Til Mimmimor

Du fikk jo et innlegg i fjor, og jeg er slett ikke sikker på hvor mye du er innom her om dagen, men jeg husker på deg så klart 🙂 Og vet du har bursdag i dag. Og på bursdager skal man få kort og spise litt kake. Så siden du fikk innlegg i fjor, er det KORT i år 🙂 En diger hestehov til deg <3

Og det er faktisk litt igjen av kaken din fra i fjor 🙂 Så nå tar vi resten av den, ikke sant ? Den er nemlig like fin, og smaker nesten det samme.


Ha en strålende bursdag kjære Mimmimor!! Håper dagen blir som du ønsker!

Store bursdagsklemmer fra meg og de andre <3

 

 

12 kommentarer
    1. Jeg er innom, jeg. Det bare ble litt heft på veien. Ganske sånn på en smertestillersnurr på den tiden der… Tuuuuusen takk for kort og kake. Redd jeg tok de siste smulene nå…
      Håndleddet begynner å komme seg, men fremdeles har jeg skriveassistent. Synes liksom ikke jeg kan bruke kontrakten de har med universitetet til å be dem skrive blogginnlegg for meg 😉 Så blir det å taste bare med ei hånd, da, den som ikke er operert men som venter på tur. Sånn går liksom dagene her… Men på dager hvor man sitter og synes bittelitt synd på seg selv er det deilig med et innlegg som dette 🙂

    2. Helge: Koselig med en gratulasjon, vet ikke om hun ser innom,, hun er sjelden her inne med både egne innlegg og alt, men hun skal da få et innlegg, jeg gikk på lærerhøyskolen med henne faktisk, men det fant vi ut sent her inne… 😀

    3. muumimamma: Ja, gratulerer til henne 🙂 Har ikke sett henne på en stund, men hun har jo bursdag og må huskes på 🙂 Kanskje kommer hun innom..

    4. ritahobbyfoto: Ja, gratulerer til henne 🙂 Håper hun titter innom da, tror hun er litt lite på blogg om dagen.. Men hun fikk LAAANGT innlegg i fjor, så i år ble det kort 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg