Små steg med hånden ;-)

Ja, jeg er altså ikke begynt men noen form for gå-på-henda-øvelse…Men det er bare et litt morsomt tilbakeblikk på noen av tegningene mine, og at jeg kanskje har gjort noen små steg i riktig retning 🙂

Her er den første jeg tegnet i Paint…Søt nok den, men noe mer famlende enn nå kanskje.. Jeg husker jeg satt med litt skjelvende fingre og famlet på knapper, taster og mus… men glad postet jeg min første tegning med et smil om munnen 🙂

 


Her er en fra ute på landet, da skjæra spiste jordbærene til mamma…


Et bilde av en av bloggvennene mine, Mira, på bursdagen hennes….

 

Her er de to  siste jeg har tegnet, i går….Jeg har funnet mer ut av former jeg kan bruke, hvordan klippe og lime litt, og er ikke fullt så skjelven på hånda 🙂

Dette var bare et lite utvalg,men moro å se forskjellene. Jeg har tegnet i litt over et år i Paint 🙂 Jeg koser meg og smiler fremdeles når jeg sitter her og tegner 🙂

Ha en fin kveld  🙂

 

 

40 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Nei, ikke prøvd tegnebrett…men tror det er på tide snart 🙂 Samboeren har faktisk et også, så er bare å begynne å prøve.. 😀 Men jeg vegrer meg jo for alt sånt 😛 Men EGENTLIG så er jeg bittelitt klar snart 🙂 Jeg føler også det med tegninger i en del innlegg gjør bloggen spesiell 🙂 Og koser meg veldig med det 🙂

    2. Den første var fin den også, men du har utviklet deg ganske mye på ett år! Tegningene dine er så morsomme og gjør hele bloggen din så unik 🙂
      Har du forresten prøvd tengebrett før? Kjæresten min bruker det en del på studiet sitt, da blir det litt lettere 🙂

    3. Marit: Så bra da 🙂 Håper jo det kan rykke litt i munnviken når folk ser de… Og de passer godt til innleggene. men sånn for seg selv er de ikke perfekte, men litt sjarmerende kanskje 😀 Hi-hl Ha en fin dag du også 🙂

    4. Kristin: Jeg skal ut å kose meg med foto-safari, hvis det ikke BARE regner i det minste 😀 Høres ut som du får en deilig helg også da. Og når det blir mye hjemme og på jobb, blir det litt sånn stress med blogginga. Skjønner jeg godt 🙂 Men kose deg i dag da 🙂 Med fridag og fredag og alt 🙂 klemmer <3

    5. Lithanna: Det kan jo liksom ikke sammenliknes med dine og Amoratisen sine, men det er ikke noe poeng heller. Dere har et annet verktøy, jeg kan ikke få til sånn 3D feeling med Paint. Men Paint funker til mitt bruk liksom, til innleggene 🙂

    6. … og jeg smiler når jeg ser resultatet på bloggen! Det er små gledesspredere, de tegningene dine. Og jeg er ganske sikker på at det ikke bare er meg som mener det. Ha en fin dag. :o)

    7. Ja, det har blitt veldig lite innlegg fra min kant i det siste, kombinert med at jeg også henger etter med blogglesinga. Har vært litt mye annet som har stjelt tiden min, men i dag har jeg i alle fall planer om å lese mange blogger – for i dag er det fridag 😀
      Jeg ser for meg at det blir mye avslapping i helgen, og kanskje en treningsøkt eller to 😉 TV-serier på TV og en del snop 😀
      Håper du også får en koselig helg <3

    8. Aaaah, stilig. Det er kjempevanskelig å tegne i Paint, jeg vet at jeg ikke fikser det i det hele tatt. MÅ ha tegnepenn, eller finnes det ikke håp 😉
      Men du rocker jo! 😀
      Mira ble kjempeflott!

    9. Vanja: Ja, jeg tenker mange ganger at det er HER de er fine, til historiene 🙂 Ikke så veldig imponerende sånn løsrevet synes jeg 🙂 men passer godt til tekstene da 🙂

    10. Det er utrolig kjekt å få til det en ønsker, og utviklingen vises jo uten til.
      Synes du er flink jeg. Tøffe tegninger som står godt til teksten din.:)

    11. frustrertfrueihouston: Hei-hei, og god morgen 🙂 Veldig gøy med tegning, du hadde også fått til fint om du hadde lyst. Mye kan man stjele av former i Paint, og mange streker gjør jeg selv også 🙂 Artig, jeg humrer her jeg sitter mange ganger 🙂 Klemmer godmorgenklemmen <3

    12. Fru Stussli: Ikke mye å sette seg inn i 🙂 Du vet MEG Bente, jeg er jo så redd for sånt egentlig,duppeditter og sånt, nye programmer…ALT… Og oppskrifter og sånt vil jeg jo ikke lese. Så her er det bare å trykke litt, og bruke pekefingeren på muse-plata, eller dra musen nedover… SÅ blir det sånn 🙂 Tror du klarer det fort om du prøver. De første små søte tegningene 🙂 God morgen min venn, nå er det FREEEEDAG 🙂 Juhuuuu!! Klemmergodmorgenklemmen <3

    13. Kristin: Det er veldig morsomt å holde på med tegning 🙂 Du har vært opptatt denne uka? 🙂 Sett lite innlegg hos deg 😀 Travle dager her også egentlig, men nå er det helg 🙂 Og det blir godt :-)Håper du skal gjøre noe koselig i helgen da 🙂 klem

    14. Ja man kan trygt si at det er forskjell på tegningene dine, og morsomt å se hvordan de har endret seg. Jeg har aldri prøvd meg på tegning, tror i tilfelle det måtte blitt strek-mennesker. Den første er kjempesøt, og den siste mer bestemt i uttrykket. Kos deg med videre tegning. Tidlig-kvelds-klem fra Houston, som når deg på morgenkvisten <3

    15. Så flink du har blitt! Det der har jeg lyst til å prøve. Er det mye å sette seg inn i? Jeg er sånn at hvis jeg må drive å lese masse før jeg kan sette i gang blir det ikke at jeg gidder. Utålmodig 😀
      Du har jo selvfølgelig lært masse på et år, men jeg synes jammen den første tegningen var tøff også 😀
      Natta lille frodith
      Klemklem

    16. Aha, det er i paint du lager de fine og morsomme tegningene dine!
      Da har du skills! 😀
      Synes det er festlig at du lager så mange tegninger til innleggene dine 😀

    17. lulltove: Jeg har helt skrekk for det meste av duppeditter, data-ting, tekninske greier, programmer osv… helt utrolig at jeg har en blogg egentlig.. 😀 Men så skjønte jeg at man burde lage riktig format på bilder og sånt,i Paint, sto det i blogg-veiledningen… Så da gjorde jeg bildene klar der…og da var det allerede muligheter for å tegne der…så da begynte jeg DER for noe nytt tør jeg ikke 😀 He-he Natti-natt 🙂 Klemmer <3

    18. Jeg har helt skrekk for paint, men så er jeg ikke flink til å tegne i utgangspunktet heller. Fin framgang på tegningene dine i hvertfall 🙂 Nattinatt! Klem

    19. Kan hverken photoshop eller paint ;D
      En gang BLE eg photoshoppet og det fikk meg til å føle meg stygg…….og eg vet at eg ikkje er det,men han fjernet alle mine personlige ting i ansiktet,men var litt gøy også 😀

    20. cuskima: Photo-shop kan jeg INGENTING om, så det skjønner jeg veldig godt 😀 Og det er nok redsel som gjør at jeg BARE driver i Paint fremdeles også, har jeg først begynt med noe er jeg ikke veldig raskt med å prøve noe NYTT… duppe-ditt-skrekken blomstrer ennå ja 😀

    21. cuskima: Takk-takk 🙂 Hvertfall en litt mer sikker strek, og jeg var fryktelig skjelven på den fuglen der 😀 Jeg har lyst på tegnbrett og penn egentlig også 🙂 Artig å kunne illustrere poenger jeg har 🙂

    22. foreignerat50: Det er veldig gøy å tegne, og det går lettere og lettere 🙂 Neste steg er tegnebrett og penn 🙂 Det er fint å ha mulighet til ¨å tegne selv på bloggen 🙂

    23. Lisbeth Pedersen: Ja, moro med litt tilbakeblikk 🙂 Jeg sitter ofte og titter på tegningene,og husker innleggene 🙂 Og den første lille fuglen husker jeg godt, virkelig skjelvende hender der ja, ha-ha- 😀 Det er gøy å kunne tegne for å illustrere noen poenger 🙂 Nattaklem <3

    24. ritahobbyfoto: Moro å se litt på første og siste hvertfall 🙂 Og jeg har mange tegninger, hadde vært gøy å telle de en gang .-D Natti-natt-klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg