Når “Helsefarm” blir “jukse-farm”

Du som har vært innom de siste dagene, har fått med deg at jeg har vært på “Helsefarm” hos venninnen min… Og det pleier jo å være strikt, uber-strengt regime der altså …Ha-ha… Vi løper og går tur, og spiser lav-karbo dagen lang…. 

Vel, dette lille oppholdet var “Helsedirektøren” super-snill og ikke streng i det hele tatt. 😉 Jeg hadde på grunn av en ganske kjip nese… som rant  konstant her… innsett at jeg måtte bestikke Helse-direktøren med påske-egg… for å få litt slakkt opphold….. Jeg hadde kjøpt tidenes største egg… Og det som skulle bli en Helse-farm ble denne gangen en “Jukse-farm i stedet for”!!  Vi har ” jukset ” oss gjennom 3 dager…og det har vært superdeilig det også, selv om vi liker “Helse-farmen”  vi altså… 

Så når planen var joggetur eller lang gåtur på morgenen…. så endte vi opp med VEEEELDIG lang gåtur i Østfold-hallen i stedet for…Og det er IKKE en idretts-hall…men et shopping-senter 😉 Brukte masse penger på bukser og hårfarge, i stedet for å øke kondisen i skogen… Da vi SKULLE har spist salat og lavkarbo, ble det heller høykarbo på kafeene.  Skikkelig deilig “Jukse-farm”.

Det ble allikevel en liten skogstur i går ettermiddag, som du så bilder fra i går. Og etter å ha blitt veldig obs på saftig ettervekst i det fine solskinnet… var det rett hjem til venninnen min å farge håret 😉

Skogturen var deilig den …


Hårfarge unnagjort…


Men posering er ikke min sterke side…

 


Blir mest lattermild av det …. 😉

 

Koser du deg i påsken? 

Har du fått påske-egg?


 

 

32 kommentarer
    1. lulltove: Takk -takk 🙂 Moro med nytt hår igjen og ny bukse og koste oss veldig på shopping 😀 Du fikk kanskje ikke påskeegg hjemme, men det kan du VINNE hos meg, det står i innegget 🙂 Men jeg ville ikke svare deg der inne ennå, prøver å la litt mange svare uten å kunne se på hverandres svar, selv om denne første dagen av påske-nøttene var LETT 😀 Jeg får øke på litt etterhvert 😀 i vanksegrad. Kanskje du vinner egg hos meg <3 Ha en fin dag <3 klem <3

    2. Fineste Frodith! Synes du egner deg veldig godt til posering 🙂 Kjempefin er du selv etter å ha sluntret unna på helsefarmen 🙂 Jeg har ikke fått påskeegg, men jeg har klekket ut to og sent med barna på fjellet 😉

    3. SaraK: Ha-ha…ja HELT kurert er jeg ikke ennå…men jeg får ta meg en tur TIL ut å shoppe tror jeg, i moren er det ny harry-tur, med familien, så blir vel en sjanse da 😀 Ha-ha Klem <3

    4. passion4lifeandtravel: Sånn, da var jeg våken igjen 🙂 Og du koser deg på Jamaica 🙂 Jeg er tilbake fra Helse-jukse-farmen, og er klar med påskenøttene mine 😀 Hi-hi. Dere skal vel rusle langs stranda eller slentre et eller annet sted. Kos dere <3 klemmer <3

    5. Så fine bilder av deg! Med frisk og fin hårfarge og den nye fine jakken som satt som et skudd 😀
      Godt å høre at du får et litt mildere opphold pga. den rennende nesen. Litt påskegodt og shopping kurerer rennende nese har jeg hørt. Klem <3

    6. cuskima: Ha-ha, jeg trodde jeg hadde skrevet 1500 😀 Men det hadde jeg jo ikke 😀 Jeg MENER så klart 1500.. 😉 Ikke vært så nøye med 15 kr nei 😉 klemmer i massevis <3

    7. hahaha her koster hårfarge og klipp mellom 1700 og 2500 så de 15 kr hadde eg ikkje brydd meg om. Kanskje sparte du litt mer enn 15 kr???
      uansett veldig fint klemmeting <3

    8. cuskima: Hi-hi, nei jeg kjøpte jo bare sunt til Helsedirektørens påskeegg jeg også, mørk sjokolade, kaffe-latte-portioner, sokker og nutrilett-barer 😀 SKikkelig helsefarm-egg 😉 Men så gikk vi i butikken og kjøpte annet snop 😀 Takk 🙂 Det ble fint med litt oppfriskning, og 15 kr billigere enn hos frisøren 😀 Så det ble sånn denne gangen 😀 klemmer i vei <3

    9. juksefarm 🙂
      Eg har vært å handlet og datteren min vasket kjøleskapet og fyllte på,
      Eg har laget påske egg til datteren min og gubben og ingen av dem får noe godterier i egget hahaha, de får bittelitt ved siden av 😉
      Hun er femdeles syk og han er på diett så derfor må jo ikkje egget bestå av 1000vis av kalorier:P
      Ellers så forklarte eg i forrgie kommentar hva eg ahr dreve med i 4 uker hahaha
      klemmeting -fin på håret <3

    10. cathrinehenriksen: Jeg pleier å farge hos frisør jeg også, men er ALT for dyrt egentlig.. Og denne gangen tenkte jeg at siden jeg kunne få hjelp, tok jeg det selv, og sparte 1500 kr liksom.. ;-P

    11. Helge: Det var litt av en sykkeltur ja, skikkelig trimtur det 🙂 Ja, det var hennes sønn 🙂 Og de har jo kommet til semifinalen, men den er ikke før i mai. Jeg skal nok reklamere litt mer her da 🙂 Jeg har ikke sett mye, men jeg begynner NÅ 🙂 Ja, vi var skikkelig sliten i beina etter den lange shoppingrunden 😀

    12. cathrinehenriksen: Jeg føler meg veldig flink, og glad og godt humør 🙂 Og fikk veldig fin bukse også da 🙂 den stretchen jeg har på der 🙂 Deilig å få freshet opp litt, uten frisøren som er så dyr 😉

    13. Hvsis kjøpesentra et stort nok kan det være en maraton fra inngang til utgang – bra trim det. Jeg kom nylig inn fra en sykkeltur på godt over 2 mil. Bakhjulet ble mere og mere flatt på veien hjem så det må byttes. Det var deilig, deilig vær lettskya. Var det sønnen hos henne du er hos nå som var med i Norske Talenter? Gikk det bra med de? Har sett noe av det men ikke alt. Ha en fin kveld.

    14. jeg løy til deg!!
      eller jeg gjorde ikke det.
      Men NÅ har jeg fått godteripåskeegg 🙂
      lå et påskeegg med godteri og en flaske vin på vaskemaskinen min når jeg skulle hente klærne mine i ste<3

    15. Moving On: Stretch-jeans-Levis <3 Ikke hatt Levis siden jeg var 25 😀 Ja, kose deg nå så mye som bare det, så håper vi du vinner egg i morgen 🙂 Klemmer

    16. ååja!! Fikk gull påskeegget om det skal siest! haha
      haha, da skal jeg innom her i morgen go se på påskenøtter! haha
      sier ikke nei til påskeegg, godtegrisen som jeg er!! hehe
      åå stretch bukser er noe av det beste som finnest, gode og behagelige og bevege seg i!!
      det skal nytes, starter dagen i morgen når jeg kommer frem med fisketur!<3
      gleder meg som en unge til julaften kjenner jeg!!
      Nyte påsken din du også!! <3 klem

    17. Moving On: Du har på en fått det største påske-egget av alle du da 🙂 Men det er bare ikke sjokolade i det <3 Og et sånt egg kan du heller vinne hos meg 🙂 I morgen 🙂 Ja, juksefarmen har vært strålende,ny bukser fikk jeg meg også, stretch 🙂 Deilig 🙂 Kose deg på påskeferie da, nyt det alt du kan <3 Påskeklem til deg også <3

    18. hehe til tider må en ha en slik juksefarm også!:)
      det er jo tross alt påske.
      Koslig ser det no ut som dere hadde det begge to!
      Har nok ikke fått noe påskeegg her nei!:)
      Men jeg skal kose meg i påsken da.
      er snart avreise klar på hele greia!:) og hva er da vell ikke bedre en det!
      Påskeklem!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg