Mens du har jaktet hestehov… ;-)

Mens du har vært ute og jaktet på hestehov….ja, for jeg vet du har vært det etter DET innlegget mitt i dag tildlig ( Les HER) ….ja så har jeg vært inne i dag jeg da… For jeg trenger jo ikke jakte på hestehov… Jeg lager konkurransen og jeg står for premien..DU får ut å jakte 😉 

Så jeg har lekt med redigeringsprogrammet mitt igjen… Det er så mange muligheter, og det er MEST gøy foreløpig å se disse bildene i sammenlikning… Jeg har ikke funnet ut HVORDAN jeg vil bruke de ulike funksjonene ennå.. Men mulig jeg skal bruke noen av de ulike funskjonene i en slags tegneserie en dag 🙂

1) Original

 

2) Svart-hvitt

3) Rødtoner

 

4) Pixler og oppløsning

 

5) Solariser…

 

6) Her er den vaskemaskin-knappen.. 😉

 

7) Vannvirvler…

 

8) Solariser og svart-hvitt

 

Hvilke av bildene  liker du best?

 

 


 


40 kommentarer

Siste innlegg