Lille Store Frøken Fantastisk <3

 

 Sjelden har jeg vel møtt en såpass liten person, som er SÅ stor! For Frøken Fjeldberg er nemlig en STOR person.  Jeg er jo ganske lang, rent fysisk sett og hun ganske lita, og det har vi jo tøyset litt med på hver vår kant, om vår EGEN høyde vel og merke. Men Frøken F er altså ingen liten person. Hun er stor på alle måter

Her snakker vi om en dame med stor humor, store tanker, stort hjerte og stor integritet. Hun er akkurat som den fine Frøken F vi møter på bloggen hennes.  Full av varme, full av lattermilde innfall og full av innsikt over mange ting her i livet.  VI har funnet hverandre her inne, på grunn av mye samme syn på livet, positiv og optimistisk. Og vi fant hverandre så det SANG der ute også 🙂 Og jeg har kommet fram til at om JEG er en sommerfugl,så er jaggu meg HUN det også! For maken til gladflaksing skal man lete lenge etter 😀


Frøkna kom svinsende inn med høyhælte sko og et smil om munnen på kafeen vi møttes, akkurat som jeg hadde ventet, og vi spiste salat og skravlet i munnen på hverandre i 4 timer. Det var ikke det minste skummelt å treffe Frøken F, for jeg KJENNER henne jo fra før… det er hvertfall sånn det føles..  Jeg fikk en flott bok av Frøkna, vi løste verdensproblemer og jeg lo så jeg skrek før møtet var over 🙂

Det var helt  supert å treffe deg Frøken F!

Har du truffet noen bloggvenner?

Har du vært med på møter med folk, hvor det kjennes ut som man kjenner hverandre fra før?

 


38 kommentarer
    1. Engla: Det var kjempekos, hun er en dame med masse smil, inni og utenpå 🙂 Og masse fine meninger 🙂 Ja, jeg håper også vi treffes snart 🙂 Jeg er klar jeg 🙂 Nå har vi spist pizza, tatt litt fine bilder, allerede, og vært i boblebad etc. Opp i morgen og trene 😉 Stooooo diger klem herfra <3

    2. Min matgale verden: Ja, ikke sant 🙂 Man kjenner hverandre fra før 🙂 sånn var det jo med oss også 🙂 Ja….jeg koser meg VEEELDIG,og det er helt riktig, man skal være litt misunnelig på spa-folk 😀 Hi-hi Jeg nyter i vei, vi har tatt bobelbad, gått lang tur inn til sentrum, tatt bilder og tatt badstu 🙂 Stor fredagskveld-klem <3

    3. Ser jo ut som at dere hadde det kjempekos da <3
      Jeg har bare møtt en bloggvenn, og det var verdens beste frodith <3
      Håper vi møtes igjen, for det var HELMAX 🙂
      Håper du koser deg masse i Sverige i helgen vennen.
      Stooor klem fra Engla

    4. Så utrolig koselig ! Gøy å møte bloggvenner, for man kjenner jo hverandre fra før 🙂 Kos deg på spa nå…ah….kjenner jeg er misunnelig…og man SKAL være misunnelig på mennesker som er på spa…Nyt,nyt…klemklem,,

    5. Kristin: JA, vi har vært ute og tatt noen bilder,så legger nok ut noe i morgen 🙂 Akkurat kommet fra Spa 🙂 Ha en fin kveld Kristin 🙂 Klem

    6. Helge: Ja, det var koselig og det blir nok flere treff mellom oss ja 🙂 Is-te er som kald kaffe ja… bare i te… Skal liksom smake te… men de jeg liker best smaker nesten saft 😀 Ja, man får booke tidlig, så får jeg det nok til med Frøken F 😀 Ha en fin kveld 🙂

    7. Tattavkvinnene: Ja, ikke sant det er kos 🙂 Og det føles veldig naturlig, som om man kjenner dem 🙂 Fra før en gang 😀 Håper du har en fin kveld Sara, jeg koser meg i Svergie 🙂 KLemmer <3

    8. Det var to fine frøkner det som skravla og lo gjennom 4 timer. Fine bilder av dere var det. Hva er egentlig iste? etr det samme som kald kaffe? tror jeg har smakt det en gang men det ble den siste. Mendet var koslig at det ble full klaff på en kafe for dere – det blir vel flere treff iløpet av året tenker jeg. Det er en travel frøken du traff så her må man reservere tid i god tid når hun er i Norge. Ha en fin kveld.

    9. Så koselig at møtet gikk så bra og at dere fant tonen på ordentlig også ^^ Hun ser jo ut som en skikkelig solstråle 😀
      Har møtt en bloggvenninne til nå, Ida heter hun 🙂 Veldig hyggelig, og nå har hun faktisk flyttet til Oslo så kanskje vi kan få til et møte igjen snart ^^

    10. frustrertfrueihouston: Ja, det var kjempekos, og vi fant tonen veldig 🙂 Ja, 4 timer gikk på et vips 🙂 Kos deg du også 🙂 Jeg er foto-dvia snart 😀 med søsters 🙂 KLemmer <3

    11. Kristin: Ja, jeg har truffet flere også jeg, før frøken F, og det er alltid samme følelsen, de er som på bloggene egentlig alle sammen. LIkner sånn de er på bloggene 🙂 Jeg er på Spa i Strømstad nå og skal ut å gå og ta bilder 🙂 Stor klem <3

    12. Så koselig! Og når kjemien stemmer så blir det enda bedre. Frøken F ser veldig smilende og blid ut, og sprudlende! Tenker timene løp fort av sted da. Kos deg i helgen, nyt divatilværelsen og selskapet ditt 🙂

    13. Så koselig! 😀
      Og man kjenner jo hverandre litt fra før når man har blogget/sendt meldinger osv, men så er det alltid likevel litt ekstra spenning når man skal treffe personen i levende live!
      Så gøy at det ble så hyggelig! 😀

    14. passion4lifeandtravel: Så kos å høre om Julian og han gutten også 🙂 Ja, man kan treffes på alle mulige måter 🙂 Stor klem og kose deg i helgen <3

    15. Takk, søta <3 Så enig at det blir liksom bare så naturlig å skulle møte flere av sine bloggvenner <3 En har jo 'snakket' med noen hver eneste dag i flere år :-).
      Julian har forresten besøk av en kamerat noen dager i vinterferien, de traff hverandre på skype gjennom en felles facebookside, og det er andre gang han er på besøk hos oss, og bor i en helt annen by...så i dag kan en få gode venner på alle måter <3 Før de traff hverandre, så skypet de nesten daglig i to år, og de går i samme klasse på hvert sitt sted <3 Ønsker deg en riktig god tur, og gleder meg til å høre om alt <3 klem

    16. passion4lifeandtravel: Ja, her er det bare å drive litt reklame, det unner jeg deg VELDIG altså 🙂 Og jeg må jo få tatt turen til klinikken din en gang 🙂 Helt klart 🙂 Kos at du har truffet noen bloggere også da 🙂 og at flere står for tur 🙂 Det er liksom som den naturligst ting i verden, hvis man har snakket en del med folk her inne hvertfall 🙂 Nå er jeg på vei ut døra hvert sekund, klar for Sverige, i regnfrakk og tjukke støvler 😀 Rød regnfrakk 😉 Stor klemmeflatklem <3

    17. Så utrolig koselig blogginnlegg, og jeg synes dere er helt skjønne begge to <3
      Det er så hyggelig å kunne treffe noen av sine bloggvenner 🙂
      Jeg selv har ikke truffet så mange ennå, men i år så tror jeg at jeg får treffe flere.
      Flere har blant annet bestilt massasjetime hos passion4therapy som ligger i Oppegård, om klinikken min finnes det litt info under samme kategori på bloggen min(litt snikreklame fikk jeg inn der Frodith, men jeg tror at du bare er glad på mine vegne <3), og du er jo en av dem som kanskje tar turen til den koselige klinikken min i løpet av 2014...
      Jeg har kun truffet en blogger, ellijoy, for et par år siden dumpet hun inn på den forrige jobben min på treningssenteret Abox, jeg hadde nettopp undervist en zumbatime, og hun ble til både lunsj og i mange timer, beste arbeidsdag jeg kan tenke meg.
      Forresten...jeg har jo truffet en til... jeg har fått en venninne fra tidligere, som danser salsa hos oss på Myrvoll grendehus til å blogge, vi har vært venninner i mange år, blant annet jobbet som aerobictrener sammen, hun ser jeg jo hver onsdag, også er hun nesten hver uke og tar massasje hos meg <3 Hun skriver bloggen tankespinning
      Så jeg ser frem til nye bloggvennemøter dette året <3
      Kos deg som bare det på SPA <3 Klemmeflat <3

    18. ladyaugust: Hei, søs, ja DEG kjente jeg hvertfall fra før <3 du som var søster og greier <3 Jeg er ikke oppe så tidlig, men har tatt tidsinnstilling skjønner du, for jeg kan ikke snu vanene HELT 😀 Folk blir jo helt satt ut, finner ikke innleggene mine osv 😀 He-he... må ha litt av mine vante greier inne 😀 Nå er Divaen i meg hoppet fram, snart på vei ut døra for å møte søs, og jeg klargjør badedrakter, treningstøy, lekre kjoler osv 😀 Ha-ha...lekre kjoler.. Det er jo bare den turkise som er lekker, og den må vente til sommeren 😀 Håper du skal ha verdens beste fredag søs, du er jo nesten oppe før fugla sselv du 😀 Klemmersøsklemmen og alleandreklemmer<3

    19. Mooornings 😀 Hvor tidlig du er oppe da søs, før fugla og greier og greier haha Her våkna jeg litt før åtte!! Og Det er tidlig når jeg kan sove leeeenge. Så koselig møte og JA jeg har møtt noen bloggvenner og det er slik at noen kjennes det som man kjenner fra før av 😀 Ha en nydelig spa dag. Koseklæmme <3

    20. ritahobbyfoto: Ja, det var kjempekos, praten gikk og timene fløy, plutselig var det gått 4 timer 🙂 Hun er en dame man vil møte 🙂 Jeg fikk masse positiv input. Ferien er herlig,og nå er jeg på vei til Sverige med søsteren min. Skikkelig godferie det her 😀 Stor klem til deg <3

    21. Fru Stussli: Ja, det er så kos når det klaffer sånn 🙂 At man finner hverandre liksom. Frøken F er like blid og vakker som på bildene både inni og utenpå 🙂 DU har bloggtreff i vente skal jeg love deg, denne damen slipper du ikke unna 😀 Og du pakker til Oslo, og jeg pakker til Sverige, så denne helgen blir det IKKE, men snart 🙂 Og nå må du kose deg masse med Hr Stuss i Oslo. Store digre glade sommerfuglklemmer <3

    22. Lithanna: Ja, du har hvertfall truffet mange 🙂 Kjempekoselig ikke sant? Det føles så lett, naturlig og akkurat som man kjenner hverandre fra før 🙂 Veldig kos møte i går, vi snakket i munnen på hverandre i 4 timer liksom 🙂 Og spiste deilig salat 🙂 Nå er Divaen klar for uttrykk her, mot Svenske-spa 😀

    23. frokenfjeldberg: Klart du ble en sommerfugl, du er da minst like mye sommerfugl som meg 😀 Og resten av teksten, det er DEG det 🙂 En av de største små damene jeg har møtt <3 Jeg driver på og ferdiggjør min indre Diva nå, så hun kan fare ut døren med nesa i sky 😀 Ha-ha Håper du får en fin dag, med noe kos på planen <3 Stor klem til frøken Fantastisk 🙂

    24. cuskima: Ja, det var veldig koselig å treffe Frøken F. Hun var akkurat så flott som vi ser på bloggen, og LITT til 🙂 Så skravla gikk på oss begge i ett sett 😀 Ja, vi må få til et treff, du ble mer enn en uke,ikke sant? 🙂 Klemmer <3

    25. Så moro at dere ble like gode venner in real life 🙂 Du er jo tøffere enn toget når det kommer til å møte folk fra blogg. Jeg hadde jo et bloggtreff på verandaen her i sommer, men han kjente jeg fra utenfor blogg først og så mens han blogget og nå etter at han er sluttet å blogge, så det teller jo ikke 🙂
      Frøken F så ut som en blid og koselig dame på bildene. Og når man ikke kjenner dem eller har truffet dem, så tar jeg meg friheten og dømme dem litt etter utseende 😀
      Nå skal jeg pakke litt til Osloturen.
      Ha en strålende vårtur til Harryland!!
      Klemmer i fleng

    26. Ååh, så koselig 😀
      Syns det er kjempestas og treffe nye folk, spessielt bloggfolk.
      Selv har jeg truffe en liten gjeng. Helt fantastiske alle sammen.
      Doodles
      Smishy
      Meru
      Nemi113
      Kommensalisma
      Sjomannsfruen
      Appelsinpik1
      Og sikkert flere som jeg ikke kommer på i farten.
      Har en haug jeg VIL treffe også engang 🙂

    27. Ååå hurra jeg ble en sommerfugl..:);) wohoo tusen hjertelig takk:);)<3 og til resten av teksten,I'm speechless!:);) tusen hjertelig takk og takk det samme..:);) utrolig gøy og koselig:);) håper turen til Spaet går greit og at din indre Diva som man ikke merker noe til får sin Velfortjente pleie og at det hele nytes med søss:);) stor klem Frokner <3

    28. Kan tenke meg dette var et kjempemorsomt og koselig møte med to så fargerike frøkner <3
      Har jo truffet endel kjekke bloggmennesker på bloggjulingbordet og nå har eg store planer om å møte en veldig spesiell flott sommerfugldame sånn i neste uke engang :))))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg