Dagens skyggemelding… ;-)

Du som har kjent meg en en stund vet at jeg elsker skygger…Ja…ikke sånn i seg selv…Men å ta bilder av dem så klart… De viser verden litt som den er, uten å egentlig vise de ekte folkene.. Og man må jo blie glad i skygger, fordi de viser oss sola og den herlige stemningen ute, uten å vise et FNUGG sol overhode egentlig…

Her er dagens skygge , fanget i dag 😉

 

Og her er et tidligere bilde fra samme sted. En veldig fin vegg å fange skyggene på 🙂

Og et fra en annen vegg 😉

 

Tar du bilder av skygger?

Har det vært sol hos deg i dag?

 


 

 

42 kommentarer
    1. Fine ^^ Morosmt at du tar bilder på samme sted også. Er det forresten ved Majorstuen T-bane? 🙂
      Håper du har hatt og får en riktig så fin fredag videre! Klem i fleng <3

    2. Kristin: Ja, nå skal jeg ut i været også, håper jeg ser noen kule skygger 🙂 Nemlig veldig, veldig gøy altså 😀 Ha en fin fredag 🙂 Klemmer <3

    3. Herlige bilder! 😀
      Vi har skikkelig knallvær i dag, så sånn sett er det perfekte forhold for litt skyggebilder. Får se hva jeg rekker 🙂
      Riktig god helg!
      Klemmer <3

    4. passion4lifeandtravel: Ja, det blir litt travelt innimellom 🙂 Og sånn er det bare 🙂 Men deilige dager er det hvertfall uansett 🙂 Med sol og alt 🙂 Håper du får en rolig og deilig helg 🙂 Klemmer <3

    5. Wow, jeg vet jo fra før at du elsker skyggebilder, og disse var bare så fantastiske <3
      En stor klem fra en som har hatt det så travelt denne uken, at hun nesten ikke har fått vært på bloggen, men bare måtte inn nå i lunsjen og titte litt <3 Massevis av klemmer <3

    6. Helge: Ja, du driver med vårpussen både her og der du. Det er jo litt hyggelig det da. Og litt shopping er aldri feil. Ny dag med sol her. Kos deg i solen 🙂

    7. Livsrom: Ja, det er noe annet når de kommer med, og IKKE er ment å skulle være der 😀 Ha en fin dag Liv, her er det sol, og skygger igjen 😀 Klemmer <3

    8. Innimellom kanskje, artig med skyggebilder. Det var deilig i går, hjalp far min litt igår efta med vasking av mur før vi maler den til uka. Håper det blir sol fremover men det er meldt regn som smelter siste rest av snø. Dagen inneholder mye for min del, hvis tid skal jeg sjekke et salg på klær i en butikk som åpner et anna sted i byen, balkongen er full av grønske som jeg vil vaske vekk osv…så det er nok av vårting nå om dagen. Ha en fin dag.

    9. Jeg prøver alt jeg klarer å unngå skygger når jeg fotograferer, hihi;) Blir skikkelig irritert når jeg får skygger på bildene. Men jeg har sikkert ikke samme fasinasjonen for skygger som du;)
      MEN jeg kan forstå det er moro å leke med dem;)
      Ha en finfin fredag (regner med du sover nå, og drømmer søtt) 🙂
      Klem<3

    10. Fru Stussli: Jeg JAKTER litt på dem, og VET litt hvor de befinner seg nå 😀 Men er på jakt etter noen nye steder 😀 Masse nattaklemmer <3 nå ruller jeg inn i senga 😀

    11. Kult!!! Du finner mange kule skygger da 🙂 Jeg tar jo gjerne bilder av skyggen, men det hender ofte at jeg glemmer å se etter den 🙂
      I dag har det vært sol sol sol og jeg satser på det i morgen også 😀 Da vil jeg sykle laaaangt!*
      Nattaklemme masse 😀

    12. Haha ja spørst om jeg ikke skal se om jeg finner det igjen når jeg er back gitt:)
      EEnda mer morro er det jo når det er lyst og fint ute i tillegg:)

    13. eljos: Ja, hvis man kan stå sånn at man får mange folk, men ikke tar bilder AV folkene…for det er jo ikke lov 😀 Men ingen kan nekte deg å ta skyggen deres 😀 Så det er veldig moro <3 og disse blir ofte tydelige og klare mot den veggen øverst der 🙂 Og jeg venter på en hund eller hest kan komme forbi en dag 😀

    14. cuskima: Ja, litt kaldt der jeg var også, frøs på hendene.. Men pent, og vært ute hele dagen med en elev 🙂 Koselig 🙂 takk-takk 🙂

    15. Engla: Ja, du pleier også å ta litt skyggebilder innimellom 🙂 Moro 🙂 Herlig himmel ute i kveld også, tror det kan bli mye fine skygger imorgen 😀 Kose deg du også 🙂 Travelt her i dag Klemmer godklemmen <3

    16. lulltove: Ja, vært deilig sol, og jeg har vært ute i hele dag. og fotografert. På tur med en elev. På veien hjem fikk jeg det øverste bildet 🙂 Det er skikkelig gøy å se etter fine skygger 🙂 Deilig sol i dag 🙂

    17. nei faktisk ikke, men det var en god ide å begynne med det. Takk for tipset.Det er mange fine skygger du finner på din vei….

    18. Herlige skyggebilder <3
      Jeg digger det!!!
      Her har solen skint fra skyfrihimmel og nå har månen overtatt 🙂
      En nydelig da <3
      Håper du har hatt en fin dag også vennen min <3
      Nyt kvelden 🙂
      Stooor klem fra Engla

    19. Veldig skjeldent.. men kjenner jeg blir litt motivert til og prøve når jeg ser du holder på.. haha
      Jaa, Vært sol her også gitt, hadde du trodd det!!
      pluss litt varmt også:)

    20. Du er en ekte skyggefanger 🙂 En veldig god en også 🙂 Her har solen skint i hele dag, men jeg har ikke fanget skygger fordi jeg kun har sett rett mot solen ;))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg