Rare ting er også sjarmerende eller..? :-D

Ha-ha… Ja, nå er den garantert rareste fillerya i blogg-verdenen  ferdig…Men jeg fant ut at hittil har jeg for det meste vist fram ting jeg er stolt av. Og av og til skal man vel vise fram noe som ble skikkelig RART også? Har vel noe sjarm det også?

Jeg har heklet min først avlange, rektangulære fillerye..Problemet er bare at den er rektangulær feil vei… Da jeg plutselig innså etterhvert at jeg ikke har så mye sengetøy i samme fargen/mønsteret, så er den NESTEN mer BRED enn den er lang liksom … Men ikke noe å gjøre med det 😉 Kan ikke begynne med masse gult plutselig heller … Den er så kort at den kan bare ligge i et bittelite rom…

Så neste avlange fillerye må jeg muligens planlegge litt bedre…selv om jeg liker dårlig å planlegge så mye sånt…  Dette er en “bestilling” fra mammaen ti Lille Supermann, min venninne…Og jeg har advart om at den ble skikkelig rar 😀


Men jeg er jo en erfaring rikere, og liker å lære litt underveis jeg 🙂 Og nå er det visst snart 17. mai også tydeligvis 😉

Ha en fin kveld 🙂

30 kommentarer
    1. Vanja: Ja, nå vet jeg noe jeg ikke visste før, så skal få svung på det neste 🙂 Jeg bare lo jeg, når dette var ferdig, og synes det var LITT sjarmerende også 😀

    2. Det er jo av “feil” en lærer.
      Man gjør ikke så mange av de i gangen liksom.
      Sitter på jobben og tenker, ja ja blir bedre neste gang? Håper jeg.:)
      Stilig uansett.:)

    3. Tattavkvinnene: Ja, helt grei nok , men ikke noe å rope hurra etter liksom 😀 Ha-ha…men le litt kan jeg da 😀 Og skal nok lage noen fine senere 😀 må øve meg litt 🙂

    4. Fru Stussli: Ja, dette er den føste avlange, så jeg får prøve få til bedre neste gang 🙂 Det kreves helt klart litt mer planlegging, og det er jo ikke jeg så god på som du vet 😀 Håper hun blir litt glad. Nå ble det ikke tur i dag likevel, pga hun ble syk, men hun får den en annen dag 🙂 Ha en herlig lørdag selv 🙂 stor god lørdagsklem og alle andre varianter <3<3

    5. Flaggermusvinger: Ja, det ble en helt egen denne saken her 😀 Men jeg er nok flinkest med runde foreløpig 😀 Men det kommer seg etterhvert 🙂 Kos at noen synes denne var fin også 😀

    6. Helge: Litt spesiell ja :- ) Litt liten, litt bred, litt skjev, men absollutt sjarm 😀 Ha-ha. Ja klor tar det meste, det er lurt 🙂 Håper du får bra vær da, så du blir ferdig. Ja, moro med skattepenger, når det kommer litt tilbake 😀 Ha en fin lørdag 🙂

    7. Det der har skjedd meg også. Min ble til en liten fille å ha ved sengen. God å myk å sette beina på om mårran. Jeg synes den ble kjempefin!
      Krever litt mer planlegging med disse avlange filleryene, synes jeg.
      Denne rya kan du helt klart være stolt av og jeg er sikker på at mottakeren vil elske den!
      Ha en fortryllende lørdag!
      Stoooooooor diiiiiiiiiger lørdagsklem

    8. Den var fin den litt spesiell kanskje men pen, kan brukes til hverdag som til fest. Klorvann er effektiv mot grønske fant jeg ut i går. Blir ferdig med balkongulvet iløpet av dagen hvis vært blir ok. Tenkte jeg skulle skaffe ny grassmatte der ute etterhvert. Det blir pent med noe nytt. Det er lørdag så det blir kanskje litt kultur iløpet av helga iform av kino eller konsert. Fikk noen kr igjen på skatten så det var bra. Ha en fin lørdag.

    9. folkogdyriskogen: Ha-ha… Jeg synes den er ganske rar…men sjarmerende kanskje…Veldig bred, og veldg kort 😀 Hi-hl Men fint noen synes den er litt søt da 🙂 Får høre med venninna mi i morgen 😀 Titt i innboksen din da 🙂

    10. ritahobbyfoto: Veldig kort 😀 Og bred…Og litt skjev også faktisk 😀 Men kunne ikke bli lenger for ikke mer likt sengetøy 😀 Men jeg skal bli flinkere etterhvert 😀

    11. Engla: Det er stor sjanse for at jeg ikke lager så MANGE avlange jeg heller, for jeg synes ikke den ble særlig vakker 😀 Ha-ha… Men jeg kan jo bli flinkere etterhvert 🙂 Får se… Da trengs det enda mer LIKT sengetøy liksom… ser det ut her hvetfall 😀 Nå er det bare utsending av kosedyr som står på programmet for helga, og litt kose-tur med Mammaen til lille supermann i morgen..Ikke stort kreativt på planen nå…Vei..litt foto da 😀 For meg er det kreativt som rakkkern. Sove godt min venn <3 Klemmer <3

    12. Synes den blé fin jeg vennen <3
      Jeg har ikke laget en eneste en avlang matte, for det synes jeg ikke at jeg får til noe fint.
      Flinke deg som bare setter i gange med det ene hekleprosjektet etter det andre!
      Ønsker deg en herlig kveld videre og en riktig god natt <3
      Klemmer på vei
      Ps. Gleder meg til påsken jeg også <3 VELDIG!!!

    13. cathrinehenriksen: Jeg har egentlig vært heldig med denne heklingen før og fått til mye 😀 Den gønne alve-tunikaen er jo heklet…Men avlang rye hadde jeg visst ikke peil på ENNÅ 😀 Ha-ha sove godt og nattaklem <3

    14. Så herlig , jeg synes absolutt den har sin sjarm jeg 🙂 Du er nå uansett MYE MYE flinkere enn meg , haha …du skulle sett det skrekkelige skjerfet eller hva det nå skulle forestille som jeg strikket for noen år siden 😀 Jeg fikk noen fæle tilbakemeldinger på hva i alle dager jeg dreiv på med ….strikking vel , men den var det vist ingen som kjøpte , haha….
      Håper dagen din har vært knall og festlig 😀 Nå er det bussan lalle her.. så du får ha en god natt når den kommer <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg