En underlig skrue… Eller… en skrue løs?? ;-D

Ja, av og til føler jeg at jeg er en underlig skrue… Eller noen ganger opptil FLERE faktisk… For det er nemlig sånn at denne hjernen oppfører seg ganske så rart av og til… Jeg har ingen psykisk lidelse (så vidt jeg vet 😉 …. men jammen skulle man tro at det var en funksjonsfeil oppi der i det minste…

I utgangspunktet bestemmer jeg meg nemlig FOR enkelte ting hver dag, og det er het og holdent JEG som har bestemt det, allikevel driver jeg en form for MOTARBEIDING av det jeg tidligere har bestemt.

Ta for eksempel trening:

I våken tilstand, helt  ved bevissthet pakker jeg bagen, med nye joggesko, løpesekk, og treningstøyet, setter nesa mot jobben, og bestemmer at “JESS- i dag skal det løpes!!” Nesten litt oppspilt, og yr.. Skikkelig motivert og klar…

Så går det noen timer utover dagen… jeg skuler bort på treningsbagen innimellom.. Den ser ikke SÅ festlig ut lenger liksom….  

….og DA er det akkurat som en ANNEN hjerne overtar…For MIN er den HVERTFALL ikke!!…:

“Det var da veldig kaldt i dag egentlig… det er vel ikke bra å løpe i SÅÅÅ kald luft..”

” Har jeg ikke LITT vondt i hodet når jeg kjenner etter…? “

“Det er fryktelig lite batterier igjen i MP3-spilleren min…og jeg KLARER jo ikke løpe uten musikk..”

“Er det ikke sånn at jeg egentlig må innom posten i dag, og det er jo INGEN posthus på veien jeg løper…”

“Det er ikke bra for føttene og ryggen å løpe på asfalt med BARE 4 dagers mellomrom…”

Skulle ikke tro det var samme person egentlig…..

 

 Og det samme gjentar seg på kveldstid, med mat og godte-inntak…

Det er JEG som har bestemt at jeg skal prøve å IKKE kjøre i meg så mye snop på hverdagene.. Dert er JEG som har bestemt at jeg skal prøve å bli litt sunnere, trene litt mer, ha i meg LITT mindre sukker i det minste.. Og om morgenen er jeg likedan som med treningen…

Jeg bestemmer meg for, fullstendig “ved mine fulle fem”… at i dag skal jeg spise frukt og bær hvis jeg får lyst på noe snop, kanskje litt cashewnøtter uten salt hvis det røyner på…men HVERTFALL IKKE sjokolade…  Og jeg LYSTRER….en stund… Jeg rusler avgårde på jobb, spiser pent og pyntelig mine grove baguetter, mulig en eplebit til mellommåltid, kanskje noen nøtter uten salt…  Slik går timene fram til ettermidagen og kvelden….

Og SÅ, nesten på slaget  kl 18….som skulle jeg være Askepott eller noe, og plutselig ble forvandlet….. SÅ dukker “hun andre” opp… Altså hun som overtar hjernen etter kl 18…. For da er jeg nesten ikke til å kjenne igjen.. Det er nesten som totalt hukommelsestap… Husker INGENTING av de gode forsettene om bær og frukt… De er totalt fraværende i kjøleskapet… Opp dukker plutselig som fra troll i eske, en haug med lure unnskyldninger….. igjen…:

“jeg har jo vært veldig flink hele resten av dagen….det kan da ikke gjøre noe….”

“Man lever bare en gang… det er viktig å kose seg LITT”

“Mørk sjokolade er jo nesten BARE sunt… man trenger vel faktisk litt mørk sjokolade for helsens skyld…”

….Og så….nesten som  på autopilot uten egen vilje går beina bort til nærbutikken… i litt zombie-liknende tilstand…og kjøper sjokolade… Igjen!!

Og det skjer HVER kveld…. Akkurat som om jeg ikke var tilstede om mårran da alle de gode planene ble lagt….  Men det VAR jeg altså…

Jeg lurer derfor på om det er noen skruer løse der oppe…Som må skrues på plass litt bedre…

 

Har du mange unnskyldninger for å slippe å trene? 😉

Har du mange unnskyldninger for å kunne spise sjokolade  hver dag? 😉

 


66 kommentarer
    1. Tattavkvinnene: Ja, jeg har så mye unnskyldninger atte!!… skulle tro det var to forskjellige personer om morgenen og kvelden, altså litt små-schizofrent 😀 Ha-ha..Men på man dag KOM jeg meg faktisk i løpinga… selv om hun ANDRE prøvde lure meg til å la være 😀

    2. Ja, her er det tusen “gode” unnskyldninger når det kommer til både trening og godterispising. Den “man lever jo bare en gang” blir flittig brukt x) Og når det kommer til trening så “går det jo an å flytte økten til i morgen, det ble jo tross alt veldig sent i dag”. Huff, det er dørstokkmila som er den aller lengste 🙂

    3. Livsrom: Nei, det virker som jeg ikke er alene, og det var deilig å se 😀 Jeg føler meg jo litt gal innimellom 😀 He-he…når det svinger så veldig liksom…Når det virker som de TO forskjellige ikke kjenner til hverandre en gang nesten 😀 Ha-ha…Alt som ble bestemt er som blåst bort 😛 Ha en nydelig torsdag du også Liv <3 Klemmer <3

    4. Hihi, jeg tror ikke du er særlig unormal, nei;) Du er nok ikke den eneste som forandrer retning og mål i løpet av dagen.
      Jeg er så (u)heldig at jeg har 1 mil til nærmeste butikk, ja, da blir terskelen litt høyere for å spontan shoppe;)
      Likevel tror jeg det er positvt å reflektere over det man gjør;)
      Nattinatti og ha en nydelig torsdag:) Klemmer<3

    5. cuskima: He-he…ja du så jo hvor flink jeg var 😉 …. Joda, jeg lar ikke alltid hun six-o-clock- Frodith vinne altså 😀 Og på mandag Klarte jeg å trene selv om HUN ANDRE prøvde å overtale meg til noe annet 😀 Hi-hi Chips-løs over en uke, det er godt gjort da 🙂 Jeg har ikke vært sjokoladefri får jeg si 😀 …

    6. hahahahhahahah eg slipper trene, for legen vil eg skal få mer blod og mindre hodepine og migrene før eg driver med sånne ting
      men sjokolade er ikkje noe problem…..chiips derimot er litttt vanskeligere……….men…….eg har nå vært chipsløs i over en uken -uten løfter eller lagt ut på bloggen eller noe slikt:D
      Så du er flink på treningen og eg på å ikkje spise så mye godterier 😀

    7. frokenfjeldberg: Ja, jeg lytter i vei alt jeg kan jeg 😀 Og unnskylder meg med det hele tida, at det sikkert er RIKTIG. Og jeg er jo stort sett fornøyd da 😀 Men bare lurer på om jeg har en bitteliten skrue løs 😀 Ha-ha Stor klem tilbake <3

    8. Men du Frodith, du må huske på at noen ganger skal du lytte til kroppen også da.Jeg spiser ikke sjokolade hver dag, men en gang i måneden kan det hende at søtlysten tar overhånd. Men treningen må jeg bare komme igang med for jeg er treningsnarkoman..=O) Kanskje ikke helt bra det heller..=O) Klem til Frodith Fin som du er<3

    9. Haha, herlig, jeg har spist tre ulike typer sjokolade i dag jeg.. 😮 Har fridag, og da er jeg ekstra sårbar for fristelser tror jeg.. 😉 Vurderer å løpe meg en tur, men jeg er neimen ikke sikker på om jeg gidder 😉

    10. Kristin: Ja, det var det jeg skjønte på innlegget ditt i dag tidlig 😀 Hi-hi… MÅTTE liksom ta med noe til slutt 😀 Jeg har kokosboller i kjøleskapet i dag 😀 Ha en fin kveld du også 🙂 Klem <3

    11. Hahah!!
      Ja de tviler jeg ikke på at de gjør i det hele tatt! =)
      du får bare sørge på å kose deg med de om de nå forsvinner i løpete av kvelden! 🙂
      Her er alt bra vettu! klem til deg også <3

    12. Haha, her kjente jeg meg igjen ja..godt vi er flere 😉
      Jeg pleier å være kjempepositiv ift å trene, helt til jeg skal ut døra egentlig..da faller motivasjonen veldig..
      Ift å spise sunt er det mye det samme, jeg har en idé om at jeg skal spise sunnere, men så kommer søtsuget snikende, og jeg er solgt..
      Og jeg har selvfølgelig masse gode unnskyldninger til både å droppe trening og å spise godteri, det er sjeldent noe problem 😀
      Ha en fin kveld! Klem 🙂

    13. Moving On: Ja, det er som om en helt annen person, morgen og kveld 😀 og de kjenner ikke hverandre liksom 😀 I dag ligger bare kokosboller i kjøleskapet 😀 men de forsvinner nok de altså, når kvelds-Frodith våkner 😀 Håper det er bra med deg <3 Stor klem <3

    14. foreignerat50: Ha-ha, jeg tror ingen hadde kjøpt den boka akkurat 😀 men det passer greit her inne 😀 Hi-hi. Jeg liker jo frukt også jeg, men ikke BARE det, det blir liksom en annen lyst som melder seg på kvelden 😀 MÅ HA sjokolade liksom 😀 Synd du får vondt i magen av frukt da 🙁

    15. hahahahha
      de der er som å lese om meg!
      ANer ikke hvor mange ganger jeg selv har gjort det samme som du.
      bare litt til, bare en til, tar det i morra finst ikke grenser på unnskyldnigner en kan komme på med.
      den mørke sjikoladen ligger i skape her også, med spist noen ruter av.
      meen skal jeg først spise sjokolade, ja da gjør jeg det med ekte sjokolade! haha

    16. Du fikk meg virkelig til å le. Og bildene taler for seg selv
      Du er virkelig god altså. Nei, skriv bok av det du skriver i bloggen din og du får mange kjøpere:)
      For min del, tja…jeg spiser det jeg finner i kjøleskapet når jeg er sulten. Ikke er så glad i frukt. Får ising på tennene og mage vond av frukter:(

    17. Helge: Ja, jeg vet hva som er sunt , hvertfall om morgenen, men det er akkurat som om jeg ikke vil høre på det øret senere på dagen 😀 Da er det liksom som jeg VIL være usunn 😀 ha-ha Ja, man får jo litt trim i butikkene 😀 Det er en fin unnskyldning for meg til å være der MER for å kjøpe sjokolade 😀 Men jeg trente på mandag faktisk 🙂 Ha en fin ettermiddag 🙂

    18. Frukt er både billigere og sunnere enn sjokolade. Ellers rekker man både post/butikk uansett men lange åpningstider og ved mange tilfeller glemmer man gjerne noe på butikken slik at man må gå enda en gang. Det er tross alt litt trening når man flyt mellom reloene i butikken, hvis det er en stor butikk hadde det vært lurt med en GPS på handlevogna slik at man finner frem. Det blir gjrerne en liten maraton man går i store butikker. Ellers blir man fort varm når man løper eller sykkler. Ved rask gange blir man fort varm, så det er bare og ta seg selv i nakken. Det skal jeg forsøke og gjøre. Ha en fin etterrmiddag.

    19. Nemi Rebella: Ja, jeg fant ut at når det gjelder trening og snop så har jeg visst en letter skjult spaltet personlighet 😀 Ha-ha Deilig at vi er flere 😀 Ja, jeg varer bare fram til hun ANDRE tar over, og da er det ingen vei tilbake liksom 😀 Tusen unnskyldninger som MÅRRA-Frodith ikke vet om 😀 Klemmerivei <3

    20. Mulig du er litt skitsofren ellerno? Hæhæhææ, det er jeg også ^_^
      Jeg kan være flink i 30 minutter, for så og glemme alt og stappe trynet fullt av troika xD
      Ja ja, man lever tross alt bare en gang, og den gangen skal NYTES!
      Klæmme <3

    21. cathrinehenriksen: Ja, og det skal sies at når hun Skule-Frodith begynte å yppe seg og forsøke å trekke seg her på mandag…så vant hun faktisk ikke 😉 Jeg løp allikevel jeg 😀 Så litt flink er jeg innimellom, løper OG spiser godt 😀

    22. cathrinehenriksen: JA, den mørke sjokoladen blir mindre og mindre mørk også hos meg… 😀 Og har nok ikke SÅ mange antioksidanter… Ja, DU tror jeg er ganske flink, og der er nok ikk six-o-clock-monsteret det største 😀 Hi-hi

    23. Engla: Her nytes det i full drag og gledes til ettermiddagen og “hun andre” kommer valsende 😀 hi-hi… Kokosbollene er klare i kjøleskapet fra i går…for kokosboller er jo også nesten litt sunt 😉 Ja, vi får være fornøyde som vi er 😀 Ha en herlig dag Engla! Godklemmer på vei til deg <3

    24. lifeistooshorttowait: Du hørtes ikke som særlig plaget av dette syndromet, hørtes ganske sunn ut du <3 deilig det da og ikke like disse fæle fristerne 😀 Ha en fin dag <3

    25. Haha , veldig festlig innlegg da 😀
      Jeg har også mine unskyldninger ,skulle egentlig trene i dag men sa til meg selv : At det er jo viktig med en pause , spesielt når du har trent to dager på rad (selv om man fint kan trene tre dager på rad ) og dessuten var jeg jo litt støl. Egentlig veldig støl ,haha ;D
      Sier også til meg selv at ja mørk sjokolade er bra og en ekstra stor bit gjør jo ikkeno når det er så mye antioksidanter i den ,haha 😀
      Men gjør ikke dette hver dag da …så litt flink skal jeg påstå at jeg har klart å være 😀

    26. Hihi, ja gjett om jeg kjenner meg igjen…nesten hver bidige dag, eller ja hver dag er det ett eller annet 🙂
      Kanskje er det bra også, for hvis ikke hadde jeg vel endt opp som treningsnarkoman, anorektiker og med huset proppfullt av fiks ferdige ideer 🙂
      Ønsker deg en superduperfin dag videre fine frodith 🙂
      Kos deg og nyt livet og dagen!
      Klem fra Engla

    27. Kjenner meg igjen i det jeg leste, utenom at jeg ikke løper, men rusler i et godt tempo… hmmm…men sjokolade spiser jeg nesten aldri, så der er jeg litt flink (engelvingene dukker opp her)… men jeg liker å kose meg med noe på kvelden, og siden sjokolade og potetgull etc ikke er noe jeg er så glad i… hva spiser jeg da… hmm…oisann… knekkebrød og te… tror jammen jeg er litt sånn sunn likevel jeg… :))

    28. folkogdyriskogen: Jeg var veldig flink en periode for et par år siden, men siden har jeg drevet bevisst motarbeiding ser det ut til 😀 He-he.. Det med mørk sjokolade: jeg begynte med den jeg også, den sunne med bare mørk og 70%…Og så gikk jeg mer og mer over til de med fyll…De er IKKE 70 % og alt fyllet skal jeg love er usunt som bare det :-/ Så da var jeg UTPÅ igjen liksom 😀 Men det skal sies, at om HUN ANDRE forsøker å lure seg unna treningen…så er det ikke alltid hun vinner altså…så på mandag så vant hun IKKE, det ble til at jeg trente, så der FIKK HUN!! 😀 he-he Jeg tenker at hvis jeg trener OG spiser snop må jo være bedre enn BARE å spise snop 😀 Hi-hi Ha en fin dag du også 🙂 Klemmer<3

    29. Min matgale verden: Ja, jeg visste ikke at jeg hadde en spaltet personlighet 😀 Men det virker som at når det kommer til enkelte ting har vi visst alle det 😀 Ja, man angrer om morgenen, og er så flink som bare det da etterpå…inntil en viss tid på dagen…Da er det slutt på moroa med treningstøyet, slutt på alle gode tanker…Skuling på treningsbagen, skuling mot sjokolade-huset litt senere på dagen …. 😀 Hun andre kan gå å LEGGE SEG…jeg gidder ikke la meg plage av henne altså, hun får VÆRE med når godplanene legges 😀 Ha en deilig fridag min venn<3 Klemmer <3

    30. Mariann Sæther Tokle: Ja, jeg prøver å ikke HA i huset jeg heller…men det hjelper lite… Det er en Bunnpris nærmest i underetasjen… ( huset bortenfor) …Og der hører jeg sjokoladene skriker på innsiden innimellom…:-D Så jeg drar meg ut døra, nesten motvillig… for jeg MÅ visst bare dit 😀 Ha-ha… Ha en fin dag 🙂

    31. ritahobbyfoto: Så bra du fikk deg en liten latter 😀 Hi-hi.. Ja, jeg er som deg, jeg er litt “narkoman” i forhold til godterier “godtoman” kanskje det heter… Jeg kan ikke spise LITT nemlig… EN er EN for mye…for da ryker jeg utpå, og kjører i meg hele plater… Må være HELT avholdende… Og det klarer jeg visst ikke nå…Eller HUN andre klarer det hvertfall ikke… six-o-clock- Frodith 😀 Ha en herlig dag 🙂 Klem <3

    32. Fru Stussli: Ja, ikke sant, det ER en annen der.. Helt garantert 😀 Som styrer og steller etter for eget godbefinnende 😀 VI spiser middag litt senere, rundt 17.30, det er derfor jeg klarer meg til 18… og etterpå der kastets det innpå HELE premiumer med alsken ulovlig fyll og greier 😀 Ja, vi er HELT klart i slekt 😉 Og mine aner kom fra Kongsvingerområdet, så det er klart noe i lufta der hvertfall 😀 Ha-ha Tupper er forsøkt gitt, men hun gjemmer seg godt nå på formiddagen, så vanskelig å få gjennomført..Skal prøve kl 18… 😉 Store gode klemmer til formiddags-Bente, og ditto en tupp i leggen til hun andre 😀

    33. inneuteferdig: Nei, det skal bli min neste unnskyldning:-D “Jeg har det jo ganske bra som jeg har det, har jo ikke noe vondt av å gjøre som jeg gjør…Og det sier Vanja også” 🙂 Så har jeg enda en flott unnskyldning for å la være 😀 Hi-hi. Snill du Vanja, gir meg fine unnskyldninger <3 Håper du har en fin dag <3 klem <3

    34. Oslopadde: HA-ha…ja jeg kan levende høre det for meg 😀 Hi-hi. Og jeg holder jo på sånn også 😀 Men jeg HAR faktisk klart å trene likevel, selv med hun plagsomme Froditha som prøvde å lure seg unna her på mandag, hun som prøvde å si det var for kaldt osv… Jeg løp til slutt likevel, med løpesekken og alt 😀 Hjemover fra jobb. 25 minutter.. Så hun VINNER ikke alltid, selv om hun prøver seg 😀 Hi-hi Jeg har kjøpt så mye treningsgreier at jeg MÅ trene litt nå 😀 Stor klemmmepaddeflatklem <3

    35. frustrertfrueihouston: Ja, jeg har nesen bare innsett at HUN ANDRE kommer gående i kveld også…så det er bare å regne med en utskeielse i kveld liksom… Og det er ikke bare sånn at hendene gjør forbrytelsen heller hos meg skjønner du, for hele hjernen er byttet ut liksom, den VIL BARE gjøre usunne ting plutselig den også…Så det er frekke-Frodith som har overtatt hjernen for en stund… ;-D Klart man må svelge unna for ikke å drukne 😀 Det var et godt uttrykk 😀 ha-ha Ser det levende for meg 😀 Ha en fin dag du også, men en gulrot til frokost og en sjokolade til kvelds 😀 Stor klem <3

    36. ladyaugust: God morgen søs <3 Ja, det svikter vel litt hos deg også, både på trene-fronten og NULL-sjokolade -løftene 😀 Synes å ha fått med meg det 😀 Hi-hi Og planene er så gode, men når den ANDRE personen tar over da er det IKKE lett 😀 Stor god søsklem <3, med NULL sjoko i munnviken...enn så lenge... 😀

    37. hihihihi..Artig lesing. Har det sånn enkelte dager. Men det har faktisk gått overraskende bra! 🙂 Jeg synes min form for trening er gøy! Så pleier ikke å være no problem å få dratt skrotten ut i skog og mark, og være vill og gal, og gå som jeg hadde en grevling i hela! Viktig at man syns treningen man holder på med er gøy 🙂 Søtsug og godtesug eksisterer nesten ikke lenger heller 🙂 Skulle nøden komme, er det helt greit å knaske litt mørk sjokolade og poppcorn ( No av det sunneste snopet man kan spise ) 🙂 Og skulle jeg bli umotivert, pleier jeg å se for meg åssen kroppen min vil se ut, om jeg klarer å holde meg på matta med kosthold og trening..Pleier også å se for meg åssen jeg vil se ut, hvis jeg skal stappe i meg alt jeg har lyst på! Lille trille, satt på hylle..hehehe..Og det hjelper MYE! 🙂 Ønsker deg en fiin dag 🙂 Klem <3

    38. tujanka: Ha-ha, ja ikke sant 😀 Det er som det er full motarbeiding av egne planer, fra denne ANDRE 😀 Og hun er ikke grei å ha med å gjøre utover ettermiddagen.. Men godt å høre at flere er sånn 😀

    39. Ha ha ha, så fantastisk gjenkjennende !!! Ja til alt. For det er akkurat sånn det er. Den der hjernen er bare ikke riktig klok, og fungerer som dr. Jekyll and mr Hyde… Kanskje vi har schzofrene hjerner?? Og DET kan man jo ikke hjelpe for…så da blir det som det blir. Men ganske irriterende innimellom, når man våkner om morgenen, og tenker….åh!! Hvorfor proppet jeg innpå all den maten i går da?? He he, godt skrevet 🙂 Ha en nydelig onsdag min venn. klemmer

    40. Hehe, ganske så gjenkjennbart:) Nei, jeg spiser lite godterier. Jeg har for mye insulin og da skal man være forsiktig med sukker. Jeg skeier ut når jeg har lyst til det, så i helga kjøpte jeg meg litt sånn løsvektgodteri, men har ikke spist mye av det, posen står her. Før jeg trappet ned på sukker inntaket kunne jeg være desperat. Jeg har derfor ikke noe i hus som kan friste. Derfor er det ikke Halloweengodteri heller her, for jeg bruke å si at da hadde jeg spiste det selv,hehe.
      Trim kjenner jeg meg godt igjen på og jeg er og enda mer sånn når det gjelder husarbeid:)

    41. hi hi hi, jeg ler så jeg griner her, heh ehehe, jeg detter nesten av stolen her jeg 🙂 hi hi hehehahahaha.
      dette er så morsomt atte , jeg kjenner meg så godt i gjenn , som jeg var før.
      nå spiser jeg ingen godt, tar jeg en liten bit er det som om man er hekta på godt. uff, og huff.
      det er som om vi skal belønde oss selv innimellom. he he he.
      he he he, klarer ikke å slutte å le her jeg alså. 🙂
      jeg tror alle har det som du forklarer her 🙂
      ønsker deg en flott dag, og håper du ikke blir trollbundet i kveld også av hun “andre”
      utrolig herlig 🙂 klem 🙂

    42. Mulig vi er i slekt og at dette er en slags genfeilting?
      Jeg berømmer deg for å holde helt til klokken 18.00! WOW, de dagene er jeg nesten stolt av meg selv. Nei, her overtar hun andre rundt 16.00. Når middagen er spist og vasket bort. Vips så dukker hun opp og sier at jeg har vært superflink og fortjener noe.
      Noen dager dukker hun opp før og påvirker andre ting. Jeg skulle f.eks. vaske og fikse på mårran i dag og så var det drivhuspremie etterpå, men nå sitter jeg her og leseblogg og har ikke ryddet det minste. Hvorfor? Jo, for hun sa jeg fortjener det. Var jo tross alt på jobb både morgen og kveld i går…. Mulig at hvis jeg lytter ekstra godt nå, så sier hun at jeg fortjener en is også :-O
      Skal prøve å sette på radioen høyt slik at jeg ikke hører henne inni hodet mitt…
      Ha en fin dag og gi HENNE et tupp i leggen fra meg 😀
      Mange klemmer bare til deg og ingen til HUN.

    43. Akkurat nå har jeg det, dessverre.
      Skjønner alikevell hvor du er.;)
      Kanskje blir det bedre etter hvert.:) Om ikke får du kose deg, og leve slik du faktisk gjør. Kan ikke se at du har så vondt av det..)

    44. Jeg er vel kanskje dronningen av unnskyldninger? Jeg bor 20-25 minutters gangavstand fra jobben min, men jeg kjører bil nesten hver dag. ”I dag har jeg vasket håret, og det er jo litt kaldt til å gå ute med vått hår?” ”Jeg skal handle så mange tunge ting i dag – hvert fall TO liter melk, og kanskje litt ketchup.. MÅ ha bilen til å handle på veien hjem” ”I dag er jeg ikke helt i toppform – jeg kjenner at jeg er litt ekstra slapp i dag” Den siste unnskyldningen kommer jeg med kanskje 3-4 ganger i uka. Du tenker i alle fall at du kanskje skal trene, du 🙂 Jeg er ikke kommet dit, en gang! Jeg er der at jeg tenker at jeg kanskje skal begynne å tenke på at jeg må begynne å trene litt. Men først må jeg få unna alt det ANDRE. Som hindrer meg i å tenke på at jeg må begynne å tenke på at jeg må begynne å trene litt.
      Sukk
      Klem-klem 🙂

    45. Å kjære Frodith! Her kjenner jeg meg igjen! Tror vi må være flere i den ” klubben”. Det er som om hendene og hjernen spiller på to ulike lag, hjernen sier nei, men hendene plukker frem alt de ikke burde, og stappet det i munnen, sånn at jeg må jo svelge for ikke å drukne, liksom. Så kommer samvittigheten frem og hvisker i øret at det der var dumt. Tror de sitter en djevel på en skulder og en engel på den andre, og så snakker de inn i hvert sitt øre. Ikke lett å være venner med begge! Ha en fin og sunn dag, med en liten utskeielse på kvelden?

    46. Dette kunne jeg ha skrevet. ikke like glad i sjokolade som deg, det er kontorarbeid på kvelden, jeg argumenterer bort. Og finner gode grunner for et glass vin på tirsdager og andre dager, stadig vekk, selvom jeg bare skal spandere det på meg i helgene. Treninga… Jepp. Det er en annen som overtar utpå dagen, ikke tvil om det;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg