He-he-hemligheter….nytt hint ;-)

Ja, da var det klar for noen flere avsløringer i HEMMELIGHET-saken… 😉 

Ikke fordi jeg ikke KUNNE avsørt alt i dag… for det kunne jeg jo…men jeg VIL IKKE…. Full av f….  😀

Liker å erte,leke og holde hemmelig… holde folk på pinebenken…he-he.. Og hoppe opp og ned mens jeg gleder meg til å avsøre det hele til slutt 🙂

Det er altså noe som skal SKJE snart… som jeg er i ferd med å avsløre bit for bit, og du må gjerne gjette hva det er. Mange har gjettet før, og jeg kan vel si så mye som at noen ligger tett opptil svaret 😀

Så her er de tidligere hintene: 

Her er HINTET fra tirsdag…

 

Det er altså to små ryggsekker om du ikke ser det… og noen gule fjær…

Hint 1

 

Og her er hintet fra torsdag…. noe som skal strikkes i gult… og en hvit liten sak som kommer inn på høyresiden der..


Hint 2

 

Og her er dagens hint

 

 
Hint 3

 

Hvor tror du dette bærer? Hva er på gang? 😉

 

 

50 kommentarer
    1. Bestemors godstol: Ja, nå er jeg i gang igjen 🙂 Kan du legge igjen adressen din i Innboksen? 😉 Eller kanskje jeg fremdeles har den…? Men tror ikke det, pga du slettet forrige blogg, og jeg har ikke adresser annet sted 🙂 Jeg kan muligens trenge den 🙂

    2. ritahobbyfoto: Jeg ksn hvertfall love at det blir påskenøtter 🙂 men dette er noe litt annet 😀 Skal fortelle det i morgen eller tirsdag 🙂 Ha en fin dag du også, jeg har vært hos mamma i dag, og tatt noen bilder 🙂 Så er det ny uke på gang snart 🙂 Klemmer <3

    3. Ser jo NÅ at jeg kunne jo bare lest lenger opp i kommentarfeltet så hadde jeg kommet frem til det samme! hahaha
      men jeg kan da vertfall si at jeg ikke “jukset” med å se på de andre svaren! 😛

    4. Livsrom: Hei-hei LIv 🙂 Våken i natten 🙂 Jeg tuslet i seng 23.30 jeg.. Jeg skal avsløre det hele i løpet av uka, nå er det på tide snart 😀 Håper du har hatt en fin helg? Gjort noe koselig? 🙂 Stor klem til deg søndag morgen <3

    5. Helge: Så dumt du er dårlig da. Kjedelig med sånn halsvondt som kommer og går.. Regner med du fikk sove igjen. Jeg skal snart avsløre hemmeligheten min, nå er det på tide 🙂

    6. Det ser jo litt ut som at noen skal ut på reise. Jeg vet jo at Vaniljeogpepper har vært på en liten bloggtur for en tid tilbake, men siden det er to ryggsekker så skal kanskje både Hønepøne og Vaniljeogsukker på en ny bloggebesøketur? Rundt påsketider kanskje? Da trenger de kanskje en liten ryggsekk hver seg og en gul påskegenser? Nå tipper jeg veldig her, og har skikkelig lyst til å få vite alt! *blunke med lange vipper blunke*

    7. Du skal på påsketur med dyra dine – to små sekker og to par små ski. Halsvonde er kommet tilbake igjen – våkna igjen, må vel snart prøve meg på drømmeland igjen.

    8. Skal jeg prøve meg på gjetting???
      Da vil jeg tro du hekler påskeklær til dine søte små, Vaniljeogpepper og Hønepøne von Bentasil. Og så skal de selvsagt ha skiutstyr og ryggsekk:):)
      Ha en fin helg videre:) Klem<3

    9. Fru Stussli: He-he .-D Moro med all gjettingen 😀 Ikke mye som skal til for å glede meg 😀 Ha-ha. Jeg skal snart slippe katta ut av sekken, og avsløre det hele 🙂 Natta min venn <3 Klemmenattaklemmen <3

    10. Moving On: Du er innom NOE rett, og nå kan jeg ikke si mer 😀 Jeg skal avsløre det hele mandag eller tirsdag 😀 Hil-hi. Dette er gøy 😀

    11. Påske! Men det var ikke nøtter. Så da tipper jeg at du skal på påsketur. Du skal gå på skitur i gul strikkegenser med appelsin i ryggsekken 😄
      Natta Frodith

    12. hvilketsomhelst innlegg fra julekalenderen.. har nå vært innom en del!
      det som går igjen er vaniljeogpepper og Høne-pøne.
      pluss tildekking av ansikter..
      ryggsekker noen som skal ut og reise ? vaniljeogpepper og hønepøne? siden det er to sekker?
      Gulfargen og appelsine + skia: kanskje noe påske geier? appelsing og ski er jo litt påske?
      er jeg innom NOE rett? hahaha

    13. Moving On: Kos deg med film du ,og skulle nysgjerrigheten ta overhånd, så titt inn der da, jeg tror kanskje du vil får NOE mer anelse hvertfall 😉 Nå skal det soves snart her 😀

    14. Moving On: Å neida, du blir så glad når du ser hva det er så … 🙂 Kanskje 🙂 Har du vært innom juelekalenderen som var nettopp nå i desember? 😀

    15. Lisbeth Pedersen: Hi-hi….*kniser høyt og hopper rundt i ring* Dette er gøy!! Men nå er det nok med hint snart 🙂 Nå skal det avsløres til uka 😀 Har du hatt det fint på fjellet? 🙂 Klemmer<3

    16. Da rakk jeg akkurat hjem fra fjellet til å få med meg dette innlegget ditt 🙂 å jeg er så nysgjerrig 🙂
      Hmmm??? hva kan dette være?? 🙂
      Kanskje du skal heklevarme vinterklær til vaniljeogpepper og hønepøne, og så skal få seg skiutstyr , for å så dra til fjels/til snøen og der skal dere stå på ski og spise appelsin 🙂
      Så er de klar for påske-rebusen til fjels i varme klær og appelsin i hver sin sekk.
      Stoooor nysgjerrighets-klem 🙂

    17. Moving On: Kanskje jeg forvirret deg enda mer 😀 Men moro å sette i gang litt nysgjerrige neser rundt omkring 😀 Jeg tror du kommer til å bli en som blir glad for det som skal skje 😀 Ha-ha

    18. Geriatriks: He-he… ja kanskje noen skal på tur 😀 Driver ofte med litt sånn fjas her jeg, og de som har kjent meg en stund her inne begynner nok å lukte lunta, men det kreves kanskje å ha kjent meg en liten stund for å gjette hele pakka 😀 Men jeg forteller det snart 🙂 til uka …

    19. Moving On: Et lite tips til deg om du får lyst til å KANSKJE skjønne noe mer: ta en titt på julekalenderen min,et hvilket som helst innlegg 😀

    20. frustrertfrueihouston: Hi-hi, nå er det rett før jeg må ut med det hele, for nå kan jeg virkelig ikke holde meg mer snart 😀 Når du kommer over på din side igjen, skal jeg avsløre det 😀 Mandag kanskje eller tirsdag 🙂 Her skal det også være kjempefint vår-vær i morgen har jeg bestemt, for jeg skal ut å ta bilder 🙂 God tur til deg 🙂 Stor hemmelig klem <3

    21. Nå ser det ut som det er to små jenter som skal på “påskefjellet”. Appelsin og ski hører til fjelltur! Med ryggsekker og gule luer….. Tror jeg. Vårklem fra en som snart skal ut å fly i ca 12 timer (kjedelig, laaang tur)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg