Med sola i øynene – dag 1 :-)

Ja… så er vårfeien startet, og Frodith lever livets glade dager, akkurat som hun hadde håpet… Jeg sover til kl 9-10 hver dag, og det har jeg vel ikke gjort siden jeg var 19 år tror jeg… så det trengtes vvisst.  Jeg DRØMMER til og med om natta, og det er HVERTFALL lenge siden sist.. VELDIG rare drømmer vel og merke…. men et sted må man starte…  Dagen har bestått av kjempekos kafebesøk med døv venninne, skravla gikk som sist vi så hverandre. Så selv om det er en stund siden vi så hverandre, er alt som før , det er godt å vite. Sånn er det med skikkelige venner.

Ellers har jeg anskaffet meg noe dere bare kan sette i gang å misunne meg:. Sesong 3 av “Games of Thrones”

 

 Og jeg var så heldig for den var på Kompis-pris til 299 på Platekompaniet… Og jeg hadde, uten å vite det helt, et gavekort i lommeboka… på 200 kr.. Så den serien kostet meg egentlig bare 99 kr. Snakk om vårferie da du 😀


Så nå er vi i gang her 😉

Og kjøpt meg mer bomulls-garn, slik at jeg får heklet ferdig Hestehov-veske-premien. Konkurransen om å finne åretes første hestehov er fortsatt gjeldende… Movingon.blogg.no sendte meg et bilde i dag,men jeg er litt usikker på om den er EKTE, og inntil jeg får tatt meg en prat med henne på bakrommet, og sjekket den ut skikkelig, så er konkurransen fortsatt gående… LES HER

Har du hatt en fin mandag? 

Ser du “Game of Thrones” ?

 


38 kommentarer
    1. deveny: Ja, jeg lovet VÅR ,og jeg tullet ikke 😉 Vinneren er kåret,og veska på blogg i kveld eller i morgen 😀 Den var gøy å lage den 🙂

    2. deveny: Ja, nå er veska snart ferdig 🙂 Hun får snart premien sin hun 🙂 For nå gror den som bare det 🙂 Ja, den utfordiringen fikk jeg av Tattavkvinnene, og jeg måtte jo prøve å svare på alle de spørsmålene 😀 Ha-ha

    3. Det blir en fin veske.
      Du kan vel ikke sitte inne og se på serie i dette fine været. Det må være mange flotte bilder å ta når snøen smelter 🙂
      Forøvrig så er jeg fasinert av spørreskjemaet ditt, det var litt av en innsats 🙂

    4. Lithanna: Ha-ha, ja LITT såpen må man ha… og her er mye bedre såpe 😀 Ha-ha. Neida, man liker forskjellig 🙂 Jeg ser ikke på Hotel Cæsar 😉

    5. HI hi hi, kose deg 😀
      Jeg har sett 4 episoder av sessong 1, så kapitulerte jeg. Det er jo mer såpe enn Hotel Cæsar. I…just…cant!
      Enjoy :3

    6. Livsrom: Ja, den kom fort 🙂 Kommer senere på bloggen 🙂 Og folk hadde knapt våknet 😀 Og hun som bare fant, bare ruslet i butikken og der sto den liksom.. måtte ikke LETE en gang.. God morgen Liv 🙂 Drømt litt slitsomt i natt ;-o Mistet veien til hotellet mitt 😀 He-he.. Klemmer <3

    7. Deilig at du er på ladding:D Tror virkelig du trengte det nå? Nyt ferien!!
      Det var en kjapp hestehov…. Her sludder det i dag, så nå er det slutt på tørken og sola. Og jeg har ikke fått vekket opp konkurranseinstinktet mtp hestehoven en gang…hehe
      Sov godt og drøm søtt, kjære Frodith:) Klem<3

    8. Åh! Jeg som hadde så store ambisjoner om å være først xD Søren og! Hehe
      Da får jeg bruke natta på å legge bitterheten til side og ønske henne gratulerer i morgen ^^
      Det høres bra ut, liker sånne typer filmer og serier jeg også. Kan aboslutt kose meg med komedie og romantikk også, men det er jo gøy når det skjer litt!
      Så herlig <3

    9. Tattavkvinnene: Ja, kommer hestehovinnlegg utpå dagen i morgen:-) Det VAR ekte, jeg ser det nå, og har pratet med henne 🙂 Ikke noe tull 🙂 Var samboeren som først så Game of Thrones her også, og så begynte jeg også.. Den er litt rå og brutal, men man venner seg 😀 Og jeg klarer nesten ikke se sånne typiske jentefilmer lenger jeg… mer vant til denne sorten 😮 Ja, full nyting her, jeg klarer det virkelig altså, nyter hvert sekund av fridagene 🙂

    10. SpinningQueen: Hi-hi, ja dere jakter på ja…OG det ER vår..Og noen har faktisk funnet den første her på blogg, og sendt meg bilde, og hun vant veske hos meg 🙂 Men hestehov vil vi jo gjerne plukke uansett uten premier på lur også 😀 Å ja…deilig med masse massse soving nå 😀

    11. Det høres så herlig ut! Unner deg denne friuka her, håper du klarer å nyte den til det fulle. Det virker jo som at du gjør det ^^
      Men har virkelig noen sendt inn bilde allerede? :O Jeg har jo bare så vidt rukket å titte litt i dag! Nå er jeg spent på å høre om bildet er ekte! Hehe
      Har forresten ikke sett Game of Thrones, men Matias har sett litt på det og sier at vi MÅ se det sammen. Så da må vi vel det da ^^

    12. Det er godt å sove på litt innimellom! OG nødendig, hehe:) I allefall i min verden!
      Så morro med slike overraskelser! Et gavekort på 200 kr liggende “å slenge” i lommboka! Tar gjerne slike overraskelser jeg også ja;)
      Jeg om mannen leter etter hestehover, for vi har skikkelig vårfølelse! hehe!

    13. Kristin: He-he… Nå er den faktisk funnet… Jeg legger ut i morgen en gang 🙂 Veldig gøy 🙂 Skulle ønske jeg kunne gjøre det flere ganger, men DET går vel ikke 😀 Ja, nå har vi Game of Thrones 1,2 og 3 🙂

    14. Så bra at du koser deg om dagen! Ferie er kjekt når man får slappet av 😉
      Jeg ser Game of Thrones, og synes serien er veldig bra – og en smule brutal.. 🙂 Gleder meg til den starter opp igjen 🙂
      Riktig god fornøyelse med TV-tittinga! 🙂
      PS: Jeg prøvde å finne hestehov i går, men det spørs om det er litt for optimistisk å tro den skal dukke opp her i Trøndelag. Men jeg gir ikke opp altså 😉

    15. frokenfjeldberg: Oi, må inn å lese 😮 Jeg har heldigvis hatt en flott dag 🙂 Jeg prøver å nyte hvert sekund av ferien 🙂 Klemmer <3

    16. Fru Stussli: Ja, denne gangen gjør jeg ALT riktig i forhold til ferie tror jeg…Klarer å nyte i maga-drag på en måte 😀 Hvert sekund, sommerfuglen er langt framme, den med alle fargene og virkelig KOSER seg med kaffen, med bringbærene, med sove lenge, med små kafeturer, med det å bare ha FRI!! 😀 Skjønner godt du er litt tom etter sånn dag, man blir ofte kjempesliten og gåen, og veldig deilig etterpå, fordi man har hatt det så fint 🙂 få i deg litt mat, og slappe av du også 🙂 Store gode avslappende klemmer <3

    17. Så koselig å lese at du hygger deg og finner ro og får ladet deg skikkelig 🙂
      Jeg ser ikke den tvserien, men så skal det sies at jeg er rimelig elendig på tvserier.
      Sitter her og er litt tom etter svømmekurs. Hadde det strålende på kurs, men nå er jeg supersupersulten etter mange timer i vannet 😀
      Ha en strålende og avslappende kveld
      Klemmer i massevis

    18. cuskima: Ja, her har sola skint i dag, og jeg var nesten sikker på jeg HØRTE det grodde under der også 😀 Hi-hi.. snøen er som sunket i jorda her altså, på bare et VIPS 😀 Herlig 🙂 Ja, sånn tulle-snø er bare tøys.. 😉 Jeg er Game of Thrones -fan. Vi har masse serier av ulike slag. Og jeg har en norsk: Konsgsvik Ungdomsskole 🙂 Elsker henne Kongsvik <3

    19. Så første sesong,men det gikk så lang tid før sesong 2 kom at eg hadde glemt hele greien Og d eg prøvde å se de episodene satt eg og spolte —–ja litt flaut å innrømme,men eg ble bare ikkje fenget. litt som du og Nordiske serier :D)
      Eg liker noen Nordiske serier, som Gitte og gleder meg til den nye som begynner neste mandag på tv, den har fått god kritikk 🙂
      I dag har vi hatt sooooooooooooooooool herlighet så fantastisk, men vent deg ikkje noe hestehov bilde for hva skjedde da? Joda plutselig begynte det å snø WTH?
      Litt sånn patetisk snø vettu som det grønne gresset tyter opp igjennnom,men alikevel……..næsj vil ha soooooooooool og vååååååååååår

    20. Min matgale verden: Ja, filmen må du bare se når du får tid og lyst 🙂 Det som er greit med dvd-er, man bestemmer selv NÅR liksom 🙂 Jeg driver og henger oppe lenge om dagen ja 🙂 fordi jeg kan 😉 Nyter det virkelig 🙂 Og sover LEEENGE 😀 Jeg får liksom ikke helt take på de nordiske jeg…mange som skryter av dem..men jeg er litt sløv med å komme inn i dem… 😀 Kose deg med kvelden <3 klemmer <3

    21. Så herlig! Ja, jeg har hatt en fin mandag, og nei, jeg ser ikke sånne serier… Jeg vil helst ha dem nordiske jeg, serier altså:) Men kos deg med den! Var forresten en danske serie som hindret meg fra å se filmen jeg fikk i går, måtte bare se LITT til….og EN episode til….plutselig var det sengetid;) Men den som venter på noe godt…. nyt kvelden, og vær litt lenge oppe…bare fordi du kan;) klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg