5 ting du kanskje ikke visste om meg….

Nå tror du kanskje at det nesten ikke er en TING du ikke vet om meg… for jeg skravler jo til tider så mye her inne at det kan ikke være mange hemmeligheter igjen liksom… Men joda.. det er nok en del hemmeligheter igjen….. Og mange vil jeg nok ALDRI dele her inne… Jeg liker å ha en viss privatsfære, vil ikke dele hele meg her inne, og synes vel også at det er totalt uinteressant for de som titter innom også en del ting.. Vel, jeg har likevel sittet å tenkt litt på noen småting som bare er gøy å dele, ganske så ufarlig, men likevel ting du kanskje ikke visste om meg fra før. 

1) Jeg veide 5, 5 kg da jeg ble født, og var 54 cm lang.. En skikkelig trulte, men også lang… Hadde masse svart hår da jeg var nyfødt, så de satte rød sløyfe i håret på meg på fødestuen. Så Lille Frodith har altså aldri vært helt liten 😉

Jeg er  ikke akkurat nyfødt her da….men dere skjønner dette med størrelsen… 😉

 

2)  Jeg ble operert for skjeling (øynene)  da jeg var ca 5 år, og jeg lærte å lese nesten i samme slengen 

Det som er litt morsomt er at fordi jeg leste så tidlig,og var en stor jente i forholdt til mine jevnaldrende, så forsøkte foreldrene mine å få meg inn på skolen et år tidligere… Var igjennom en skolemodenhets-test, som det het på den tida… Men DEN klarte jeg ikke 😀 Så jeg trengte nok å henge et år til hjemme skjørtene til mor..He-he..

 

3) Jeg har aldri løpt 60-meteren fortere enn 10. 3,

så det med at jeg løper som en flodhest er ikke bare fjas 😉 Jeg kan løpe lenge…men IKKE fort eller lett..

4) Jeg hater all mat som er surt og klissete: Majones, dressing, remulade, yoghurt, filadelfia-ost osv… (du visste kanskje denne? )

Det er et helvete uten like i disse dager å få kjøpt mat ute på kafe, uten å få minst EN av disse tingene smørt utover den ellers så gode maten…  Jeg må til med dobbelkontroller og ekstra-forsikringer, utspørringer og kors på halsen… fra personalet… før jeg får i meg en eneste liten bit kafe-mat. Det blir mye moro av å ha en sånn fobi…. latterdøra er stadig åpen når jeg og min søster er på kafe samtidig… hun lider nemlig av samme FOBI 😉 

 

Jeg er derimot veldig glad i LEVER, som mange andre mennesker på jord får spy-fornemmelse av…

  

5) Jeg satt et år som 20 åring og skrev dikt og noveller, i et kolletktiv i Gamlebyen.

Sendte inn til mange forlag, men fikk så klart ikke utgitt noe. Det var likevel et lærerikt og spesielt år, hvor jeg brukte hodet til å tenke på en litt annen måte enn jeg har gjort i ettertid. 

 

Har du noen småmorsom info du har lyst å dele med meg ? 😉

 


 

 

48 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, man kan gjøre mye målrettet med lek, helt enig, det bare virket litt lite målrettet i starten,men det var sikkert fordi det var nytt med 6 åringene inn i skolen. NÅ er det jo innkjørt og mye fungerer bedre mange steder tror jeg 🙂 Ha en fin kveld Sara <3 klemmer <3

    2. Så bra at det har blitt litt mer målrettet skole de første årene også. Det er jo massevis man kan lære gjennom lek også, det handler vel bare om å ha fantasien OG kapasiteten til å få med seg elevene på det. Det er sikkert ingen enkel jobb (du vet vel mye om dette) 🙂
      Så gøy å ha eldre søsken å lære av. Husker jeg synes det var så gøy å prøve å lære bort ting til broren min, men han likte det kanskje ikke like godt som meg x)

    3. Tattavkvinnene: Ja, jeg regnet med at noen av disse tingene var litt gammelt nytt for NOEN… men jeg har ikke hatt innlegg om annet enn majones-helvetet 😀 (sikkert et år siden…) Neida, folk leser ikke før rundt 2. klasse. I første klasse skulle de en stund bare leke, fordi de var så små…og nesten ikke med mål og mening en gang. Nå er det litt mer mål, og selve lese-treningen begynner for alvor i 2.klasse. Vi begynt i 1. klasse da jeg gikk, men jeg var 7 når jeg begynte da. Det var jo sånn før. Men jeg hadde to eldre søsken som brukte meg som prøvekanin tror jeg, for sine undervisningslyster 😀 Eller så ville jeg bare være som dem kanskje, husker ikke helt, jeg kunne det plutselig bare hvertfall 🙂 Og elsket det 🙂 Ha en fin kveld videre du også 🙂 Ja, jeg er skikkelig trøtt om dagen jeg også 🙂 Natta <3

    4. Her var det mange nye ting jeg ikke visste om deg 🙂 Jeg har jo ikke fult bloggen din så lenge som mange andre sikkert har gjort, men har jo plukket opp en del ting de siste månedene. Den kliss-forbien din visste jeg faktisk om fra før. Tror kanskje jeg har spist noe klissete en gang og da fortalte du det 🙂 Jeg kunne aldri tenke meg å spist lever (leverpostei er greit da), så det er morsomt hvor forskjellig man er i matveien 🙂
      Jeg kunne også lese da jeg begynte på skolen, jeg trodde egentlig det var vanlig, men broren min begynte ikke meg skikkelig lesetrening før i tredjeklasse (hvis jeg husker riktig). De leste sikkert litt småtteri før det også, men da hadde de i hvert fall et sånt stort lese-lære-kurs 🙂
      Jeg kommer ikke på noe annet enn deg av småfakta i farten, jeg har jo allerde skrevet 5 ting, så jeg får heller pønske ut noen ting til og lage et nytt innlegg om litt ^^
      Ha en fin kveld videre. Her er det snart natta <3

    5. frustrertfrueihouston: Så herlig å få litt mer småinfo om deg 🙂 Blir litt bedre kjent 🙂 Jeg måtte også alltid danse gutt 😀 Lang hele mitt liv, hvertfall lenger enn alle jentene jeg kjente på det lille småstedet jeg vokste opp. Jeg gikk også på danseskole, jeg gikk til og med på Travolta-kurs 😀 etter Greasefilmen.Jeg er ikke noe Sushi-fan jeg heller, men jeg har smakt, såvidt 😀 Jeg er ganske feig med mat, som du ser av innlegget 😀 Jeg tror jeg var en ganske rolig unge faktisk, mamma sa det. Veldig snill,og sov når jeg fikk beskjed om det omtrent… helt fra jeg var baby 🙂 He-he.. Koselig med en tur da, få mannen i SHAPE igjen 🙂 Ha en kos kveld 🙂 Klemmer <3

    6. Så søt du var der du smilte mot fotografen. Ser ut til at du har fått et kosedyr i hånden for å sitte i ro? Ikke lett å få sånne små til å samarbeide og smile på kommando 🙂
      Jeg var litt mindre når jeg kom til verden, 3200 og 48 cm. Liten og tjukk, og nå er jeg ikke liten lenger… Ellers så gikk jeg på danseskole i mange år som tenåring (måtte danse “gutt” siden jeg alltid var høyest). Vi har hatt over 20 biler de siste 30 årene (kom ut av tellingen), jeg liker mye norsk musikk og tør aldri prøve å smake sushi.
      5 helt unyttige ting å vite, og det finnes nok mye mer. Ha en fin kveld. Jeg skal dra mannen med på tur, for han sliter med tidsforskjellen fra USA. 🙂

    7. Helge: Ja, jeg har brukt det bilde før, har ikke så mange bilder av meg som liten, de fleste er hjemme hos mamma 😀 Så gøy å høre om at bestefar mente du skulle hete Salve da, det er jo spesielt og fint 🙂 Men han fikk tydelig ikke bestemme det nei 😀 For Helge ble det, og det er jo fint navn det også 🙂 Jeg aner ikke hvilken dag jeg er født på, men det må jeg finne ut, litt gøy sånt også 🙂 Ha en fin kveld du også 🙂

    8. Fint bilde av deg som liten det der som du har brukt før her. Hemmligheter om meg? Det er sikkert mange det, men kan jo røpe at jeg er født på en søndag. Og jeg ikke husker feil så mener at jeg er døpt 20 mai. Og kan jo røpe til liten sak till, Min bestefar mente at jeg skulle ha navnet Salve – men det ble det ikke. Ha en fin kveld.

    9. Harringfela er den som er vanskeligest.. fele går greit nå.. etter 18, så lærer en litt der:) så den går av seg selv.. (nå jeg skal skyte inn at jeg spiller trekkspill og torader også? Jaa jeg er harry i know)
      Haha ja den hesten ville jeg jo ha!! Den gikk jo på fjelle helt alene, ingen eigde da sikkert den, så da måtte jo jeg passe på den.. haha
      Haha,vell noen shopper klær og godteri når humøret tilsier det, jeg handler sokker!! Haha

    10. Moving On: Så mye morsomt å få vite om deg 🙂 Så gøy at du kan spille fiolin og fele da 🙂 Det er vel ganske vanskelig? Smilte i skjegget her da jeg så at du tok med deg en hest hjem 😀 170 par sokker??? 😀 ha-ha…ja jeg har noen jeg også, og truser men ikke SÅ mye nei 😀 Morsomt du fant 5 du også 🙂 Ha en fin dag du 🙂 Klemmer <3

    11. Nommin så lita og fin trulte du var som liten frøken!
      Hmm
      -jeg var på krets og sone samlinger når jeg spilte handball& fotball.. noe jeg drev med i 10 og 12 år:)
      -jeg kan og spille fiolin og harringfele (spilt siden jeg var 7år)
      – jeg flyttet fra kommunen på hybel når jeg var 14 eller 15.
      -jeg “fant” en hest på fjelle en gang og tok den med hjem.
      -jeg har over 170par med sokker..
      Hehe de var 5ting om meg! Haha

    12. frokenfjeldberg: Ja, nå er det full fart for deg igjen 🙂 BREEEEEEMS 😀 Nå får du snart den høye lyse stemmen du vet 😉 Den som du ikke har 😀 Hi-hi.. Ha en herlig tirsdag du også 🙂 hva enn du skal gjøre for noe spennende i dag 🙂 Stor klem fra rolig og energi-rik Frodith <3

    13. Det har jeg sikkert, men må komme tilbake til det..;O);P Herlige nydelige lille Frodith..Fro en nydelig bilde av deg..Ønsker deg en nydelig tirsdag, skjønne du..;O);P Stor klem Frøkner litt busy..;O);P<3

    14. passion4lifeandtravel: Nei…altså jeg kan IKKE crawle…men kan noen andre rare greier jeg har lært i voksen alder. Jeg svømmer bare vanlig bryst, men LITT fortere enn jeg løper i det minste 😀 Ja, det hørtes tøft ut å løpe midt på dagen der 😀 Klem<3

    15. Nei desverre… Det ble slutt da jeg flytta hjemmefra og ut i det “harde” hybel-livet 😉 Men og skyte er litt som og sykle, har du først lært det så kan du det 😀 Jeg tok jegerprøven da jeg flytta til gubben og elg-land i skauen, det gikk glatt som juling ^_^

    16. cuskima: He-he, ja jeg var ganske stor for den tiden ja 😀 Det var en gutt som ble født på den fødestuen samtidig, og han var visst over 6 kg.. 😀 Han kalte de konfirmanten tror jeg 😀 Du var min rake motsetning du da, lita og nett 🙂 Så morsomt å få vite litt mer om deg 🙂 Herlig info dette, stakkar lille cuskima som måtte stikkes igjen og igjen, fordi det kunne ikke stemme med den fargen liksom.. Er du platina nå? 🙂

    17. Får du til det og du da, flink du er <3..Thi hi...er ikke god på svømming heller jeg, men jeg var så sterk og rask at jeg ble overtalt til være på et svømmelag å svømme bryst, derimot så var jeg ubrukelig på crawl og medley og sånt, lærte det vel egentlig aldri, og den dag i dag, så er jeg skikkelig landkrabbe. jeg derimot elsker å svette på land, selv da jeg bodde i Malaysia, trodde lokalbefolkningen jeg var gal, jeg valgte nemlig å løpe langtur i 13-14 tiden på dagen, da det var varmest, lokalbefolkningen stoppet meg: turista, turista, dangerous å løpe nå, altfor varmt, jeg smilte tilbake; jeg bor her og gjør dette nesten hver dag, og har drikkebelte rundt livet...de bare ristet på hodet...men...jeg tok jo en dukkert i svømmebassenget da jeg kom hjem da <3 Klem <3

    18. Nydelige du, den gang og nå. ganske stor for den tiden?
      hahahahah eg er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ enig med deg ang sånne klissete greier, selvom eg elsker bernaise og syns aldri den smaker surt.
      Ellers har eg fobi mot
      sursøt saus , ketchup smoothie med yoghurt i, syltetøy, veldig søte kaker og godterier, ( med få unntat)
      Eg var 2 kg og 49 cm da eg ble fødd,men langt sort hår og knall brun.
      Barnepleierene var klarte ikkje å skjule sin forbauselse da min far dukket opp med lys hud, lyst hår og knallblå øyne- de forventet nok en annen pappa hahaha men er noe med gener som slår igjennom ikkje sant 🙂
      Er bare eg som ser sånn ut i vår familie- unntatt i Nord Norge, der ser flere av oss slik ut.
      Datteren min er helt blond med turkise blågrønne øyne. Søskene er fra museblondt til helt blond og med blå eller gråblå øyne -unntatt min søster som har brune,men vi har samme far 🙂
      Ellers måtte eg ta masse blodprøver fordi eg var så brun de trodde eg hadde gulsot siden mine foreldre var begge norske.
      Fødd en mnd for tidlig,men var så sunn og frisk at eg fikk komme hjem med engang da de slo fast at eg feilte ikkje noe annet enn gener.
      Da babyhåret falt av ble eg platina 😀

    19. passion4lifeandtravel: Svømming er moro da, det er jeg aller mest glad i egentlig. Og det er vel eneste jeg har fått til litt ordentlig 😀 Fort! Jeg løp jo så sakte at jeg var jo ikke noe flink i fotball heller.. sluttet etter et år 😉 Jeg liker smør da 🙂 Moro å få vite litt mer om deg også da 🙂 Nå kan je mer Mette-ting 🙂 Klemmermasseigjen<3

    20. Lithanna: De strammer trådene som holder øynene på plass… Så da var det vel INN, vippe ut, og stramme litt…Jeg merket ingenting jeg 😀 Nei, løping altså.. Jeg løp som oftest på 10.7 og sånt… men klarte å presse meg ned i 10.3 tror jeg… Alle andre løp under 10 blank :-/ Det var bare ikke mulig å få noe mer futt i beina mine… 😀

    21. Danser og danser, jeg hjelper til å lære andre å danse :-), også får jeg en svingom med salsa i blant :-). Altfor lenge siden jeg har gått tur, knærne er ikke så samarbeidsville om vinteren, ennå jeg liker vinter, tror nesten ikke jeg har gått tur siden oktober, lat også :-),dessuten er det ikke like morsomt å trimme når en ikke kan trene skikkelig med alt en elsker, men jeg skal finne nøkkelen til at det finnes andre måter å bevege seg på som en kan lære at er gøy, altså, plutselig holder jeg på med yoga døgnet rundt, hvem vet… Jeg elsker remulade og majones og annen sånn æsjkliss, men vet du smør, det har jeg aldri likt. Oi, har du spilt fotball og du…jeg hatet alle ballspill gjennom tenårene, alle venner drev med håndball og fotball, mens jeg drev med turn, rytmisk sportsgymnastikk, dans, og friidrett,jeg elsket gym,og alt i livet bestod av trening, som var det beste i hele livet…snakk om å danse og løpe seg gjennom tenårene <3 men det var altfor ofte ballspill i gymtimene, derimot når det var sirkeltrening og løping og sånt, var jeg i himmelen <3 Mitt eneste forhold til ball var RS, altså kaste den høyt og ta den igjen bak rygg og sånt, helt ubrukelig på fotballbanen <3
      Så morsomt å lære ulike ting om fine deg <3 Mer klem <3

    22. Lever husker jeg at jeg var veeeldig glad i. lever i brun saus 🙂
      Operert for skjeling visste jeg ikke at gikk an engang. Artig.
      Tror du løper 60meteren rasker enn meg. Jeg var vel på 11, eller noe :p

    23. Fru Stussli: Nei, jeg visste ikke de tingene, men i forhold til litt andre ting jeg vet, så PASSER de 🙂 Jeg spilte også fotball et år, men jeg hatet løpetreningene 😀 og løp sakte på banen også, så jeg ble ikke noe god. Etter mye tid på benken som 13 åring, så gadd jeg ikke mer 😀 Jeg lå på sykehuset kun i 4 dager, og da fikk jeg ikke ha NOE besøk fra familie i de 4 dagene. Det med å være alene, fiske og røyke pipe visste jeg ikke, men det passer fint inn, så jeg fikk ikke noe sjokk liksom 😀 Brikkene legger seg fint ved siden av hverandre her.. uten noe krøll 😀 Ha en flotters dag du og dere også, med Harry-handel og alt 🙂 DET er gøy det, med Harry-handel 😉 Klemmer i lass og små lastebiler <3

    24. Nemi Rebella: Ja, ikke sant vi er heldige med gode minner 🙂 Jammen heldig jeg ble født inn i deg familien jeg ble 🙂 Har også mye gode minner, som er artig å dra fram 🙂 Kjempegøy med samlagsmesteren da 🙂 Du skyter ikke mer nå? 🙂

    25. Haha vips så la du enda noen brikker i fordithpuslespillet mitt 🙂 MORO!
      Du var forresten supersøt som baby <3 Det går an å se at det er deg på munnen og smilet 😀 Sååå søt!
      Grublelurer på hvilke hemmliser jeg skulle fortelle deg....
      Vanskelig sånn på sparket.
      Viste du at jeg har spilt fotball i mange år? Mamma tok fra meg fotballskoa fordi jeg fikk en skiveutglidning i ryggen som 15 åring. Jeg elsker enda fotball, men spiller ikke.
      Viste du at jeg ble operert for nyrefeil som 7 åring og gikk halve førsteklasse på sykehusskole?
      Viste du at jeg flyttet hjemme fra før jeg fyllte 16 år?
      Viste du at min første bil var en "liten lastebil". Den var brukt som gårdsbil hos en grisebonde jeg kjente gjennom bestefar 🙂 Tok over et år før den sluttet å lukte....
      Viste du at jeg elsket å dra på sjøen alene. Der ute fisket jeg, drakk kaffe, spiste brødskiver med brunost og røkte pipe. Jeg likte å være alene og det gjør jeg enda.
      Det var 5 ting om meg jeg ikke tror du viste... Fikk du lagt noen puslebrikker nå? Haha skulle likt å sett "mitt puslespill" 😀
      Ha en strålende dag
      Klemmer i fleng
      Nå skal vi til harryland
      Ha en strålende dag

    26. passion4lifeandtravel: Du danser jo en del gjør du ikke? Og går lange turer? Det er god trening det da synes jeg, og koselig også 🙂 Jeg liker sauser da. Varmt kliss går bedre 😀 Men det der med majones, snøfrisk, remulade, osv…det skal jo på ALT nå…jeg må spørre selv på de rareste påleggstypene, nesten ved siden av geit-ost liksom..: ” Er det snø-frisk under? ” 😀 ha-ha Ha en flotters dag Mette 🙂 Stor klem <3

    27. Lisbeth Pedersen: Ja, skikkelig stor baby 😀 Jeg ble jo nesten 180 cm også jeg 🙂 Nei, sprinter var jeg ikke, de andre jentene løp på 9.6 og sånn, og jeg kom aldri under 10.3. Men det er ikke så farlig, selv om jeg synes det var litt kjipt den gangen. Tusen takk, koselig du synes jeg skriver bra her inne 🙂 Ha en strålende dag du også 🙂 Klemmer i massevis <3

    28. Amorartis ~ Tegning og hverdag: Jada, vi er to i vår familie med majonesfobi 😀 Ja, konsistensen har alt å si. Det er noe med at den konsistensen ikke passer med den sure smaken, i mitt hode.. Jeg foventer liksom KREM-smak, som i bløtkakekrem liksom…eller is-smak eller noe sånt..Og så kommer den kjipe, ekle, sure smaken liksom 😀 Ja, det var jo ikke så veldig avslørende ting, men litt småmorsomme greier som er helt ufarlig å legge ut 😀 Ha en fin dag Amoratis <3 klem

    29. Min matgale verden: He-he, herlig det med forsøket på å bli syk 😀 Nei, det gikk ikke så fort liksom. Men det sier litt om en fatasi-full og smårampete Kjersti 😀 Herlig! Du og gutta som skal trene? Eller du, gubben og BOnnie? 😀 Ha en fin dag min venn 🙂 Klemmer <3

    30. He he… På norsk er det vel det nermeste en kommer landskytterstevnet, uten og være det ;D Da var det ikke lag, kun individuelt. Det var ganske stort da, og jeg klarte det selv om ikke pappa var med den dagen, noe han alltid var ellers 🙂 Husker da bilen parkerte utenfor huset vårt og pappa kom løpende nedover plena og heiv meg i været i vill gledesrus… Ahhhh, memories <3
      Savner mamma og pappa nå kjenner jeg 😉 Godt de kommer ned til påske <3
      Jeg er så jævla takknemmlig for at jeg har GODE barndomsminner... Det er det faan ikke alle som er så heldige og ha...
      Ha en fin dag du åsså, klæmma <3

    31. Hellandussen for et nydelig bilde av deg <3 Så herlig med sånn info, og få lov til å bli ennå bittelitt mer kjent med deg <3 Thi hi...jeg elsker all mat med kliss, kan ikke tenke meg en brødskive uten majones eller en middag uten saus, så synes det godt på kroppen etter jeg sluttet i jobben som trener :-). Derimot rask i løping var jeg i mange år, elsket å løpe og det har blitt både korte løp og noen helmaraton rundt i verden, frem til for noen få år siden med en del kneoperasjoner,da krykkene i flere år ,ble mer brukt enn beina...nå er det lite trening, men mer tid på pc og jobb jeg elsker.
      Kallenavnet mitt som ung var spagetthien, lang og tynn, nå kalles jeg på hjemmebane flode :-)...og har ikke helt funnet nøkkelen til å like trening uten å bruke kroppen maks fysisk, men jeg lærer nok en vakker dag <3 Klemmer <3

    32. Å så fin og stor baby 🙂 ja hvertfall lang. Han ene sønnen min var like lang da han ble født, i dag er han 185 cm 🙂
      Så var du en sprinter også 🙂
      Ja de tingene der du ikke liker, det har jeg fått med meg. Men hehe smaken er som baken, den er delt 🙂 Jeg er sånn mer rømme, uff DET er ekkelt det.
      At du har skrevet dikt og noveller, forundrer meg ikke. For du er så flink å skrive her inne 🙂
      Ønsker deg en strålende dag
      Klemmer i fleng

    33. Haha, majones-fobi har jeg aldri hørt om før! 😛 Men kan godt forstå det, for jeg er litt konsistens kresen selv. Hvordan maten smaker og slikt har liksom mye å si på konsistensen, og jeg liker ikke puddinger. spesielt fiskepudding er jeg IKKE noe glad i. Er noe med den klissete, men likevel faste konsistensen… Urk.
      Gøy å vite litt morsomme fakta om deg! 😉

    34. Det der året med skriving hørtes spennende ut…sånt år skulle jeg ha hatt, bare at jeg antagelig hadde blitt smågal til slutt…Nyyydelig babybilde, du var virkelig en søt baby, som sikkert mange måtte “knipe” litt på 😉 Jeg satt en gang med bena i en kald elv, i håp om å bli syk, sånn at jeg slapp matte-prøven vi skulle ha dagen etter….det hjalp ikke..jeg ble ikke syk:) Her nytes ferien, nå skal vi trene litt, sånn at vii er ferdig med det:) klemmer

    35. Nemi Rebella: Jeg liker fløtesaus, og sauser stort sett..men når bernaisen blir veldig sur og likner FOR mye på majones..da liker jeg ikke den heller 😀 Men stort sett går VARMT kliss bedre 😀 Ha-ha.. Så artig med samlagsmester-tittelen 😀 På flere måter da så klart!! Både som faktisk baneskyte-samlags-mester, OG den svenske varianten 😀 Hi-hi.. Hva betyr det på norsk? Jeg skjønner du var baneskytter, men er det et LAG eller hva? 😀 Ha en knall-dag Nemi-mor <3 Klemmerivei<3

    36. Nommin så nusk <3 Det bildet var helt *smelt*
      Alle bebiser hadde samme sko på den tia, he he...
      Og nei... Jeg kan ikke for mitt bare liv fatte at det går ann og ikke like majones ;3 Liker du saus? Bernaise? Fløtesaus? Ha ha, jeg liker også lever... Hvis jeg lagde det til middag her i huset hadde det blitt mye mat på Zamba og meg xD
      Hmmmm, småmorsom info? Jeg ble samlagsmester (ikke si det til en svenske) i baneskyting samme året som pappa ble samlagsmester i felt, i 92 da søs ble født 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg