg syntes alle bildene var stilig på sin måte.
      Ja blir gøy med karnevalet ditt i morgen, har du fått mange bidrag? Mitt feilet vel helt 😀
      Ha en fortsatt fin kveld.
      klemmer

    14. Fru Stussli: Ja, er litt fint med svart hvitt, og jeg tenker meg selvfølgelig tilbake i tid, umiddelbart 🙂 Ja, nå har jeg tegnet og ordnet her. Vasket litt i Galleriet, til etterpåfesten… og øvingen med dere har jo tatt halve dagen 😀 Det ble en liten gjeng til slutt, selv om dette ikke er det letteste å få folk med på 😀 He-he.. Jeg er REV 😉 Hysj 😉

    15. frokenfjeldberg: Ja, det er moro å leke seg litt, på alle mulige måter 😀 Det med bilder er bare gøy, både mens man tar bildene, og etterpå. Fått dilla 😀

    16. Jeg likte de to første best. Liker så godt stemningen når det blir sort/hvitt 🙂
      Så gleder jeg meg skrekkelig til i morgen og skal rocke meg gjennom paraden! Her skal det synges både Beth og Good Girl Gone Bad i samba-rytmer. The Demon er klar som et egg 😀
      Store glade klemmer 😀

    17. frustrertfrueihouston: Så bra 🙂 Ja, nå gleder jeg meg litt jeg også 🙂 Mye moro å se på 😀 Hi-hi,jeg er heldig for jeg vet allerede 😀

    18. Mona Therese: Så morsomt du synes det .-) Er du glad i foto også? Jeg har fått helt dilla, på å løpe ute å knipse, men også på å lage fin redigering etterpå 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg