Pippi har bursdag!! :-)

Ja, ikke Pippi Langstrømpe akkurat…. Men en av de andre Pippiene, en som jeg kjenner her inne fra.. Hun er vår alles gale, vakre, kreative, okse-sterke, morsomme, flinke, varme, snille og omtenksomme

NEMI REBELLA.

Hvis du ikke har møtt hene før, så ta deg en tur inn til henne. Dette er ei du VIL kjenne 🙂 VIl du lese MER om henne, så kiikk deg inn HER, for Nemi Rebella fikk et bursdagsinnlegg i fjor. Og det er sånn her i min bloggleilighet, at jeg har SKIKKELIG fest bare EN gang, og året etter blir det KORT 😉 

Så Nemi, snuppelupp, GRATURLERER SÅ MASSE MED DAGEN!!  hÅper du får en aldeles strålende og vakker dag 🙂 Stor klem fra meg og de andre <3<3

 

Kjenner du Nemi113 eller Nemi Rebella? 

Er det lenge til DU har bursdag?

Skal du gjøre noe hyggelig på denne fine 17. mars?

 


 

24 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja,, jeg har jo oversikt over mange bursdager 😀 men ikke ALLE 😀 Det er mange som ikke vil si tror jeg, og det er helt lov det 😀 Ja, det er to måneder til min ja 😀 Kanskje jeg skal slå til å ha en skikkelig fest 😀 Hi-hi, tviler… Men jeg har lyst til å feire litt i år…bittelitt i det minste 😀 Nemi er flott 🙂 Veldig koselig og snill og fin, og veldgi, veldig kreativ og flink til å tegne og male 🙂

    2. Hipp hipp hurra for henne! 😀 Tror faktisk ikke jeg har vært innom henne før, men det var en fin blogg med mange fine kunstverk 🙂
      Det er nok en stund til jeg har bursdag, har ikke før i juli 🙂 Men i morgen er det vel akkurat to måneder til din bursdag? :))<3

    3. foreignerat50: Ja, det er som regel noen innlegg til de jeg har bursdagene til 🙂 Og noen fikk i fjor, da blir det bare et lite “kort” i år 🙂 Hi-hi

    4. ladyaugust: Ååå, sjokokake??? Hvor ,hvem?? ———————–> kommer 😀 Slafse… Jeg nettopp levert brettet mitt på service.. Hm..MEG ikke like :-/ Borte i kanskje 3 uker 😛 Klemmerlittmer <3

    5. Tegningen din var super som alltid 😀 Litt sliten men snart påfyll med energi, har nemlig sjokkokake i ovnen 🙂 slurpe Ha en fiin dag søs Solklæmme såklart <3

    6. ladyaugust: Ja, verdens beste Rebella 🙂 FIkk tegnet henne med Desigual-klærne og malepenslene 😀 Håper du har verden beste mandag søs, sliten etter i går eller? Man blir jo DØNN-sliten av sånn jobbing hele dagen.. DA slår magen min seg vrang…under sånn jobbing 😀 Klemmerflatogsøsklemmen med sol i øynene <3<3

    7. Helge: Ja, livlig rundt Nemi Rebella 🙂 Hun er fargerik og flott på alle måter, jeg skulle gjerne besøkt henne 🙂 Ja, jeg vet du er og leser hos henne også, så du kjenner til alle hennes fine sider 🙂 Så dumt det er mye surr rundt deg da 🙁 Håper det ordner seg 🙂 Ha en fin dag uansett 🙂

    8. Jo, jeg var innom henne og gratulerte henne før i dag. Leser bloggen hennes innimellom, er på biblioteket etter et møte, mye surr ang litt av hvert nå, men mer om det siden kanskje. Rebella er en fargerik person som skriver slik hu sier ting. Så er hun utrolig flink med maling. Hun har liv rundt seg med bikkja og monstre i flere aldre som hun kaller det. Mye liv der nede rundt henne.

    9. Lithanna: JA, du har jo vært der, jeg har også lyst å ta en tur, Men hver gang jeg sjekker billetter, og jeg MÅ dra i skoleferiene, er det MEGA -dyrt 🙁 Så ikke blitt noe ennå :-/ Men kanskje en gang 🙂 Ha en fin dag 🙂

    10. Nemi Rebella: Rart hvor avhengig man blir av sånt teknisk 😀 får helt panikk liksom når noe må til service eller noe :-/ Men får klare meg med laptopen og mobilden nå 😀 He-he Her er det sol, men blåser kattunger og høyballer… 😉

    11. Tjihi, så det ja 😀
      He he, jeg har både Mac, padde og ny mobil… Men jeg blir sittende med Macen på fanget, det er jo den som er bæst xD
      Jepp, dragen Doffen er motosykkelen… Den måtte jo ha et navn, i tillfelle den daua xD
      Håper dagen din blir nudelig som her :*

    12. Nemi Rebella: Jeg måtte jo tegne deg en gang også 😀 Du så detaljene med Desigual-genseren og alt 😀 Jeg måtte levere nettbrettet mitt i dag…:-/ Helt hetta…enda jeg har mobil også… Er dragen Doffen motorsykkelen? 😀 Ha en nydelig bursdag -dag da 🙂 Klemmer på alle kanter <3<3

    13. Min matgale verden: Ja, 17. mars, en fin-fin dag, med sol i øynene, gule hestehov og Pippi sin bursdag. Men jeg synes ikke det var noe kos at du er så dårlig. Men lurt å holde seg hjemme 🙂 Man blir faktisk litt fortere frisk da, og smitter ikke andre, kos deg med god samvittighet 🙂 Og JA, hvaler puster tungt, der oppe på knollen sin 😀 Ha-ha Kos med Londontur da, du kan ordne det i dag, bestille billetter 🙂 Klemmerimmunklemmentilbake <3 Jeg blir nemlig ALDRI syk nesten 😀 He-he

    14. Åhhh, du er nå søt skjønne dame <3
      1000-takk for en skikkelig kos innlegg!
      I dag skal jeg ut og råne på Dragen Doffen og fikse nytt sim-kort for jeg har fått meg ny mobil, whiiiiiiih! Og det var ikke ett minutt for tidlig for den gamle måtte jeg blåse liv i flere ganger i helga ^_^
      Klæmme flat og baklengs <3

    15. Hipp hurra! Og 17 mars…nøyaktig en månde til vi reiser til London… På tide å finne det hotelrommet kanskje… Ellers ikke så bra, fremdeles syk, så idag kan jeg ikke gå på jobb. Ikke ofte det skjer, men i dag har jeg ingenting å gi. hoster og puster tungt som en hval….puster hvaler tungt?? Ikke vet jeg, men nå fyrer jeg i ovnen og blir på sofaen. Ha en nydelig mandag:) forsiktigklemsåduikkeblirsmittet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg