1. cuskima: He-he..et hundehus 😀 Ja, ikke sant…Når jeg blir STOR…Hvor mye større skal jeg bli liksom….? Er jo snart 2 meter jo 😉

    2. cuskima: Jeg skjønner 😀 Sånn blir det noen ganger :- D Jeg har lyst til at vi skal flytte ut av byen å få oss HUS en dag vi også. Det blir NOK, når jeg blir “stor”, ha -ha

    3. var ikkje speielt hyggelig eller ønskelig å flytte så ofte,men er noe med at hankom dinglende med baggen sin etter en ferie pga huset hans sto litt ustøtt nede i byn og var ulovlig å bo i.
      Han sku bare bo litt hos meg til huset ble ok igjen……5 år siden nå eg venter fremdeles på at det sku bli bra igjen,men han solgte det istedet.
      Men så ble vi jo plutselig 3 som sku bo i en leilighet for 1 og med 2 hunder ble det crazy trangt. Så flyttet vi mellom de leilighetene eg sku selge som tok litt for lang tid og et leiehus og bla bla og endte her -mer 3 hunder hahaha hentet en på veien mellom flyttelassene
      klemmeting

    4. cuskima: Ja, du har vært skikkelig effektiv 🙂 Uff, det høres ikke særlig ut å flytte så ofte. Jeg har fyttet kanskje 8 ganger i hele mitt liv jeg 😀 Veldig lurt og snilt å gi bort da 🙂 Jeg har ikke gjort stort etter jeg kom hjem i dag.. sitter og snufser…:-D Klemmer fri for bakterier ;-D

    5. vi har flyttet 8 ganger på 3.5 år,eg har benyttet sjangsen til å gå gjenom mange ting eg bare har flyttet boksene til frem og tilbake.
      Så ting har FLYTT her i flere uker og eg har bodd i en flyttebombe 😛
      Nå er 85% sortert og resten tar eg de neste ukene sånn sakte og sikkert og har en avtale med å gi bort en haug med ting til en familie når datteren min har gått gjennom sine ting og gubben tar en ny runde med sitt. De er begge ufør og har to barn så de trenger alt av klær og litt forskjellig så vi får mer plass og de får ting de trenger <3
      ha en super dag klemmeting<3

    6. cathrinehenriksen: Ja, herlig blå himmel, og fin skog å gå litt tur i da vettu, måtte jo få oss LITT trim i det minste 😀 Har det ikke vært fint her? 😮

    7. Mariann Sæther Tokle: Ja, fint i Fredrikstad, mange pene steder 🙂 Jasså, skal du ha 60 års dag på farmen din? 😀 Mannen? 🙂 Kos dere 🙂

    8. Lisbeth Pedersen: Gleder meg til å se ny veske 🙂 Lokk blir bra også vet du 🙂 Du selger vel unna en del vesker 🙂 ? Ha en kjempefin dag <3 Klemmer <3

    9. lulltove: Da var det slutt på helsefarmen for denne gangen 😉 OG jeg er hjemme i sofaen med nesen min 😀 Har vært en kos tur til venninnen min jeg har vokst opp med 🙂 Stor påskeklem <3

    10. cuskima: Ja, nå er gressenkeferien over 🙂 Blir nok litt kjekt for deg å få han hjem 🙂 Du er vel ferdig med husvask og alt nå da 🙂 God dag, og vakre drømmer i våken tilstand :-)klemmer <3

    11. Fru Stussli: Ja, det var skikkelig vårlig i går, mens vi drev Juksefarm inne på shoppingsenteret…:-D men fikk med oss sola på liten skogstur også da 🙂 Håper du koser deg med siste dagene i New York også. Jeg reiser hjem i dag, men mye annet på programmet også 😀 Stor god klem til deg min venn <3

    12. Jeg gjør litt av alt 🙂 både baker og syr. Skal straks begynne på en ny veske, må bare tenke ut hvordan den skal være. Lurer på om jeg skal sy lokk på denne?
      Ha en superfin dag 🙂
      Klemmer tilbake

    13. sånn nå føler eg at eg har vært ute i solen eg også. datteren min er syk i dag så dagen har bestått av å ordne her siden gubben komemr hjem i morgen med hele lasset sitt med klær og dill etter 5 uker på reise, Tenkte eg sku gjøre det litt mindre slitsomt å komme hjem,så om huset er sånn noenlunde på stell blir det ekstra hyggelig for en som har reist fra Dubai likssom;)
      Så da er gressenkeferie over for denne gang,men er litt kjekt kanskje også :))
      vakre drømmer <3<3

    14. Dette så VÅR ut ❤️ Som jeg gleder meg til turer i skog og mark igjen!!!
      Er skikkelig kriblebilder du har tatt.
      Ha en herlig dag i morgen også 😉
      Klemmer i massevis

    15. Tattavkvinnene: Her koses det masse 😀 Full fart fra morgen til kveld når jeg er på to-dagers helsefarm 😀 Hjem igjen i morgen 🙂 Stor påskeklem tilbake <3

    16. Lisbeth Pedersen: Jeg koser meg SÅÅÅ. Vi gjør alltid masse kos når jeg er her. Som regel mye helsefarm-greier 😉 Trener, spiser sunt osv.Men dette har vært mer en JUKSE-farm denne gangen 😀 Men det er veldig greit det også 🙂 Og vi går jo tur, og sånnn…men ikke SÅ strengt som til vanlig 😀 Ha-ha Håper du koser deg også? Hva gjør du, slapper av og slenger i sofaen? Baker og syr? Er ute i sola? <3 Stor god klem <3

    17. Engla: Jeg koser meg fælt, full fart fra morgen til kveld 🙂 Står opp tidlig og rekke MYE 🙂 Og deilig sol i dag <3 Shoppet og vært i skogen 🙂 OG fine linerla 😀 Ha en fin kveld min venn 🙂 KLemmer <3

    18. Helge: Herlig vær,og en deilig gåtur i dag 🙂 Etter litt juksing på formiddagen 😀 Shopping 🙂 Håper på godt vær i morgen også 🙂

    19. Herlige bilder vennen min <3
      Til og med fått med deg linerle <3
      Håper du koser deg og har det fint i kveld 🙂
      Go klem fra Engla

    20. Fint påskevær i Østfold. Med slik fin natur blir du nok i god form, nesa blir bra og kroppen god som ny.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg