Øver til påskeferie.. ;-)

Ja..da jeg dro på landet i går til mamma, var det selvfølgelig to som klarte å snike seg med i sekken…. De så sin store sjanse til å få øvd litt til påskeferien, som de jo skal ha hos forskjellige bloggere. Det de ikke visste er jo at det er HELT tomt for snø der ute.. men…det stoppet ikke DEM nei.. Full fart på gressplenen, og rimfrosten på mårran 😉

Noen ganger gikk det til og med litt fort, og Høne-Pøne landet i en busk, så ski og staver spratt

Når Vaniljeogpepper skulle sette utfor gelenderet hos mamma som på hoppski, da måtte jeg si stopp.. Ville jo ikke ha noen beinbrudd før påsken 😉

Ha en strålende lørdag så lenge 🙂 Jeg tar deler av min på landet <3

Hva er DIN plan? 🙂

55 kommentarer
    1. Hahaha, de der to er til å spise opp xD Skikkelig søte kompiser du har fått deg. Gleder meg til å følge med på påskeferien deres 😀
      Håper du har hatt en fin dag på landet <3

    2. ja nei forrige søndag var eg opptatt med andre ting hahaha, så gubben sa eg sku få når eg kom hjem,men nope han glemte det så da sa eg men du har invitert folk på boller -det har han skjønenr du så nå måtte han kaste seg rundt å handle og begynne å sette deig snart siden vi bruker spelt hahahaha vittig

    3. cuskima: Å du driver med fastelaven ennå altså 😀 så moro 🙂 hi-hi Ja, her ble det helt overskyet også, etter noen timer…men IKKE regn… og det er deilig 🙂 Og i morgen tror jeg jeg skal ut å jogge litt 🙂 kanskje… 😉

    4. her ble det jo STORM i dag omtrent-regnet bort så heldigvis litt mindre travelt på jobb -litt lite feiring,men forsinket fastelavens i morgen siden eg var borte forrige søndag <3<3

    5. Nemi Rebella: Ja, ikke sant… 🙂 Når jeg så sist var det så veldig dyrt… Sjekke litt igjen 🙂 Jeg har VEEELDIG lyst skal jeg love deg 🙂 <3 klemmerivei <3

    6. ja du har jo vært så vårlig av deg siste måneden!:) så da blir det automatisk til at jeg tenker på deg! =) du har sett dine spor som du sikekrt ser 🙂
      hahha.. der i deigen, du som er på good vei til sixpack og greier og og greier 🙂 hehe!!

    7. foreignerat50: He-he, ja her er dem 🙂 Neida har ikke vært MYE,men jeg hadde et innlegg på mandag, om dem. De skal nemlig på påskeferie, rundt omkring å besøke forskjellige bloggere 🙂 Så man vet aldri hos hvem de dukker opp 😉 Men det er noen av bloggvennene mine hvertfall 🙂 Og det er ikke lenge til de drar 🙂

    8. frustrertfrueihouston: Ja, nå er du kommet deg opp 🙂 Og trening høres lurt ut, jeg skal prøve meg på en løpetur i morgen. Tidlig… må gjøre det før jeg våkner helt liksom, og skjønner hva jeg driver med 😀 Nå er jeg kommet meg tilbake til bylufta og de har skyet til igjen.. men godt var det med en liten svipp til grønt gress 🙂 Ha en fin lørdag 🙂 Klemmer <3

    9. Nemi Rebella: Ååå, jeg er kjempmisunnelig på den bikinien og solinga og smykkelaginga 😛 Veldig misunnelig faktisk 😀 Her var det solstråler og rim i gresset hos mamsen 🙂 Koselig det også. Nå har det skyet til igjen, jeg har kommet meg til byen, og sofaen slites litt igjen 😉 Ja, sa fra til de to jentene at de fikk passe seg, og forslaget da var å heller få ta seg en tur til sydligere strøk… Som i Nemi-syden liksom… 😉 Så…;-D Klem og kos og alskens greier <3

    10. Moving On: Så koselig du tenker på meg når du se gåsunger og annet vårlig 🙂 hi-hi. Ja, må prøve å få litt futt i kroppen, for det er elendige tilstander om dagen her i DEIGEN 😀 Ha-ha.. Kos deg 🙂 Klem <3

    11. Oh! Hvor.jeg savnet de to:) jeg.har hatt en travel uke at jeg har ikke hatt tid til blogging i det siste. Håper jeg ikke har gått glipp ac mye artig dere holdt på med:)

    12. De to herlige, påskekledde småjentene, ser jammen ut til å kunne kose seg selv om det ikke er skiføre! Koselig å se dem igjen:-)
      Her i dag er det litt grått, men ikke regn enda. SkAl bort å trene litt nå på morgenen, sånn at resten av dagen kan vies andre ting. Har ikke helt bestemt hva enda, så det får tiden vise. Ha en deilig vårdag på landet.<3

    13. Hæhæhæ… Usj, beinbrudd er noe drit, be de passe seg 🙂
      Ææææh, jeg har vært på taekwondo, børsta og dusja både Zamba og meg selv, og har nå slengt på meg bikinien. Skal slenge meg ute og ligge der og rulle i sola og lage sølvsmykker i HELE dag ^_^
      Kos deg på landet snupps <3

    14. Hehe.. ja deb var ikke så særlig lenge her heller, men var nok til at jeg kom meg ut i en liten time om ikke annet, og vettu, jeg fant snøklokker og “gåsunger” skudd eller hva det heter som er begynt og sprette ut!! da tenkte jeg faktisk på deg! 🙂
      ooh, ja ta deg en løpetur ute, høres ut som en god ide=)
      Ha en fin dag du med, klem!

    15. Moving On: Ser ut som sola forsvant igjen :-O Men snø er det hvertfall ikke 🙂 I morgen tror jeg at jeg skal prøve å løpe ute 🙂 Må jo få litt mer futt på meg 😉 Ha en fin dag 🙂 Klemmer <3

    16. cuskima: Ja, men du tar dem vel med på fjelltoppene? Litt snø der? 😀 Nå forsvant sola her igjen.. Ja, Gratulerer med dagen ja, ikke så voldsom feiring her… 😀 klem <3

    17. folkogdyriskogen: Ja, foe en gjeng, ikke sant, aldri fred å få ;-D Så kos du skal opp i trærne med ungene, man skal kose seg så mye man kan. Luftgevær høres gøy ut også 🙂 Kos deg da 🙂

    18. haha.. Det er bra det øver seg på påskeferie, får nå håpe de møter på litt snø i påskeferien sin om ikke annet 😀
      Du får ha en fin fin dag du med ute på landet og kose deg med sola.
      her er planen og kanskje komme meg på butikken og levere inn macen, og sååå sitte ute godt påkledd i sola til den forsvinner! haha 🙂
      sleike til meg alt av sol når den først er her =D

    19. hahahaha! For en gjeng! Huff, nei, vi vil ikke ha no beinbrudd før påsken nei!! Det er bra du setter foten ned og sier at nok er nok! hihihi..
      I dag skal jeg ut i sola og opp i trærne med kidsa! Også skal vi finne oss et fint sted her ute, vi kan skyte med luftgevær :-))
      Ønsker deg og dine en fin dag sola 🙂 <3 klem <3

    20. Helge: Ja, her skulle det vært rulleski og asfalt, men ef gress og dårlig føre, he-he Veldig pent vær da, man må på tur da 🙂 Ha en fin dag du også 🙂 kos deg i sola 🙂

    21. Må si at jeg har falt ekstra for Vaniljeogpepper. Den minner meg så om Degusene vi hadde før :)Mini elsker også ski-og staver,ski ormer og bein går som trommestikker 🙂
      Kos deg på besøk og nyt de første vårtegn.

    22. Min matgale verden: Så deilig å få hjemmelaget fra gubben i dag da 🙂 Det blir bra 🙂 Skjønner du trenger å slappe av litt etter 80-års-laget 😉 Er det sol hos deg? 🙂 Stor solfylt klem herfra <3

    23. Der var det dårlig skiføre, de må skaffe seg rulleski men det fønker best på asfalt og ikke grass. Grattis med kvinnedagen – som du kanskje ikke markerer? Må ut en tur idag, en sykkeltur på sommerdekk. Ha alt vaska opp og besøkt kiwi. Ha en fin dag.

    24. Så gøy å se dem igjen:) Og så fine i påskegule “outfit`s” Nei, sånn der “reiling” på gelender bør man holde seg unna, skumle saker:) Nå skal jeg lage tapas til en 80-års dag. Skal levere maten 17,30, og har nå gått på tur med Bonnie, bare for å drøye tiden til jeg kunne starte…For jeg blir jo bare gående og vente på å sette igang.:) I kveld skal jeg senke skuldrene og kose meg med ENKEL mat som Gubben skal lage. Gleder meg. Men gleder meg til å lage mat og da 🙂 Ha en strålende dag på landet:) klemmer

    25. Siv Svanem: Hi-hi, ja nå er de påskeklare, men de har også drevet julekalenderen min, og da var de julefine 😉 De dukker stadig opp 😀

    26. Fru Stussli: Ja, jeg vet det er en familiesvakhet 😀 husker alle tantene i buskene 😀 Og det kledde Høre-Øde på et slags vis å henge der oppe 😉 Her skinner sola, deilig å se litt lys <3 Ha en herlig vårdag du også, verdens beste Bente 🙂 Klemmer vårfriske klemmer <3

    27. frokenfjeldberg: Ja, jeg tenkte også de burde vært hos deg en tur, men skjønte det ikke ville gå, når du er utenlands 🙁 men det får bli en annen gang 🙂 Ser du er vel på plass med venninna der 🙂 Så flott! Nå blir det en spennende tid for deg 🙂 Stor klem til Frøken Fantastisk <3

    28. Hahahaha fineste gjengen 🙂 Hønepøne liker seg sikkert i en busk. Det er en familiesvakhet hun har. Alle hennes tanter her henger en i busene noen uker hvert år 😀
      Ha en finfin VÅRDAG <3
      Vårklemmer med sol på <3

    29. Haha endelig!!! Som jeg har savnet deres blide Åsyn og alle sprell og morsomheter:);)hihi skulle gjerne passet den i påsken men tror det blir vanskelig:);) stor god klem til Fine Frodith<3

    30. miastorp: Ja, mulig de må gå jul på 😀 Du koser deg på torpet ja 🙂 Herlig <3 Sol her også, deilig. En helt annen verden med en gang 🙂 Kose deg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg