Sterk som en bjørn!!

Ja… Det er ikke meg vi snakker om her… For du har nok fått med deg at jeg ganske dårlig hva trening angår.. Med beina full av flodhester, er det nemlig ikke lett å holde koken verken på tredemølle eller på veiene…  Og da aner det deg nok at jeg ikke er noen Pippi Langstrømpe hva  krefter i armene angår heller…? Ikke noen bæring av hester her i gården nei…

Og NEEEEIII… det er heller ikke denne damen som kommer kjørende i bilen her…

Det er nemlig Lisbethpedersen.blogg.no… Og jeg regner med at hun har LITT mer krefter i armene enn meg… for det skal ikke mye til… Men det er ikke armene eller eventuelle muskler hun måtte ha som er så viktig nei. Men hennes SY-kunnskaper

Lisbeth syr masse flotte vesker, og jeg har faktisk gått i flere dager og tenkt på å lage et innlegg til henne, fordi jeg er så veldig veldig fornøyd med vesken jeg kjøpte hos henne.. Hun syr vakre vesker, og jeg fulgte med hos henne en stund, når hun la ut vesker for salg…. for jeg ville jo finne den vesken som passet MEG. Og plutselig var den der… og var AKKURAT min. En herlig veske å se på synes jeg

Og først var det jo utseende jeg gikk etter, for når man ikke kjenner noen…så har førsteinntrykk og utseende LITT å si… Men veskene til Lisbeth  har noe MER de altså, de er store og gode, med masse fine rom, glidelåser som holder tyver på lang avstand, og ikke minst :

Veska er sterk som en bjørn!!!

For den har nå gjennom en hel vinter båret ELFANTER nesten… jeg lesser jo ned alt mulig i veskene mine, og det føles som å gå å bære et lass elefanter… For MEG…Men veska bærer ikke preg av det OVERHODE!!! Den er SÅ sterk! Ikke en søm som viker… ikke en svakhet og spore NOE sted, etter en hel høst og vinter… Og jeg har da aldri før blitt SÅ opptatt av en veske jeg har hatt liksom!! …. At jeg har gått og TENKT på den l… tenkt på hvor fantastisk både FIN og STERK den er … 

Vel….hvor vil jeg så med dette innlegget?? Jo,jeg vil at du skal ta deg en tur inn til Lisbethpedersen.bogg.no.

Ta deg gjerne en titt på veskene hennes.. Men akkurat NÅ er det viktigste at hun har kommet blant 10 finalister i en SY-KONKURRANSE som heter Sew-along. Og der kan du stemme fram vesken hennes, så hun vinner , DENNE

 

Hvis du ikke tar turen inn til Lisbeth…men det synes jeg du burde…. så kan du går RETT inn på DENNE linken, og stemme/LIKE på vesken hennes der. JEG kan dessverre ikke selv stemme, fordi jeg ikke er på Facebook… men jeg er da ikke RÅDLAUS 😀

Ha en fin kveld <3

 

 

38 kommentarer
    1. Wow, det var sykunnskaper ja! 😀
      Kjempefin den veska du kjøpte!
      Får håpe hun vinner konkurransen da, ser ut til at det i så fall er vel fortjent! 🙂

    2. cathrinehenriksen: Ble dårlig med foto, regner jo så fælt,men ble shopping i stedet 🙂 Ny jakke 🙂 Ja, nå nyter jeg ferien og skal sløve max og møte folk jeg liker 🙂 Kose deg videre du også 🙂 klem

    3. Det er ikke en hvilken som helt veske- men en kameraveske med plass til kamerahus med objektiv, et ekstra objektiv og litt ekstra plass til lader/batteri og minnebrikke… Jeg håper hu sier ja! 😀

    4. Elin Slåen: Så moro at du skal ha veske også 🙂 Den var altså SÅ kraftig, den vises ikke at jeg har hatt massevis av kg i den i måneder 😀 sterk og veldig fin 🙂 Hun sier sikkert ja 🙂 Ha en fin lørddag Elin 🙂

    5. Naaw, så søte vesker! Jeg har sett noen av veskene henens før og de ser virkelig forseggjorte ut! Har gått inn å stemt på henne, nå ligger hun faktisk på 2. plass! Krysser fingrene for henne 😀

    6. Takker <3 Så koselig da , du får ha det gøy med fotografering :)) Å jeg som trudde du alltid var våken til seint ;-D Herlig med en velfortjent ferie ja :)) Ja så moro , da fikk du kanskje høre litt om hva Vaniljeogpepper og Hønepøne hadde gjort i det siste ,hihi 😉
      Klemme tilbake <3 Og kose deg videre i helgen 😀

    7. Jeg så nettopp innlegget hennes på facebook, så har faktisk allerede stemt 😀 Håper hu vinner!
      Jeg har til og med sendt henne en forespørsel om å lage noe spesielt til meg- håper hu sier ja 😀 he he

    8. frustrertfrueihouston: Så bra du har stemt 🙂 Jeg håpet at jeg kunne skaffe henne noen stemmer hun ikke fikk uten meg, pga jeg ikke får stemt selv 🙂 Følg med når hun legger ut vesker, for plutselig kommer DIN veske, og da er det bare å slå til. Det gjorde jeg. Billig var den også .-) Nåer du IKKE anonym nei 😀 Ha en fin dag :.-) Klem<3

    9. cathrinehenriksen: Jeg la meg tidlig i går 😀 Ikke vanlig. Sovnet på sofaen i 22-tiden 😀 Hadde ekstremt krevende dag på jobb i går. Men så var det ferie 😀 Og var etter jobb for en liten kaffe med Frøken F, hun som har VP og HP nå 😀 Hi-hi I dag skal det fotograferes i byen med søsters 🙂 ha en fin dag

    10. Fru Stussli: Hei Bente 🙂 Jeg sovnet kl 22 i går!! DET er vel lenge siden det 😀 Men nå er det ferie, og jeg er våken kl 7.00 vettu. Hadde en krevende men hyggelig sistedag på jobb, og var og traff frøken F etterpå 🙂 I dag skal jeg med søsteren min å fotografere litt 🙂 By-bilder :-)Ha en herlig lørdag lille Bente <3 😀 Klemmer på vei med fly <3

    11. Engla: Så bra dere stemmer på henne, jeg var så lei meg for at jeg ikke kunne stemme på henne 🙁 Men jeg vet jo råd og kan skaffe stemmer på annen måte 😀 Jeg sovnet tidlig i går. Trøtt. Men nå er det ferie!! Jippie 😀 Stooor diger klem til deg min venn<3<3

    12. Jeg er enig med deg! Jeg har vært på FB og stemt, for jeg synes absolutt veskene hennes skal vinne! Jeg har ikke kjøpt veske selv, men hun lager mye fint! Så kanskje en dag, hvem vet. Hun har også sydd strikkepinne”veske”, og den har jeg litt oppi hodet. Så når jeg kommer hjem må jeg se hva jeg trenger.
      PS Nå håper jeg svaret mitt ikke blir anonymt, for da skjønner jeg ingenting

    13. Herlig innlegg frodith, du er så fink til å femsnakke <3
      Jeg stemmer på verdens flinkeste Lisbeth, for jeg er også heldig eier av en av veskene hennes 🙂
      Ønsker deg en superduperfin kveld videre <3
      Klemmer i vei

    14. lifeistooshorttowait: Ja, ikke sant, det var det jeg gjorde også,men den er MIIIN 😀 Og jeg så med en gang at den var min 🙂 Og nå har jeg hatt den i lang tid og båret TUNGT med den 🙂 Og den er kjempefin, Mne den hun skal vinne med nå også er kjempefin da 🙂

    15. MOONBEAMSCORNER: Ja, du burde å stemme, hadde jeg vært på facebook hadde jeg stemt, men dette var min måte å få gitt henne noen stemmer på 🙂 Klemmer i vei <3

    16. Som den elefant elsker jeg er og rimelig glad i vesker, må jeg jo si meg rimelig imponert over den fine vesken din, som tåler alt fra lodotter til rosa elefanter, det får en jo si er veska si. Her får jeg jo bare brette opp ermen å stemme på damen som tross alt syr så slitesterke vesker, og kanskje jeg får sikle litt over hva hun lager 🙂 Klemz 🙂

    17. passion4lifeandtravel: Ja, og den svarte er min altså, og god som gull 🙂 Og jeg har tenkt i dagsvis å skrive litt om den for jeg er SÅ fornøyd, og nå passet det jo ypperlig 🙂 Håper du har det fint Mette 🙂 Klemmer <3

    18. Helge: Ja, hun er kjempeflink, og veska jeg har er ingen frøkenveske akkurat, stor og god som en liten bag nesten. KUL. Jeg håper hun vinner konkurransen 🙂

    19. Lisbeth Pedersen: Og det er veldig veldig sant altså, jeg har gått og tenkt på den vesken din…jeg bruker den HVER da, til og fra jobb. og den bærer TUNGT stakkar… Men den viser ikke TEGN til slitasje eller svakheter 🙂 Håper du vinner hele greia 🙂 klemmer på vei <3

    20. Det er virkelig kule vesker hun lager. Besøkte bloggen hennes og skrev noen ord. Det er virkelig ei kreativ og flink dame det der.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg